Spring naar bijdragen

Woensdag 28 oktober 2020


Lika

Aanbevolen berichten

28 minuten geleden zei Bor:

Schilder je nog weleens wat Koh?


Soms. Als m'n armen en handen het toelaten. Ik heb nog verschillende projectjes waar ik elke keer een stukje verder mee kom.
Twee hondenportretten en twee naambordjes, waaronder ééntje voor onszelf. We wonen nu een jaar of zestien in dit huis maar
hebben nog steeds geen naambordje naast de deur en een huisnummer van foeilelijk messing wat nauwelijks te lezen is omdat het
zo donker is op donkere baksteen. Naam en huisnummer komen op een houten bordje in Jugendstil letters omdat ons huis ook uit
de Jugendstil (Art Nouveau) periode stamt (gevelsteentje augustus 1907). Ons huis is trouwens heel sober voor wat betreft de Jugendstil versierselen. Heel sober. Saai gewoon.
Eigenlijk zie je er aan de buitenkant helemaal niet zo de Jugendstil aan af. En binnen alleen aan de tegeltjes in het halletje beneden en
de simpele versierseltjes aan de trapleuningen.
Maar dat naambordje komt er wel. Ooit. ;)

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei takeiteasy:

@Bor. Dat heb ik ook. Alles moet gewoon af. Heb er geen geduld voor en het geeft idd nog meer spanningen.

Maar takeiteasy, als jij aan een muziekwerkje begint dan maak je dat toch gewoon af? Dan volg je toch gewoon de melodie en stopt als je
aan het einde bent? Kan me niet voorstellen dat je halverwege stopt omdat je niet het geduld hebt om het af te maken.
Daar zit toch wel een van de verschillen tussen toon/muziekkunst en beeldende kunst. Denk ik. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook onrustig en slecht geslapen

Net boodschappen op de fiets gedaan, werd gek van dat stomme ( goedkope) mondkapje

Bril besloeg continu, en zag geen barst

Was al chagrijnig, dus bah..bah..

Wel roosjes voor mezelf gekocht om me wat te troosten

Niet drinken valt niet mee

Maar ik zet door !

Jij toch ook  takeiteasy !?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei rapilos:

Bril besloeg continu, en zag geen barst

Was al chagrijnig, dus bah..bah..

De oplossing: lenzen! :)
Alleen moet ik, als ik m'n lenzen draag, in de winkel m'n leesbrilletje bij de hand hebben voor het boodschappenbriefje. Maar dat hou ik dan alleen
als ik even wat lezen moet zo half boven m'n neus omdat dat ding anders ook beslaat... :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei rapilos:

.....
Maar kreeg op een gegeven moment last van mijn ogen
Toen ging het niet meer helaas

Da's jammer.
Er zijn (op internet) wel allerlei tips en truukjes om beslagen brillen tegen te gaan.  Duikers spugen altijd even in hun duikbril om beslaan tegen te gaan.
Maar om nou in een winkel op je bril te gaan staan spugen.... bovendien, hoe moet dat dan met je mondkapje voor?
Ik meen me iets te herinneren van bril schoonmaken met wat afwasmiddel. Weet alleen niet hoelang dat blijft werken.

Kortom, aan mij heb je niets. Ik wens je (en alle brildragers) sterkte wat betreft de mistige mondkapjeswereld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekkere koekjes, waar? :ph34r:

Hier ook wat onrust. Drie boterhammen op met tonijnsalade. En daarna een zakje nootjes. Die wilde ik eigenlijk einde van de middag samen met bockbier 0.0 nuttigen. Verder gaat het gelukkig goed met eten/niet snoepen. Afgemeld voor de wekelijkse weging, want ik was er teveel mee bezig en sloeg naar de verkeerde kant door. Nu 4 kilo lichter. Ik begrijp nu wat ze bedoelen met het verschil tussen voeden en vullen. 

