Spring naar bijdragen

Huiskamer 26-10-20


Emma123

Aanbevolen berichten

Moghu dames,

Hier weer eens moe. Om 22.00 naar bed gegaan en om 3 uur sliep ik nog niet. Mijn bio. klok is al weer een week of 4 van slag dus slaap ik slecht, erg vervelend, zeker als je weer moet (werken). Goed dat was het weer, ik zie dat ik niet de enigste ben:angry:

Gaan jullie vandaag doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, zo erg, dat draaien en woelen. Bolletje hoe komt het dat je bio van slag is?

Ik heb net huisarts gebeld en word teruggebeld ivm 1,5 mg die ik weer neem. En vanmiddag ga ik bij een vriendin op de koffie/thee. Zij weet dat ik me belabberd voel, hoef dus geen toneel te spelen. Moet wel zorgen dat ik mijn sociale contacten behoud. Ze begrijpen het toch al niet zo. Nu helemaal niet want ik was er toch vanaf?

 

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update als proefkonijn met nietmeer afbouwen maar stabiliseren....

Ga week 8 in

Misselijkheid af en toe maar nietmeer bij opstaan en heel af en toe.keelpijn alsof mijn keel wordt dichtgeknepen veel beter.druk op borst volledig weg.gemoedtoestand 30 procent beter 

Slapen zeer slecht...heel de dag druk vol hoofd...met pijn..moeilijk concentreren en vergeetachtig. Steeds last van ogen of ik niet helder kan zien

Ochtend zijn moeilijk tegen de avond beter....ook zijn weekends moeilijker als ik niks doe...tegenover werkweek ...waarschijnlijk omdat ik er dan geen tijd voor heb om er mij om bezorgd over te maken

Hopelijk houd deze trend aan....het is duidelijk een zéér langzaam proces

Succes iedereen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Vechter:

Update als proefkonijn met nietmeer afbouwen maar stabiliseren....

Ga week 8 in

Misselijkheid af en toe maar nietmeer bij opstaan en heel af en toe.keelpijn alsof mijn keel wordt dichtgeknepen veel beter.druk op borst volledig weg.gemoedtoestand 30 procent beter 

Slapen zeer slecht...heel de dag druk vol hoofd...met pijn..moeilijk concentreren en vergeetachtig. Steeds last van ogen of ik niet helder kan zien

Ochtend zijn moeilijk tegen de avond beter....ook zijn weekends moeilijker als ik niks doe...tegenover werkweek ...waarschijnlijk omdat ik er dan geen tijd voor heb om er mij om bezorgd over te maken

Hopelijk houd deze trend aan....het is duidelijk een zéér langzaam proces

Succes iedereen 

Even vergeten.....eetlust ,en smaak stukken beter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Emma123:

Ik denk dat ik dan de jongste ben , 21.

met mij gaat t aardig behalve dat ik super down ben en totaal geen emoties voel. Zit nu op 0,5mg xanaxretard en 1mg lorazepam

Houdt dat ff in  de gate Emma, dat sombere gevoel. Klinkt als een beginnende depressie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben naar huis gestuurd en geprobeerd om een coronatest te krijgen maar na veel heen en weer gebel, nog niet geslaagd. Mijn (eigen) taxi rijdt niet naar de coronastraat dus moet er een taxi van24 km. ver komen. Die vraag al voor dat ik in zit, e45,-- en ik kan m'n pasje niet gebruiken dus ben ik misschien wel e150,-- kwijt. hier in het dorp zit geen coronastraat, moet daarvoor naar de stad 11 km. verder. De taxi blijft niet wachten dus moet hij terug komen. Je zal maar echt zwaar corona hebben zeg, dan ben je dood voor je de teststraat inloopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei bolletje:

Ik ben naar huis gestuurd en geprobeerd om een coronatest te krijgen maar na veel heen en weer gebel, nog niet geslaagd. Mijn (eigen) taxi rijdt niet naar de coronastraat dus moet er een taxi van24 km. ver komen. Die vraag al voor dat ik in zit, e45,-- en ik kan m'n pasje niet gebruiken dus ben ik misschien wel e150,-- kwijt. hier in het dorp zit geen coronastraat, moet daarvoor naar de stad 11 km. verder. De taxi blijft niet wachten dus moet hij terug komen. Je zal maar echt zwaar corona hebben zeg, dan ben je dood voor je de teststraat inloopt.

@bolletje en via de huisarts? Slecht geregeld. Ik woon niet bij je in de buurt anders zou ik meerijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rixie1:

@bolletje en via de huisarts? Slecht geregeld. Ik woon niet bij je in de buurt anders zou ik meerijden.

Ik krijg de h. arts zelf niet te spreken, het gaat allemaal via de assistente, en de test afspreken moet je met een knulletje van een call centrum. Die bepaald of je een afspraak kan maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei bolletje:

Houdt dat ff in  de gate Emma, dat sombere gevoel. Klinkt als een beginnende depressie.

Hier was ik al heel erg bang voor.. hoop dat t bij de ontwenning hoort. Ga zo sporten en morgen werken dus hoop dat ik me dan weer war beter voel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vechter:

Even vergeten.....eetlust ,en smaak stukken beter

@Vechter ik nu 7 weken nadat ik klaar was met afbouw, mijn eten smaakt sinds vorige week gelukkig ook weer goed. Bij mij gaat het overdag best goed wel suis in mijn hoofd, maar dat word s avonds erger. Slaap wel slecht, maar kan ook niet anders met zo,n vol suizend hoofd. Ik blijf voorlopig op de 1,5 mg. De huisarts is het ermee eens en er ligt een nieuw recept klaar. Ik heb er weer vertrouwen in dat het goed komt......ooit

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bolletje:

Ik krijg de h. arts zelf niet te spreken, het gaat allemaal via de assistente, en de test afspreken moet je met een knulletje van een call centrum. Die bepaald of je een afspraak kan maken.

Ken je niet iemand die met je mee wil rijden?  Hier heb je bv automaatje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rixie1:

@Vechter ik nu 7 weken nadat ik klaar was met afbouw, mijn eten smaakt sinds vorige week gelukkig ook weer goed. Bij mij gaat het overdag best goed wel suis in mijn hoofd, maar dat word s avonds erger. Slaap wel slecht, maar kan ook niet anders met zo,n vol suizend hoofd. Ik blijf voorlopig op de 1,5 mg. D9e huisarts is het ermee eens en er ligt een nieuw recept klaar. Ik heb er weer vertrouwen in dat het goed komt......ooit

Inderdaad Rixie1, niet per dag maar per week...het stabiliseren zal nog zelf een paar maand duren voor we zo goed als klachtenvrij zijn...geduld is de boodschap en dat slapen ....ja het zijn lange nachten maar niet naar een pilletje grijpen is de boodschap 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...