Spring naar bijdragen

onze H. kamer 25-10-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden zei Alina:

Goedemorgen iedereen.

Ik sliep al slecht maar nu is het wel dramatisch. Na 4.00 elk 10 min zowat wakker worden draaien,  draaien weer wegdoezelen. Wordt er gek van en heel erg verdrietig over. Het triggert mijn slaapangst. Die angst begint nu sinds eem paar dagen nu weer erg op te spelen. En ook erge schuld gevoelens maar dan naar mijzelf. Ik vijl elke dag nu een beetje van de diazepam af. Ik voel me sinds een week ook zomaar benauwd en is dan ook ineens weer weg en zo kan het ook ineens weer op spelen. Dan kijk ik tv en ineens lijkt het of ik minder lucht krijg,  terwijl ik gewoon door mijn buik ademen.

De gedachte dat ik miss dood ga aan te weinig slaap begint weer op te spelen. 

Ik denk dat ik maar een psycholoog op moet zoeken. Ik ben alleen bang dat ze weer gaan zeuren waarom ik afbouw en geen ad ga nemen. 

Liefs alina

moeilijk @Alina, ik denk dat het een goed idee is om een psycholoog op te zoeken. de psychiaters gaan over de pillen. natuurlijk zal een psycholoog gaan vragen. maar je kan zeggen. ik wil voelen hoe het gaat. met pillen gaat het goed maar zonder niet. dus ik wil de oorzaak en de oplossing van de pijn zoeken.

net als bij hoofdpijn met een paracetamol gaat het goed. maar het lost niks op.

misschien is het voor jjezelf ook wel goed om uit te zoeken waar jij denkt waar de slaapstoornis vandaan komt. eerder je dit niet weet komt er ook geen oplossing. ik heb het idee bij een psycholoog dat ze vaak het standaard protocol langs gaan. en wanneer jezelf nog erg labiel bent je daar snel in mee gaat. en daarmee weer naar huis gaat. dus probeer zelf te graven in jezelf. en durf aan jezelf toe tegeven dat dat je probleem is. dat is vaak ook nog wel moeilijk toegeven aan je angst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei bolletje:

Emma probeer het niet te doen. De volgende keer wanneer je weer angsten hebt is er geen twijfel meer en pak je gewoon. Als je een pilletje pakt doe je iets waar je juist hier voor bent, stoppen met benzo Die angsten horen erbij en moeten eruit. Bij het slikken druk je ze weer naar binnen en krijg je de volgende keer misschien wel meer angsten

Isgoed gewoon even strijden en als t echt even niet meer gaat dan mag het. Weet van mezelf dat ik niet verslavingsgevoelig ben en er daarna weer vanaf kan blijven. Maar probeer het gewoon zonder. Wil het ook zo graag zelf doen. @Alina ik denk dat een psycholoog nooit een slechte keuze is als je een klik hebt met deze persoon. Ik heb ook een psycholoog en het is zo fijn alles even te kunnen relativeren samen. Maar het is je eigen keus. Probeer jezelf elke keer weer de vraag te stellen; kloppen mijn gedachte? Heb ik iets aan deze gedachte? Dit probeer ik zelf ook en het werkt goed. (Niet altijd maar beter als nooit). Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had bijna 2 jaar een hele fijne,  ook veel emdr gehad. Zij was geen standaard van de labels daar deed ze niet aan. En ze wist dat ik biks met medicatie heb en dat ik als hooggevoelige extreem reageer. En juist zij begin na de bavalling toen het weer slechter ging over dr mediactie. Juist zij die wist wat het zo doen en dat heeft mij vertrouwen weer geschaad. En juist 1 van de redenen dat ik bij haar liep was het wantrouwen naar de hulpverlening. Zij heeft mij best wel gepusht dat het dan lang zou duren voor ik op zou knappen bla bla. En na de bevalling vlak erna weer her starts met emdr en dat is toen niet goed uitgepakt. Nu hoorde ik op die nieuwe facebook groep van benzo. Dat emdr nooit samen mag met pammetjes en of qutapine. Omdat het dan fout kan gaan. 

