Spring naar bijdragen

Dinsdag 3 november 2020


Maja

Aanbevolen berichten

@takeiteasy volgens mij ben je veel te impulsief. Kringloop was het helemaal toch? Je drinkt, stopt dan weer. Even later naar de psycholoog, nou die vindt het goed gaan. Dat vindt jezelf ook. Je krijgt inzichten in jezelf. Is dat wel zo? Mag natuurlijk niet oordelen, maar het is bij jou alles of niets. Je hulpverlener lijkt dat niet in de gaten te hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, beetje druk hier, zoveel afspraken naast het werk. Vrijdag die refusal, zie er nu al tegenop al ga ik ervoor, hoezo ambivalent?

Niet geheel bijgelezen, beetje.

Lieve @Bor ook hier natuurlijk mijn felicitaties voor jou, fijne dag/avond en hoop dat je je echt jarig voelt ondanks dat alles anders is(Corona) :lips::present:

En ik wil nog wel wat tegen @lady jane tikken. Snapte jouw goede bedoelingen wel die avond en ook de frustratie van jou. Je bedoelde het heel goed, je zit hier ook niet voor niks. Als ik te ver heen was, probeerde je het ook altijd en dan werd ik er ook kwaad om/door. Viel allemaal heel verkeerd dan, kwam ws niet eens door. Wel dagen later toen ik het terug las. Ben jou daar nog erg dankbaar voor. Dat wilde ik je wel nog even laten weten.

@Cleo66 nee ga niet drinken omdat anderen drinken of ik daar mij bezorgd om voel, die trigger heb ik niet meer. Was idd wel ooit zo. Denk wel, woensdag kan ik er nog wel een paar nemen(bier) Maar goed dat zijn maar gedachtes, die gaan wel weer weg, althans dat hoop ik, nee dat moet. Kan ik niet maken. Ga ik weer met uren uitrekenen wanneer het uitgewerkt is. Wil ik niet.

Morgen een extra vroege dienst een paar uurtjes, ze hadden niemand, wil iets goed maken. Maar wel grenzen blijven aangeven.

Sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken.:rose:

@Descartes33 hoop dat het een beetje lukt op je werk.

bewerkt door Smaragd
toevoeging donderdag moet vrijdag zijn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@takeiteasy pak die kringloop nu gewoon aan, 1 dag proberen, vind het echt bij je passen. DOEN!!!! En we gaan wel zien hoe en wat, niet weer er onderuit proberen te komen. Ja ik ken je ook  wel een beetje ;)

Nu koken. Fijne avond.

Bietjes met ui, gehaktbal met sate en gebakken aardappels. Nu ik niet drink smaakt alles zoveel beter en eet veel beter. Pure winst. Positief afsluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei nancy:

Klopt Niks, maar *********************************************************************************:D********************************************

Ik haal dit zo weer weg wegens herkenbaarheid....

Te laat weggehaald. Ik heb je herkend. Jij bent toch nancy van het ADB-forum?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Logde in en wilde juist iets tikken wat ik niet tikte en wat ik wilde delen. Mijn geheugen af en toe.

Vind het erg kinderachtig(ws wel nodig) dat ik dan de week daarna op maandag woensdag en vrijdag onder begeleiding naar de Brijder toe moet. 3 keer per week. Misschien ga ik wel vragen of ik het dan zelf thuis kan nemen na 1 week. Zal het toch zelf moeten doen. Anders heeft het ook geen zin.

@Lieke7777deed het ook onder begeleiding dat innemen. Vind het zo vernederend, snap het wel deels. Maar dan nog, 3 keer per week daar naar toe voor 1 pil. Hoe lang heb jij het onder begeleiding geslikt Lieke? Lees het later vanavond als je dit leest. Vond jij het ook niet vernederend? Ja een drankgelag en binge is ook vernederend maar dan voel je het niet zo. We gaan het zien, zal wel moeten nu, heb ja gezegd maar goed kan het ook aangeven daar.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei takeiteasy:

 

Nu dorst. Trek in cola en dat neem ik ook lekker. Als het goed is heb ik nog een blikje! 

