Spring naar bijdragen

Vrijdag 30 oktober


ikkanhet

Aanbevolen berichten

 Vanmorgen belde ik de woningbouwvereniging omdat de tuindeur bijna niet meer open gaat, hij klemt enorm. De nieuwe verf is er al af. Ik moet bijna mijn hele gewicht er achter zetten om hem open te krijgen. Afijn, een afspraak gekregen voor maandag, mooi, fijn dat het zo snel kan. Een andere reparatie kon niet ivm Corona.

Wordt ik net teruggebeld: mw het spijt me maar de afspraak moet vervallen, ivm Corona.
Pas als de deur niet meer open of dicht kan mag u weer bellen, dan komen ze wel. :angry: 
Voorzichtigheid snap ik maar je kunt ook overdrijven. 
iIk ben altijd nogal plichtsgetrouw en eerlijk, maar maandag  ga ik bellen dat ik de deur niet meer open krijg.  Dat is misschien nog waar ook, want elke dag gaat het moeizamer.

Blijkbaar werkt het hout, zet het uit door vocht of zo? Ik ben toch niet de eerste bewoner, ik snap het niet. Heb jij verstand van hout @Kohtje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja @Jannigje, ik heb in zoverre verstand van hout dat ik, net als jij, weet dat hout werkt.
Is het een oude deur of (relatief) nieuwe? Een oude deur kan wat uit het lood gezakt zijn. Zowel de constructie van de deur zelf als dat de scharnieren
los zijn komen te zitten. Bij een nieuwere deur kan dat uiteraard ook, maar het kan ook komen doordat de verflaag (inclusief (vooral) de niet zichtbare onderkant) niet
intact is waardoor vocht in het hout kan trekken. Het lijkt mij een kwestie van schaven en goed in de verf zetten. Maar ik ben schilder, geen timmerman.
Toch maar zien dat er iemand van de woningbouw komt kijken. Een leugentje om bestwil is in dit geval wel geoorloofd, lijkt me. Als een deur slecht opengaat
dan sluit hij meestal ook slecht.

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet eens meer een leugentje om bestwil, ik moet zo hard duwen of trekken dat ik bang ben dat het glas breekt.

De deur is niet nieuw, maar sloot tot nu toe prima. Volgens mij zijn de scharnieren nog oké.
Een beetje klemmen kan ik me nog voorstellen, maar dit? Maar goed, ik ga maandag maar bellen.

bewerkt door Jannigje
Aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn hier schilders bezig voor het buitenwerk. Met een stellage, schuurmachines en alles. Ik word er totaal gestressed van. Alles zit onder het gruis, de hele dag lawaai. Ze zijn hartstikke lief, maar ik trek het niet. Mijn man doet alsof het niet aan de hand is. Ik hyperventileer. Nog 2 weken denk ik... pffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...