Spring naar bijdragen

ik ben 20 en heb al mijn geld weg gegokt


bas1l

Aanbevolen berichten

jongens ik ben er kapot van ik kan het niet omschrijven in worden ik ben ziek en ik zie het eerlijk gezegd niet echt zitten. 

ik heb net mijn baan opgezegd ik zit met mijn nek tot aan de schulden en ik heb zo juist mijn aller laatste loonstrook weggespeeld. ik heb het met niemand besproken en ik haat mezelf kom aub niet met jullie zielige verhalen over wat jullie is overkomen want geloof me ik ga me er niet beter door voelen.

enige reden dat ik dit nu hier vertel is voor het geval ik mezelf iets ga aandoen dat het geen mysterie zal blijven.

 

Basel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bas1l,

Ik reageer niet altijd op ieders bericht maar hier schrok ik wel van deze ochtend. Bas1l zie dat je dit bericht vrij laat heb gepost en hopelijk ben je net wakker en zijn je gedachten wat afgezwakt. Zelfmoord gedachten komen in dit soort situaties en dat is ook menselijk maar er is nog genoeg om voor te leven en helemaal op jouw leeftijd. Die nieuwe baan komt wel en die schulden geeft een bepaalde druk begrijp ik maar die worden echt wel afgelost in komende 40 jaar. Deel je schulden is door 480 maanden dan komt er waarschijnlijk een redelijk laag bedrag uit wat je makkelijk kunt dragen. Dus wees niet te hard voor jezelf en focus je op het stoppen met gokken en niet met het leven!

Succes Bas1l je kunt het en je bent altijd welkom hier.

bewerkt door Drama
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...