Hoop de juiste dorst en idd gewoon die cola. Snap het wel, ga mij geen zorgen om je maken, gewoon aangeven he? 

Onbekend maakt onbemind, weet zeker dat jij dat kan in die kringloop, juist jij. Denk dat je het ook heel leuk gaat vinden en de kopers daar ook. Zo een sociaal grappig iemand/mens ben je. Ws ga je het zingend aanprijzen en verkopen :D

Nu ben ik echt weg zoeffffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd  de  antabuse  heb ik eerst bij de assistente huisarts genomen  rond  januari  ' vond het daar ook  minder prettig niet  echt vernederende    maar deed het wel bij een vaste  assistente ze kende mijn verhaal  .. ik moest  toen een controle punt hebben  om aan te tonen dat  ik het nam ( nooit gecontroleerd  ) toen corona  kwam  is het eigenlijk overgenomen  door brijder  ( ervaringsdeskundige ) waar ik al langer  contact mee had ze heeft  zelf ook onder begeleiding  geslikt maar bij haar deed ik het  met video  bellen .. is dat geen optie ook  voor je ?  Zo hoef je niet voor die 5 minuten  er naar toe ...   eerst natuurlijk een aantal keren fysiek  dan doen  ?   Later is het overgezet naar  filmpjes  maken en die toesturen  ... nee foppen kon  in niet film moest aan regels voldoen ...     tja  ook voor jou geld denk ik even dat de controle  erop goed is en je een aantoonbare  inzet  heb dat  je ze neemt .. 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank @Lieke7777 en @Cleo66 maar die filmpjes kan ik manipuleren, niet dat ik dat wil hoor. Dan kan ik editten en net doen alsof ik het inneem en daarna weer uitspugen of doen alsof ik het inneem en dan naast mijn mond in mijn hand. Stom hoe je gaat denken. De begeleider van de Brijder wil dat ik het in mijn mond stop en dan inslik en hij kijkt mijn mond na, kan het ook onder mijn tong bv verstoppen zei hij. Hij heeft mij wel compleet door. Ga het wel een maand aan, daarna die filmpjes een optie misschien. Moet wel mijn goede wil tonen.

Ongeleid projectiel heb je gelijk in @Cleo66, terwijl ik juist lief, gedreven en actief ben zonder drank, dan toch nog drinken? Snap daar niets van soms maar goed. Je hebt wel gelijk, ben mezelf dan niet meer, wie wel denk ik dan. Moet het bij mezelf houden.

Ga het gewoon aan, 3 maanden heb ik gezegd en dan komt de depressie en dan gaan ze daarop inspelen, althans dat hebben ze gezegd. We gaan het zien. Dank voor de antwoorden, kan er wat mee. Dan maar fysiek een aantal weken/maanden ernaar toe. Logistiek is dat minder tijd verspild dan zuipen. Ga ervoor. Dank voor de motivatie. Ben altijd zo een twijfelkont, wil alles in eigen handen hebben dat kan niet altijd.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd   ik heb bruistabletten deze moest ik laten  zien ' in glas gooien en het loste op een aparte  manier op '' ik vond het kikkerdril lijken  .. " 

En dat liet ik dan  zien dat ik het dronk  '   ja je zal eerst vertrouwen  moeten opbouwen  met begeleider dan  ... klinkt erg serieus  hoe  je ze op deze manier dan inneemt  kan mij voorstellen  dat  het  vernederende  voelt .. maar zet dat opzij en maak plaats voor  trots  .. trots  op jezelf  dat   je deze weg weer aangaat .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou niet te moeilijk doen over dat vernederde gevoel @Smaragd. Jij pakt die pillen en daarmee verantwoordelijkheid, jij bent niet je verslaafde brein hè? 
Die onzin van wij zijn ons brein, ik heb collega’s die maar blij mogen zijn dat dat niet zo is en er een mooie ziel achterzit..


Ik ben gaan schoonmaken want ik zat ff klem. 
En een stoommaaltijd, ben alleen vanavond en voor mezelf alleen koken dat voelt altijd zo zinloos. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...