Spring naar bijdragen

Maandag 2 november


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Ok  ik wil  lezen waarom wil je nu gaan drinken ?  Je komt nogal  laconiek over om te zeggen laat de man wel  bijhalen  ' ..  je roept proost maar ondertussen maak je  niets  open  ..

Wat  is je probleem ? Waarom wil je in hemelsnaam  nu aan het bier gaan ?

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Yana:

@ikkanhet ik wil graag naar je luisteren en je aanmoedigen en alles, maar dat gaat niet als jij cynische grapjes blijft maken. Wil je echt niet even serieus aandacht aan jezelf geven?

Nou geen zorgen heb al 2 oxazepam genomen. Dat cynisme is ook zelfspot. Maar komt goed als oxa's werken wordt ik ook loom. Heb verder geen problemen alleen craving zoals iedereen hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei ikkanhet:

Nou geen zorgen heb al 2 oxazepam genomen. Dat cynisme is ook zelfspot. Maar komt goed als oxa's werken wordt ik ook loom. Heb verder geen problemen alleen craving zoals iedereen hier.

Oké, dan hoop ik dat het je lukt om de craving verder uit te zitten, ik wens je moed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ikkanhet:

Ja het zou ook eens goed zijn.

Lieve  @ikkanhet    het gaat erom dat je leert  je gevoelens  te ondergaan  je craving  is er niet  voor niets ..

Je kiest er voor niet te drinken ' respect  hiervoor .. maar blijf je met oxazepam niet wegvluchten  ?  En gelijk  2 nemen ?

Je kan beter onder woorden brengen waarom  je craving  hebt  wat zit je dwars ? Wat  is je behoefte ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lieke7777:

Lieve  @ikkanhet    het gaat erom dat je leert  je gevoelens  te ondergaan  je craving  is er niet  voor niets ..

Je kiest er voor niet te drinken ' respect  hiervoor .. maar blijf je met oxazepam niet wegvluchten  ?  En gelijk  2 nemen ?

Je kan beter onder woorden brengen waarom  je craving  hebt  wat zit je dwars ? Wat  is je behoefte ? 

Als ik dat zou weten was ik zelf heel blij. Waarom ik heb geen idee. Ik heb alles wat mijn hartje begeert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ikkanhet   dat kan je zeggen  ' had heb ik ook  .. gezinnetje  ' baan ' geen geldzorgen  ' 

En toch ging ik drinken   .. door  niet  te drinken  ben ik toch echt  dichter bij de kern  gekomen  .. en daar wil ik ook voor wegvluchten  ..    met als resultaat  dat ik juist  nu vlak in mijn gevoel zit ..  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...