Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
ikkanhet

Donderdag 5 november

Aanbevolen berichten

Zo naar mijn moeder 

@Jannigje :) Het hondje komt altijd vlak naast mij liggen. Dan schuif ik soms onbewust op. Het is het hondje van mijn ex. Zo blij dat ik haar (hondje) mocht houden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat gaan jullie eten vanavond?

Ik heb 0,0 inspiratie. En ik bedenk het graag van tevoren anders loop ik zo lang door de supermarkt te dralen en daar ben ik het liefst zo snel mogelijk weer uit sinds ik die lap voor m"n snuffert moet.:face-icon-small-shocked:

Recht op me doel af; pakken, afrekenen en wegwezen. Zo moet het het liefst gaan.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog geen idee wat ik ga eten. Ik moet nog naar de eurosuup :P Eerst maar goed gegeten, kom ik misschien met minder snoep en chips thuis :blush:

Nog steeds iedere avond aan de popcorn. Sweet and sold. Dubbelop dus. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heit zou wel tegen mij zeggen Als je je niks kunt bedenken kun je je bedenken hoe slecht je het hier hebt.

Das wel waar natuurlijk maar daar heb ik nu ook niet zoveel aan he..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nu ik erover nadenk, het is gewoon omdat ik niet naar de suup wil. Ik kom daar zo graag niet tegenwoordig.

Ik ga de tuin in daar zijn vast nog wel stoofperen te vinden en vlees ligt nog wel in de vriezer.
Dan doe ik dat wel hoor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@lady jane ik heb naast een hoge bloeddruk ook eiwitten in de urine. Vandaag iets meer nog dan maandag. Absoluut bedrust nu en alleen naar de wc en kort douchen. Ik krijg nu thuismonitoring, de verloskundige komt elke dag langs voor CTG, bloeddruk en urine controle. Dat gaat ze dan overleggen met de gynaecoloog, per dag wordt dan bekeken of ik thuis kan blijven. Ik moet er rekening mee houden dat ze eerder kan komen. Het liefste tot de 37 weken, mits verantwoord voor mij en de baby. Met 37 weken zal de bevalling wel opgewekt worden. Gelukkig mag ik nu eerst thuis blijven. Vanwege corona, eerste kindje, man die thuis werkt. Ik vindt het wel spannend, maar dat nu ook proberen los te laten. Ik ben onder goede controle en kan dag en nacht bellen als er wat is. Beter thuis dan in het ziekenhuis. Vriend kan nu beginnen met wassen. Ik kan wel in bed gaan vouwen, strijken kan hij gelukkig doen. Maar ik had het toch graag anders gezien. Maar goed, niet klagen maar dragen! Net twee en een halve uur geslapen. Nu een kop thee en even alles laten bezinken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh en kreeg een pakket van het werk. Zo leuk samengesteld. Kleertjes, zwitsal pakket, verzorgingspakket voor mij en een beer in een verpleegjurkje. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gaaf @niks. Even mijn bezorgdheid delen: kun je dat vouwen van kleding ook niet even uitbesteden? Als je lichaam al zo hard moet werken dan zou ik zeggen blijf vandaag verder vooral even stil liggen. 
Of is dat overbezorgd?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Reacher:

Gaaf @niks. Even mijn bezorgdheid delen: kun je dat vouwen van kleding ook niet even uitbesteden? Als je lichaam al zo hard moet werken dan zou ik zeggen blijf vandaag verder vooral even stil liggen. 
Of is dat overbezorgd?

Lieve schat, in bed tot de bevalling... Niet alles hoeft tegelijk, ik kijk wel of het lukt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Roos33:

Stoofpeertjes met steranijs en kaneel met rundvlees en knolselderijpuree. :)

Stoofpeertjes met donkerbruine bastaardsuiker (liever doe ik stroop maar heb ik niet en wil niet winkel dit kan ook wel) en kaneel met rundvlees en gekookte aardappelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou @niks Dit is niet niks. Beetje tegenvaller zo he. Maar reken maar zo; hoe langer ze zit hoe beter.

Dus hou je beentjes maar mooi bij elkaar. (alsof het zo werkt maar wat anders to say?)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei niks:

Lieve schat, in bed tot de bevalling... Niet alles hoeft tegelijk, ik kijk wel of het lukt. 

Ik bedoel voor vandaag. Je bent vandaag toch ook al naar het ziekenhuis geweest? Lijkt mij genoeg beweging voor vandaag. 

Als ik zo bemoeizuchtig mag zijn :blush:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...