Ik heb op tv ook Verdoving terug gekeken. Triest, die callgirl met haar ghb en die jongen met dat nieuwe soort drugs. Zij wisten niet wat ze met zichzelf aan moeten. Die donkere jongen is leuk, die heeft goede inzichten en hopelijk kan hij de cirkel doorbreken. Die man in de stacaravan, sja. Die lijkt het allemaal prima te vinden. Meestal dan. Dat zou ook zomaar mijn buurman kunnen zijn, aardige vent. Al een paar maanden bezig een kruidenrekje te maken voor zijn moeder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja pittig programma dat Verdoofd. Heb ook gisteren gekeken, schrok echt van die jonge blonde knul: wat is dat erg zeg! Wat doet ie zichzelf aan he maar dat is het rotte : eraan begonnen en waar is de deur/uitgang?! Pfff 

Hier aan de flinke kokkerel: Indonesische schotel! Pittige kip en sajoer boontjes met ui en groene paprika en eitjes telor in pittige tomaten/peper/ketjap/sambal saus .. schoonzoon komt eten, is al jaar samen met mijn dochter en hij woont nu op zichzelf en eet alleen maar knakworst en pizza dus ik zei kom gewoon lekker 1 keer per week hier eten, krijgt ie ook nog wat vitaminen binnen haha! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei takeiteasy:

Beetje last van mijn darmen. Er schijnen toch nog wel andere virussen te zijn, buiten het coronavirus. 

 

Ik had 3 dagen lang enorme hoofdpijn waar paracetamol niet bij hielp .. heel vervelende steken. Dacht nog: het zal toch niet .. maar nu is het weg 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moe, brak, slecht slapen en opstaan met hoofdpijn. Dat heb ik ook een week gehad (en dat zonder alcohol drinken hè). Wattig hoofd. Dat heeft bij mij ongeveer drie weken geduurd. Ben erg blij dat ik weer fit ben.

Mijn onrust komt ook een beetje doordat ik mijn verslavende spelletjes van de telefoon heb gegooid. Die deed ik de afgelopen drie weken 2-3 uur per dag. Zo blij dat ze weg zijn. Ik ga nog maar wat koffie zetten en iets nuttigs doen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van meten in nieuwe huis. Morgen op pad voor een bank. Zo'n loungegeval vinden mijn dochters wel wat, voor mijn man moet ie goed kunnen liggen. Ik vind fijn zitten het belangrijkst.

Dat is ongeveer het enige dat we nieuw kopen. Verder zetten we de inbouwkasten op een andere plek en klaar is Kees.  We hebben niet zo veel eisen geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Pinkman:

.... En dan nog die man die tussen de zooi in een caravan woont samen met andere mensen die niet meer meetellen in de maatschappij.

Ik heb vanmiddag tussen de bedrijven door ongeveer de helft van deze uitzending bekeken. Misschien morgen de rest nog.
Tja, wat een leven, zo gevangen in een verslaving.
Maar even heel wat anders, misschien een gekke kronkel, maar ik moest, toen ik die man in die caravan op 'het landje' zag aan dit forum
denken. Die enorme troep deed mij denken aan al die spam van de laatste tijd op dit forum.. Blijft maar liggen, hoopt zich op en geeft een
ontzettend onuitnodigend uitzicht. Je moet hier zoeken naar het echte leven tussen al die hoofdletterrotzooi.
Heeft niemand een idee wat er met de moderatoren gebeurd is? Die liggen toch niet ergens laveloos tussen al die spamtroep in? :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je bij Tactus verslavingszorg op FB een bericht maakt
dan staat de kritiek openbaar
meestal gebeurt er dan wel heel snel iets
maar dan moet dat wel gebeuren van een account dat niet
je ware naam prijs geeft natuurlijk.

en anders een chatbericht achter de schermen bij FB
zo dien ik meestal mijn klachten in, dan kom je het snelst
terecht bij de klantenservice

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...