En nu is zij geen tweedelijns meer maar 1ste dus ik kan niet meer terrecht bij haar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Rixie1:

@Vechter top, ik lees vooruitgang bij jouw. Je was zo misselijk en dat is weg.  Ook al is het niet heel veel, elke vooruitgang is er 1. Helpt paracetamol ook niet tegen hoofdpijn? Zullen je al wel geprobeerd hebben .

Hallo Lieve Mensen  niet geslapen  ben zo moe maar als ik slaap 2 uurtjes maar bij het wakker angsten en zenuwen ik slaap bijna niet meer  ik heb zulke moede ogen wallen ik zie soms dingen die er niet zijn daar ben ik bang van  afbouwen gaat zwaar kan slecht lopen veel pijn hoofd pijn nekpijn en tinnitus gaat zo te keer misselijk  Bolletje ik hoop dat met jou goed zal gaan  en oppassen met koek val niet meer van het trapje meer  nou ga ik pillen snijden ze zijn zo klein kan ze moeilijk wegen   mensen zullen we samen strijden tegen  afbouwen  en samen naar de overwining   ja he    liefs wilhelmina

           

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo Lieve Mensen  niet geslapen  ben zo moe maar als ik slaap 2 uurtjes maar bij het wakker angsten en zenuwen ik slaap bijna niet meer  ik heb zulke moede ogen wallen ik zie soms dingen die er niet zijn daar ben ik bang van  afbouwen gaat zwaar kan slecht lopen veel pijn hoofd pijn nekpijn en tinnitus gaat zo te keer misselijk  Bolletje ik hoop dat met jou goed zal gaan  en oppassen met koek val niet meer van het trapje meer  nou ga ik pillen snijden ze zijn zo klein kan ze moeilijk wegen   mensen zullen we samen strijden tegen  afbouwen  en samen naar de overwining   ja he    liefs wilhelmina

           

@Wilhelminaheel veel sterkte. Heb jij geen dagen dat het minder is? Tussendoor.De ontwenning. Ik had ook tinnitus en ben niet meer door gegaan, werd er gek van. Jij hebt zoveel klachten, hoe houd je het vol.

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Emma123:

Isgoed gewoon even strijden en als t echt even niet meer gaat dan mag het. Weet van mezelf dat ik niet verslavingsgevoelig ben en er daarna weer vanaf kan blijven. Maar probeer het gewoon zonder. Wil het ook zo graag zelf doen. @Alina ik denk dat een psycholoog nooit een slechte keuze is als je een klik hebt met deze persoon. Ik heb ook een psycholoog en het is zo fijn alles even te kunnen relativeren samen. Maar het is je eigen keus. Probeer jezelf elke keer weer de vraag te stellen; kloppen mijn gedachte? Heb ik iets aan deze gedachte? Dit probeer ik zelf ook en het werkt goed. (Niet altijd maar beter als nooit). Succes

Emma mijn man was ook klinisch psycholoog en hij was hoofd van een afd. verslavingen. Een verslaving kan iemand echt voor de gek houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo Lieve Mensen  niet geslapen  ben zo moe maar als ik slaap 2 uurtjes maar bij het wakker angsten en zenuwen ik slaap bijna niet meer  ik heb zulke moede ogen wallen ik zie soms dingen die er niet zijn daar ben ik bang van  afbouwen gaat zwaar kan slecht lopen veel pijn hoofd pijn nekpijn en tinnitus gaat zo te keer misselijk  Bolletje ik hoop dat met jou goed zal gaan  en oppassen met koek val niet meer van het trapje meer  nou ga ik pillen snijden ze zijn zo klein kan ze moeilijk wegen   mensen zullen we samen strijden tegen  afbouwen  en samen naar de overwining   ja he    liefs wilhelmina

           

@Wilhelminaik heb ook die angsten en zenuwen elke dag. Mijn zenuwen kunnen weinig hebben, eigenlijk niets. Ik moet van Mediant toch dingen doen maar eigenlijk is het onmogelijk. Heb soms het gevoel in elkaar te zakken van de zenuwen. Liefs Karin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond iedereen...

