Spring naar bijdragen

contact houden of niet


kabouter

Aanbevolen berichten

Beste,

ik ben partner van een verslaafde en moeder van 2 kinderen. Mijn partner is tot the bottom gegaan. Nu is hij het huis uitgetrokken .. deels uit schaamte en deels omdat hij genoeg had van de ruzies. ( Een gesprek over de gevolgen van de verslaving mondde uit in ruzie doch gezien zijn vele aanvaringen met justitie en de toestand waarin hij thuis in ons bijzijn soms was dienden de gevolgen besproken te worden ; sorry als dit cru/egoïstisch overkomt :( )

Ik vraag mij af, en dit gezien velen van jullie jullie kunnen inleven in mijn partner, zouden jullie wensen dat er contact gehouden wordt of zouden jullie losgelaten willen worden ?

Hij zoekt weinig of geen contact en gaat deels in op voorstel tot contact ( soms komt hij en soms komt hij niet omdat hij het niet aan kan ; hij wordt overspoeld door gevoelens )

Bij voorbaat dank voor jullie inzichten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Beste,dank voor je antwoord.Ik deel uw mening doch het is vermoeiend om steeds de hand uitreikende partij te zijn ; je doet voorstellen en het is dan maar afwachten om te zien of hij erdoor komt ; komt hij wel is het een stapje vooruit ; komt hij niet dan sluiten de kinderen zich weer af doordat ze gekwetst zijn .. ze hebben al zoveel begrip en geduld opgebracht dat hun emmertje ook leeg geraakt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hey,bedankt voor je input.zelfs al bent u drankverslaafde uw mening/ ervaringen  doen er ook toe ; 

Voorlopig zien ze de papa za en zo ; in de week verblijft hij elders ; 

Ik denk niet dat ik slecht praat over hem als persoon maar ik praat zijn gedrag wel niet goed ; 

het is zoals u zegt de kinderen dienen hun eigen mening te vormen .. en ik ook ; 

Tijd brengt raad ..

Veel succes en sterkte bij uw strijd!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...