Spring naar bijdragen

Veilige forum? Teleurgesteld in dit forum


benzonder

Aanbevolen berichten

Als ik mijn echte naam in typt op google zoek functie zie ik al mijn reacties verschijnen van dit forum. Ik dacht dat dit een veilige forum was. Ik heb nooit met mijn echte naam gereageerd. Hoe kan dit? Ik ga er helaas van af en ik ga een verzoek indienen bij de beheerder dat al mijn gegevens en reacties worden gewist. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Wanhopige:

Als ik mijn echte naam in typt op google zoek functie zie ik al mijn reacties verschijnen van dit forum. Ik dacht dat dit een veilige forum was. Ik heb nooit met mijn echte naam gereageerd. Hoe kan dit? Ik ga er helaas van af en ik ga een verzoek indienen bij de beheerder dat al mijn gegevens en reacties worden gewist. 

Oh wat erg, ik ga eens kijken op mijn naam. Niet erg anoniem dus .

Ik heb gegoogeld op mijn echte naam , maar kan niets vinden...gelukkig.

Er is geen beheerder, ik, heb eens een mailtje gestuurd omdat ik een andere nick name wilde, nooit wat op gehoord. Laatst ingelogd 2016.

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Wanhopige:

Als ik mijn echte naam in typt op google zoek functie zie ik al mijn reacties verschijnen van dit forum. Ik dacht dat dit een veilige forum was. Ik heb nooit met mijn echte naam gereageerd. Hoe kan dit? Ik ga er helaas van af en ik ga een verzoek indienen bij de beheerder dat al mijn gegevens en reacties worden gewist. 

Als je hier nooit je echte naam ergens vermeld hebt, dan lijkt het me heel onwaarschijnlijk dat er 'ergens' een miraculeuze gemaakt is tussen uw account hier en uw echte naam...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...