Ik volg hier nog steeds regelmatig wat anderen schrijven, want sinds ik gestart ben met mijn laatste 0.50mg Rivotril (Clonazepam) af te bouwen gaat het weer vrij heftig op en neer. Sinds een goeie week best wel veel last met het zicht door mijn linkeroog. Met momenten is het plots veel beter om daarna weer terug wat waziger te worden. Ik heb de indruk dat ik zeer overgevoelig ben aan licht....

Lichamelijk gaat het ook enorm op en neer. Oorsuizen is laatste tijd iets beter, maar durft soms weer even harder doorzetten om dan weer wat te verzachten.

Volgens wat ik al maanden aan informatie gelezen heb niets 'nieuw' en allemaal vrij typisch aan mijn clonazepam afbouw...

Echter kreeg ik net telefoon van mijn psychiater (ja, op zondag...duh). Ze is al een tijdje 'out' voor allerlei redenen waardoor ik er al enige tijd weinig opvolging mogelijk is. Ze belde me nu net op omdat ik voorbije week een mailtje had gestuurd om extra voorschrift voor mijn Rivotril. Ik had haar eentje gevraagd voor Clonazepam tablets van 0.25mg want Rivotril is enkel als 0.50mg als kleinste dosis te krijgen, Clonazepam als 0.25mg verpakkingen. Hiermee zou ik makkelijker met kwartjes kunnen doseren...

Maar nu komt het... Opnieuw haar reactie en ik had graag jullie mening gehad :

Die Clonazepam tablets kon ze niet voorschrijven want mijn Rivotril is 'geen echte clonazepam ' en ook 'geen echte benzo'.. Euh excuseer ? Verder kreeg ik ook nog eens wat verdoken te horen dat ze zich toch grote vragen stelt bij mijn problemen bij het afbouwen.. Ze heeft, ik citeer "20 jaar ervaring met Rivotril en echte benzo's en benzo's zijn lastig om af te bouwen maar Rivotril gaat altijd zonder probleem in een week of 6'... Dus ik kreeg OPNIEUW onder mijn neus geschoven dat ik eigenlijk wat onzin zot te vertellen..

Ik heb ook al jaren andere medische problemen dat klopt, maar de laatste  2 controle onderzoeken bij mijn endocrinoloog lieten geen vreemde dingen zien in mijn bloedresultaten. Buiten het feit dat ik de laatste 3 maanden mijn schildklierhormoon medicatie heb kunnen verlagen van jarenlang 150ug naar 100ug omdat de resultaten plots sterk gestegen waren. Dat is op zich eerder goed nieuws (mijn slecht werkende schildklier lijkt terug wat beter te werken?), maar het moet ook een reden hebben. En ik heb er al op gezocht, er is een zeer grote waarschijnlijkheid dat dit mogelijk betert omdat de onderdrukking door mijn Rivotril langzaam begint weg te vallen. Mijn endocrinoloog neemt me ernstig maar doet geen uitspraken. Ik ben de eerste patient van hem met ernstige endocriene problemen EN die ook nog eens zijn 11 jarig gebruik van Clonazepam aan het afbouwen is. Hij volgt mijn resultaten mee met mij, want hij heeft op dat vlak geen ervaring, en dit begrijp ik. Hij negeert niets, maar hij heeft niets om te vergelijken.

Ik erger me WEL aan de opmerkingen dit ik net weer kreeg van mijn psych... Ik zou dus blijkbaar een hoop van mijn klachten verzinnen, want ze heeft in al haar ervaring geen weet van zoveel problemen om daarmee te stoppen..

Sorry dat ik jullie er mee lastig val maar ik heb even wat feedback nodig... :wacko:

Clonazepam zou dus volgens haar 'niet echt een benzo zijn' ????

Mijn klachten zijn haar totaal onbekend bij het afbouwen ?

Mijn laatste 0.5mg zou ik in een week of 3 af moeten kunnen werken. Er langer over doen wegens ontwenning 'begrijpt ze niet' ?

Mijn problemen met mijn ogen (vooral links oog is wazig), net zoals oorsuizen en andere opstoten van lichamelijke ongemakken lijken haar overdreven of niets te maken met afbouw..

Enz....

