Spring naar bijdragen

dinsdag 27 oktober


ikkanhet

Aanbevolen berichten

goeiemorgen frummers
mooi saunaweer en later
weer thuis een intervisie per zoom.
Mijn eerste met deze groep

Vanaf zondag wifi problemen gehad, ik denk dat
alles in de buurt overbelast was. Allerlei tecnische
dingen moeten proberen (niks voor mij) en uiteindelijk
zit ik nu met een extra kabel vd etheruitgang router
naar mijn laptop. Dat kan vast niet de bedoeling zijn lijkt me.
Maar heb wel weer een goede verbinding en ook sneller.
Iemand ervaring mee? Ik gooi het maar op corona gedoe omdat
iedereen thuis is nu. Maar er zijn ook nieuwe kabels aangelegd en
aangesloten, zou dat invloed kunnen hebben? Maar die liggen er al
weer een week of 3. Raar gedoe. Kan niet eens rustig meer digibeet zijn zo.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Reacher:

@bolletje! Hoe is het gegaan gisteren en hoe is het nu? 

Lieverd dank je wel. Ja hoe gaat het. Voel me niet zo toppie nog en weet nog steeds niet waar het van komt. Het kan ook een gewone griep zijn, maar goed daar hoor je verhalen over die ook niet zo prettig zijn. Ga in ieder geval 10 dagen niet werken. Plaatjes Kusjes knuffels

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morning!
bedankt voor de felicitaties gisteren! Voelde me echt jarig met sushi (besteld), lieve kadootjes van mijn meiden en man en een lekker taartje! Gekke tijd zo zonder bezoek verder maar ach. Verder raakt het me wel ben er beetje moe en depri van ook hoor. Dat thuisblijven. Maar goed een wandeltje per dag en wat klussen in huis .. het is wat het is! Zie het aan meer mensen hier, beetje gammel, beetje ziek, hoofdpijn en moe. Sterkte mensen vol goede moed door heen slaan maar, zonder drank hé! 

DAGPACT

ikkanhet

Reacher

Bor

Roos33

Yvonne 

Ties 

Pats

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Renaldo61:

Normaal gezien als je thuis bent zit je toch op je eigen wi fi netwerk? Bij mij is het zo toch. Buitenhuis werkt het systeem al lange tijd niet meer perfect. 

als iedereen thuis op de wifi zit, worden de kabels toch overbelast, of is dat een domme opmerking?
Is me vaker verteld en ik heb het altijd geloofd.

Ik heb zelfs gemerkt dat de riolering overbelast werd en dat is ook niet gek in deze tijden, wordt nog wat met de winter pffft.
Nou, op naar de sauna. mooie dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thnx Feniks. En Renaldo.Gamers heb ik geen idee van. Ik heb n light abo. Weinig snel dus, maar niet via de tv of kabel. Ik overweeg wel glasvezel maar denk dat dat te duur is. Ik woon alleen dus heb alles voor mezelf haha. Nu in de trein.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Straks dan toch echt naar de tuin
En een paar boodschappen doen eerst
beide geen zin in, maar als ik eenmaal bezig ben gaat het altijd wel weer

@lady jane
Ja, glasvezel, is inderdaad duurder volgens mij
Vriend heeft nu een goedkoop abonnement en er is pas geleden glasvezel bij hem aangelegd
Maar als hij overstapt betaald hij 10 euro per maand meer, dus blijft hij uiteraard bij zijn oude abonnement

Wat sauna betreft
Ik kreeg van de week bericht, dat de horeca bij mijn saunacomplex niet meer toegankelijk is, als ik er niet meteen een overnachting bij boek
Dat wordt al aangeboden voor 25 euro, inclusief ontbijt
Tja...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werd net bijna onwel. Weet niet hoe dat voelt, maar ik werd duizelig, misselijk en het zweet brak me uit. Zat in een Teams vergadering en kon bijna geen woord meer uitbrengen. Gelukkig was de vergadering bijna afgelopen en na ongeveer een kwartier ging het wel weer. Weet niet waarom dit gebeurde, nog nooit eerder meegemaakt. Ik denk dat het de stress is :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei SanMiquel:

@Sandrovind het wel herkenbaar. Toen ik een aantal maanden geleden ook nog zwaar dronk had ik met name bij overleggen ook dit soort verschijnselen als ik tijdje of een dag zonder drank was. Zolang ik maar fysiek bezig was met werk en me niet heel veel hoefde te concentreren en te luisteren was mijn lichaam kennelijk niet zo bezig met de afkickverschijnselen. Maar zodra het alleen nog maar om luisteren en praten ging kreeg ik hier ook steeds meer last van. 

Denk dat het te maken heeft met de periode dat je lichaam gewend is aan drank en hoe langer die periode hoe erger kennelijk dat soort verschijnselen.

Vroeger toen ik 'jonger' was had ik er geen last van. Hooguit een wat onrustig gevoel van: ik moet weg drank halen.

 

Ja, dacht ik ook nog aan ; Ontwenningsverschijnselen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei rapilos:

Ja, dacht ik ook nog aan ; Ontwenningsverschijnselen

Daar dacht ik zelf ook aan, maar dan zou ik verwachten dat ik dit weleens eerder meegemaakt zou hebben. Het is wel erg druk momenteel op het werk, lag er vannacht ook weer over te piekeren. Maar goed,  ben al lang blij dat ik niet out ben gegaan. In de gaten houden maar inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gevoel ken ik (helaas) heel goed @Sandro. Jarenlang last van gehad, ik had het ook op straat soms. Maar vooral tijdens vergaderingen. 
Bij mij hing het ook sterk samen met drank, teveel gedronken de avond tevoren of een paar dagen gestopt maar nog niet helemaal hersteld. Maar er was ook iets groters aan de hand, een algeheel gevoel van stress, onveiligheid, controleverlies. 
Na wat langere periode nuchter was het bij mij grotendeels over. Je kunt de omstandigheden waarin zo’n gevoel optreedt dan ook beter handelen/voorkomen. Dat was ook het moment waarop ik mijn werk als geheel kon overzien en proberen wat reële stresspunten aan te pakken.

Enfin blijft lastig, zeker als je een beetje gevoelig in elkaar steekt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Sandro:

Ik werd net bijna onwel. Weet niet hoe dat voelt, maar ik werd duizelig, misselijk en het zweet brak me uit. Zat in een Teams vergadering en kon bijna geen woord meer uitbrengen. Gelukkig was de vergadering bijna afgelopen en na ongeveer een kwartier ging het wel weer. Weet niet waarom dit gebeurde, nog nooit eerder meegemaakt. Ik denk dat het de stress is :(

Heb je geen burnout @Sandro kip en ei, maar ik herken dit. Ga eens naar de dokter. Denk dat je even moet resetten. 

(Slaat ook virtueel andere arm om Sandro heen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herkenbaar  na te veel drinken proberen  in herstel  te komen  gevoel van angst  krijgen  . Bij mij uitte dat in een soort van vrees  voor  ruimte  kon zomaar op straat overvallen  worden door duizeligheid  en gevoel van  out gaan. Kon dan soms niet eens normaal  lopen alsof  mijn evenwicht orgaan  mij in de steek liet.

In het luisteren naar anderen  kon  ik soms het gesprek  niet goed volgen  of goed antwoord  geven .   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Fruitvlieg2019 Klopt  het liefste  dicht  bij een muur aan ' of aan de arm bij mijn  man .. hij heeft  mij wel eens met de auto  moeten ophalen  omdat ik gewoon  niet  meer verder kon lopen .  Bv als we een wandelingetje  gingen maken  .  

Ik dacht echt dat ik mijn hersens  naar  de knoppe gezopen had en dit nooit  meer overging .. nu gelukkig geen last  meer  van .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...