Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Aanbevolen berichten

Hoi , ik ben stopper67 en  ik ben meer een weekend drinker , en ik heb geen rem , drink dus dan te veel . Nu krijg ik sinds een paar maanden zo nu en dan een paniekaanval in het begin van de week . Later in de week word het beter . Ik ben door de corona lockdown al veel minder gaan drinken en door prive omstandigheden . Omdat ik heel veel stress had , durfde ik ook niet meer zoveel te drinken ( dronk eerder best  wel veel). En roken geminderd en de koffie ook . Gebruik nu oxazepam en citalopram om mijn geest tot rust te krijgen . Nu was mijn vraag hoe kun je leren om maar 2 a 3 drankjes op een avond te doen ( soms lukt mij dat ) meestal niet . Ik drink vaak  maar meer voor de gezelligheid omdat iedereen drinkt en dan smaakt het mij ook wel groetjes stopper67 ps zit ook in de overgang 

bewerkt door stopper67
Naam verwijderd
Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom stopper , tja , als ik daar een antwoord op had , dan zat ik hier niet . Ook mijn rem is stuk,  dus ook ik ga door tot aan het gaatje en erover . Als je regelmatig meer drinkt dan je jezelf hebt voorgenomen,  dan ben je alcohol niet meer de baas.  Om dat weer terug te krijgen , moet je echt een periode niets drinken . De meesten van ons  hier kunnen eigenlijk nooit meer iets drinken.  Maar misschien is het voor jou nog niet te laat en kun je het nog herstellen.  

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...