Mag ik jullie indruk even ? Begin ik nu echt spoken te zien en gek te worden ? Waar haalt zij het vandaan om Clonazepam plots geen 'echte' benzo te noemen ? Want als ik reageerde met dat van wat ik lees Clonazepam zelfs een van de ergste is dan werd ik bijna helemaal uitgelachen...

Ik ben even niet goed van opnieuw deze negatieve commentaar te krijgen en het maakt me plots weer heel onzeker of mijn klachten of een deel ervan wel ontwenning zijn en hopelijk op termijn verdwijnen of minstens fel beteren..

Ik weet het ff niet meer....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Clonazepamhater:

Goede avond iedereen...

Ik volg hier nog steeds regelmatig wat anderen schrijven, want sinds ik gestart ben met mijn laatste 0.50mg Rivotril (Clonazepam) af te bouwen gaat het weer vrij heftig op en neer. Sinds een goeie week best wel veel last met het zicht door mijn linkeroog. Met momenten is het plots veel beter om daarna weer terug wat waziger te worden. Ik heb de indruk dat ik zeer overgevoelig ben aan licht....

Lichamelijk gaat het ook enorm op en neer. Oorsuizen is laatste tijd iets beter, maar durft soms weer even harder doorzetten om dan weer wat te verzachten.

Volgens wat ik al maanden aan informatie gelezen heb niets 'nieuw' en allemaal vrij typisch aan mijn clonazepam afbouw...

Echter kreeg ik net telefoon van mijn psychiater (ja, op zondag...duh). Ze is al een tijdje 'out' voor allerlei redenen waardoor ik er al enige tijd weinig opvolging mogelijk is. Ze belde me nu net op omdat ik voorbije week een mailtje had gestuurd om extra voorschrift voor mijn Rivotril. Ik had haar eentje gevraagd voor Clonazepam tablets van 0.25mg want Rivotril is enkel als 0.50mg als kleinste dosis te krijgen, Clonazepam als 0.25mg verpakkingen. Hiermee zou ik makkelijker met kwartjes kunnen doseren...

Maar nu komt het... Opnieuw haar reactie en ik had graag jullie mening gehad :

Die Clonazepam tablets kon ze niet voorschrijven want mijn Rivotril is 'geen echte clonazepam ' en ook 'geen echte benzo'.. Euh excuseer ? Verder kreeg ik ook nog eens wat verdoken te horen dat ze zich toch grote vragen stelt bij mijn problemen bij het afbouwen.. Ze heeft, ik citeer "20 jaar ervaring met Rivotril en echte benzo's en benzo's zijn lastig om af te bouwen maar Rivotril gaat altijd zonder probleem in een week of 6'... Dus ik kreeg OPNIEUW onder mijn neus geschoven dat ik eigenlijk wat onzin zot te vertellen..

Ik heb ook al jaren andere medische problemen dat klopt, maar de laatste  2 controle onderzoeken bij mijn endocrinoloog lieten geen vreemde dingen zien in mijn bloedresultaten. Buiten het feit dat ik de laatste 3 maanden mijn schildklierhormoon medicatie heb kunnen verlagen van jarenlang 150ug naar 100ug omdat de resultaten plots sterk gestegen waren. Dat is op zich eerder goed nieuws (mijn slecht werkende schildklier lijkt terug wat beter te werken?), maar het moet ook een reden hebben. En ik heb er al op gezocht, er is een zeer grote waarschijnlijkheid dat dit mogelijk betert omdat de onderdrukking door mijn Rivotril langzaam begint weg te vallen. Mijn endocrinoloog neemt me ernstig maar doet geen uitspraken. Ik ben de eerste patient van hem met ernstige endocriene problemen EN die ook nog eens zijn 11 jarig gebruik van Clonazepam aan het afbouwen is. Hij volgt mijn resultaten mee met mij, want hij heeft op dat vlak geen ervaring, en dit begrijp ik. Hij negeert niets, maar hij heeft niets om te vergelijken.

Ik erger me WEL aan de opmerkingen dit ik net weer kreeg van mijn psych... Ik zou dus blijkbaar een hoop van mijn klachten verzinnen, want ze heeft in al haar ervaring geen weet van zoveel problemen om daarmee te stoppen..

