Spring naar bijdragen

Donderdag 5 november


ikkanhet

Aanbevolen berichten

50 minuten geleden zei Rosee:

Wat een kutdag, bahhhh. Kinderen allebei niet te harden. Doe altijd alles en nooit wordt het gewaardeerd, alleen maar geklaag en ruzie en troep. Ben zelf ook niet te harden vandaag geloof ik. En heb even helemaal geen zin meer om mijn best te doen. Telefoon ook zo goed als kapot, valt steeds uit. Moet ik me daar weer in verdiepen bah. Sorry klink toch niet chagrijnig he?:angry:;)

Mwoah klinkt heel bekend. Gewoon 1 keer heel verschrikkelijk kwaad worden. Dan zijn ze 24 uur braaf en dan willen ze misschien wel een keer tafeldekken of zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net weer 5 verschillende theeën besteld en heb de koelkast vol 0,0. Ik kan er voorlopig wel ff tegen, tegen de lockdown. Voel wel een soort craving vanavond, we eten ook erg laat vandaag dat helpt niet, dus maar ff mn laatste restje groene thee erin gegooid. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwaad worden zijn ze niet van onder de indruk helaas Bumperjim. Ik ben nu overgegaan op de silent treatment. Hou ik niet lang vol waarschijnlijk maar ben er ff klaar mee. Heb zin in een grote reep chocola, maar niet om daar helemaal de deur voor uit te gaan. Alcoholvrije wodka, wat moeten we ons daar bij voorstellen?:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei rapilos:

Mijn lievelingswijn ging voorbij
Was een beetje lastig, maar eigenlijk ook niet meer dan dat

Dit of mijn lievelingsbiertjemoment heb ik best nog regelmatig. Maar meer dan 'beetje lastig' is het niet meer en bovendien gaat het weer ......voorbij

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Rosee:

Wat een kutdag, bahhhh. Kinderen allebei niet te harden. Doe altijd alles en nooit wordt het gewaardeerd, alleen maar geklaag en ruzie en troep. Ben zelf ook niet te harden vandaag geloof ik. En heb even helemaal geen zin meer om mijn best te doen. Telefoon ook zo goed als kapot, valt steeds uit. Moet ik me daar weer in verdiepen bah. Sorry klink toch niet chagrijnig he?:angry:;)

Heelveel behang

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...