Spring naar bijdragen

Maandag 26 oktober


Maja

Aanbevolen berichten

Goeie middag peopeltjes,

Ik ben naar huis gestuurd en geprobeerd om een coronatest te krijgen maar na veel heen en weer gebel, nog niet geslaagd. Mijn (eigen) taxi rijdt niet naar de coronastraat dus moet er een taxi van24 km. ver komen. Die vraag al voor dat ik in zit, e45,-- en ik kan m'n pasje niet gebruiken dus ben ik misschien wel e150,-- kwijt voor één rijden, hier in het dorp zit geen coronastraat, moet daarvoor naar de stad 11 km. verder. De taxi blijft niet wachten dus moet hij terug komen. Je zal maar echt zwaar corona hebben zeg, dan ben je dood voor je de teststraat inloopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach Bolletje, kan dat niet anders?
Desnoods een commerciele sneltest?
Dat kost ook sveel maar bespaart jou misschien een hoop ongemak.
Scheelt ook een aantal dagen wachten op de test en de uitslag.
Want ook die stress is niet goed voor je, sterkte meis.
en beterschap, want je hebt vast ook symptomen, anders stuurden ze je niet naar huis.♥

 

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Lika:

Wat raakt je precies @Sandro

Ik kijk precies naar hoe ik ook zou kunnen eindigen. Ik begrijp ze heel goed. Gelukkig heb ik genoeg om voor te leven en een stabiele situatie. Daar heb ik echt geluk mee.

Ook die antwoorden die ze geven op vragen zoals: Waarom ben je verslaafd? Dan ga ik ook weer nadenken. Zij weten het antwoord niet, net zoals ik het niet precies weet. En niet weten wat met de tijd te doen als je gestopt bent. Dat allemaal raakt me.

Een van die gasten dronk 2 flessen sterke drank per dag. En zegt zelf dat het helemaal nergens op slaat. Dat zijn precies dingen die ik ook zou zeggen. Waarom doe je het dan toch?

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Sandro: als het je echt steunt in je strijd om naar deze droeve ellende te kijken, zou ik zeggen: blijf dat doen. Anders tv uit en gedachten richten op positievere zaken. Zelf troostte ik mijzelf altijd  na het zien van dit soort beelden dat het met mij nog best wel meeviel en dat ik nog gewoon door kon gaan met drinken. Ik was nog een beginner vergeleken de rest. Jou zet het aan tot het jezelf stellen van vragen. Dat is stap 1. Nu op zoek naar de antwoorden die diep weggestopt liggen. 
succes en hou je haaks! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pats: nog 1 uur jarig! Gefeliciteerd. Kijk je terug op een feestelijke en geslaagde dag?
@lady jane: de dag openen op adb gaf mij nog even gelegenheid in bed te blijven liggen. Enne: vroeg naar bed gaat niet ivm zorgtaken. Weinig slaap nodig? Mwahh, eerder neerleggen bij minder slaap door slaapstoornissen. (En accepteren dat overdag de ogen ongewild dichtvallen:rolleyes:) Nu sinds kort medicijnen die een deel van neurologisch gedoe onderdrukken, dus iets betere nachten. Hoera!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...