Spring naar bijdragen

Maandag 2 november


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Valt me echt rauw op mijn dak. Ik deed al niet veel meer, maar nog wel het huishouden. ik vroeg aan de gynaecoloog wat is niets doen? Alleen naar de wc lopen en douchen op een stoel of kruk. Vriend is nu een douchestoel aan het halen en neemt meteen de klossen ook mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het kan, moet ze tot week 37 blijven zitten. Spannend, ja best wel. Ik zou wel een bed in de kamer willen, zou je dat aan kunnen vragen? Ik lig niet fijn op de bank, door de bekkenpijn. Aan de andere kant, ook wel weer overdreven natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei niks:

Dat even naar de verloskundige, verliep anders. Mijn bloeddruk te hoog. Door naar het ziekenhuis, aan de ctg, bloed prikken, urine en een echo. Ik zit op het randje, wel of geen opname. Ik moet absoluut rust houden nu. Wel thuis gelukkig, denk ook door de corona en een vriend, die bijna zweerde dat hij wel zorgt dat ik niets meer doe. Ik moet om de 3 dagen naar het ziekenhuis voor controle en ctg. Mocht het minder worden, alsnog opname. Kleine doet het trouwens prima gelukkig. Ik verder ook wel, verklaart alleen wel mijn hoofdpijn van de afgelopen dagen. 

Nou dus echt lekker niks meer doen, alleen rust houden hé

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

40 minuten geleden zei Amalia:

Vroeg ik me ook af: jij hebt vandaag al 65 berichten geplaatst. Hoe valt dat nou om je leven dag in dag uit te vullen met leegte?

Je bent hier al een paar keer eerder geweest Amalia. 
In eerste instantie als Snorri, later ook als Amalia. 
De voorgaande keren heb je al jouw postings verwijderd voor je verdween
na aardig wat mensen tegen je in het harnas te hebben gejaagd.  
Ik denk dat je dat binnenkort ook wel weer zult doen, dat verdwijnen dan dus. 
Trollen houden het meestal niet zo lang uit hier. 

@niks, hartstikke vervelend dat je nu de komende weken niks meer mag. 
Maar inderdaad, een bed in de kamer aanvragen, dat kan over het algemeen binnen een dag geregeld zijn... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei takeiteasy:

Ik snap je @rapilos. Heb ook wel met vuur gespeeld waarschijnlijk, hoewel het nu gewoon wel weer klaar is. 

We hadden er allebei even behoefte aan. Het was anders, als ik alleen zou zijn gaan drinken. Dat doe ik ook niet meer. 

Het is gebeurd en geen spijt van. 

TIE je hebt toch geschreven dat je Refusal slikt?
even behoefte aan? Dat zal nog wel heel vaak zo zijn, en hoe vaker je er aan toe geeft,
hoe lager die drempel weer wordt.
Ik snap je echt niet meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...