Spring naar bijdragen

Huiskamer 28-10-2020


Emma123

Aanbevolen berichten

Hier ook de ochtend is niet t fijnste deel en mn bioklok staat nog op de oude tijd dus word een uur eerder wakker... en dat maakt de ochtend dat niet mn fijnste dagdeel met een uur langer... Maar ja hopen dat t klokje verschuift in mn hoofd. Was dit nu de laatste klokverschuiving? Ze gaan hiermee toch stoppen of ben ik abuis? Ik hoop t. Heb t altijd onzin gevonden. Dat met dat donker en licht gaat niet meer op met onze kunstlicht.

Enfin dan schrijf ik hier een stukkie:) 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik ben een ochtendmens, heb al 1 uur met andere honden/mensen in de bossen gelopen. Vast groepje. Deur uit en ik ben er. Ga s avonds wel vroeg naar bed. 

Gisteren had ik een dip, dat is weer over, goed geslapen, dus ga er weer voor, nu 1 mg. Heb nu 2 mg tabletjes, doormidden en klaar. Ik probeer het.

Fijne dag :rose:

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, weer onrustige nacht...wel goed nieuws mijn biopsie op gezwel tong is niet kwaadaardig....hopelijk laat mijn immuunziekte mij nu even met rust....

@Rixie1 goed voor jou....mijn buikgevoel zegt wel....hou het even zo...je hebt nog een zee van tijd...je voelt je goed nu....even pauze op 1,5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Vechter:

Goedemorgen, weer onrustige nacht...wel goed nieuws mijn biopsie op gezwel tong is niet kwaadaardig....hopelijk laat mijn immuunziekte mij nu even met rust....

@Rixie1 goed voor jou....mijn buikgevoel zegt wel....hou het even zo...je hebt nog een zee van tijd...je voelt je goed nu....even pauze op 1,5

geweldig nieuws @Vechter. nu weer ff rust

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei bolletje:

Moghu kanjers,

Wat voor 'n honden heb je?1074676876_Afbeelding127.thumb.jpg.3972c4c03bd46b95d61bc9666e3d1a2a.jpg

img002gc.jpg

@bolletje ik heb een zwerfhond uit Lesbos. Wilde geen puppy meer,  alle asiels in Nederland gebeld, alleen grote honden. Deze die ik nu heb had het niet gered op straat. Probeer foto te plaatsen. Te groot.

Prachtig geschilderd. Ik schilder ook, maar nog geen hond geprobeerd. Is moeilijk

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Vechter:

Goedemorgen, weer onrustige nacht...wel goed nieuws mijn biopsie op gezwel tong is niet kwaadaardig....hopelijk laat mijn immuunziekte mij nu even met rust....

@Rixie1 goed voor jou....mijn buikgevoel zegt wel....hou het even zo...je hebt nog een zee van tijd...je voelt je goed nu....even pauze op 1,5

Goed nieuws voor je @Vechter, ik heb nu al 3 nachten goed geslapen, zonder slaappil wel natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Rixie1:

@bolletje ik heb een zwerfhond uit Lesbos. Wilde geen puppy meer,  alle asiels in Nederland gebeld, alleen grote honden. Deze die ik nu heb had het niet gered op straat. Probeer foto te plaatsen. Te groot.

Prachtig geschilderd. Ik schilder ook, maar nog geen hond geprobeerd. Is moeilijk

Maar niet onmogelijk hoor, als je het niet probeert kom je het nooit te weten. En als je foto's kunt plaatsen, kunnen we je hier misschien helpen. Zou leuk zijn. Hadden we niet een hobbydraadje hier? Anders is er zo een gemaakt. We noemen het dan De pillenpoepers. Geef maar aan als we daar zin in hebben. Of je nu fotografeert of wat dan ook, maakt niet uit.

Wie heeft er een hobby (gehad)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Maar niet onmogelijk hoor, als je het niet probeert kom je het nooit te weten. En als je foto's kunt plaatsen, kunnen we je hier misschien helpen. Zou leuk zijn. Hadden we niet een hobbydraadje hier? Anders is er zo een gemaakt. We noemen het dan De pillenpoepers. Geef maar aan als we daar zin in hebben. Of je nu fotografeert of wat dan ook, maakt niet uit.

Wie heeft er een hobby (gehad)?

@bolletje, ik ga deze winter weer schilderen, jaren gedaan,,maar de laatste paar jaar geen zin meer in. Gelukkig alles bewaard en nu met de corona ga ik weer beginnen als ik me weer goed voel. Zo kom ik de lange dagen door. Ben nu heel veel thuis.  Heb nog meer hobby,s.

Lijkt me leuk, een hobbydraadje. Denk dat de meesten wel wat hobby,s hebben. Breien, wandelen, fietsen, lezen,  wordfeud op foon, slapen. Zo ongeveer 

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist, misschien moeten we maar eens proberen ook wat luchtigs te schrijven. En soms moeten we wel eens dingen forceren om weer aan de gang te gaan, maar het zou erg goed zijn om je gedachten een beetje te kunnen verzetten, en te zien dat je tot veel meer in staat bent als nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...