Sorry dat ik jullie er mee lastig val maar ik heb even wat feedback nodig... :wacko:

Clonazepam zou dus volgens haar 'niet echt een benzo zijn' ????

Mijn klachten zijn haar totaal onbekend bij het afbouwen ?

Mijn laatste 0.5mg zou ik in een week of 3 af moeten kunnen werken. Er langer over doen wegens ontwenning 'begrijpt ze niet' ?

Mijn problemen met mijn ogen (vooral links oog is wazig), net zoals oorsuizen en andere opstoten van lichamelijke ongemakken lijken haar overdreven of niets te maken met afbouw..

Enz....

Mag ik jullie indruk even ? Begin ik nu echt spoken te zien en gek te worden ? Waar haalt zij het vandaan om Clonazepam plots geen 'echte' benzo te noemen ? Want als ik reageerde met dat van wat ik lees Clonazepam zelfs een van de ergste is dan werd ik bijna helemaal uitgelachen...

Ik ben even niet goed van opnieuw deze negatieve commentaar te krijgen en het maakt me plots weer heel onzeker of mijn klachten of een deel ervan wel ontwenning zijn en hopelijk op termijn verdwijnen of minstens fel beteren..

Ik weet het ff niet meer....

daarvoor is zij dus een psychiater.  ze schrijven alleen voor en afbouwproblemen kennen ze niet. dat staat niet in hun studieboeken. wanneer ze toegeven dat er mensen zijn die problemen kunnen krijgen met iets wat zij hebben voorgeschreven, dan geven ze ook toe dat ze verkeerd bezig zijn geweest. want daar hebben ze ons niet voor gewaarschuwd.  twijvel niet aan je zelf maar aan haar. ik denk dat jij niks meer aan haar hebt. zoek andere hulp. mijn huisarts nam mij wel serieus en waarschuwde mij wel. ik mocht gerust langskomen om te sparren over mijn klachten zo zei ze. maar ze mocht zich niet bemoeien met de medicatie zolang ik nog bij de ggz zat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Dikkie:

daarvoor is zij dus een psychiater.  ze schrijven alleen voor en afbouwproblemen kennen ze niet. dat staat niet in hun studieboeken. wanneer ze toegeven dat er mensen zijn die problemen kunnen krijgen met iets wat zij hebben voorgeschreven, dan geven ze ook toe dat ze verkeerd bezig zijn geweest. want daar hebben ze ons niet voor gewaarschuwd.  twijvel niet aan je zelf maar aan haar. ik denk dat jij niks meer aan haar hebt. zoek andere hulp. mijn huisarts nam mij wel serieus en waarschuwde mij wel. ik mocht gerust langskomen om te sparren over mijn klachten zo zei ze. maar ze mocht zich niet bemoeien met de medicatie zolang ik nog bij de ggz zat. 

Bedankt...

Ik zoek helemaal niet naar mensen die me 'naar de mond praten' of 'om te horen wat ik wil horen' (want dat is dus wat mijn psych uiteindelijk min of meer insinueert), ik wil gewoon juiste info, en weten of de problemen die ervaar met het afbouwen er inderdaad 'bij horen' en normaal gezien met der tijd deels of helemaal verdwijnen. En als er reden is om me andere zorgen te maken dan hoor ik dat ook graag, ik sta voor alles open.

Maar om van mijn psych weer dat soort reactie te krijgen die erop neerkomt dat ik spoken zie en me alles maar inbeeld, dan werkt dit echt niet positief...:wacko:

bewerkt door Clonazepamhater
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Clonazepamhater:

Bedankt...

Ik zoek helemaal niet naar mensen die me 'naar de mond praten' of 'om te horen wat ik wil horen', ik wil gewoon juiste info, en weten of de problemen die ervaar met het afbouwen er inderdaad 'bij horen' en normaal gezien met der tijd deels of helemaal verdwijnen. En als er reden is om me andere zorgen te maken dan hoor ik dat ook graag, ik sta voor alles open.

Maar om van mijn psych weer dat soort reactie te krijgen die erop neerkomt dat ik spoken zie en me alles maar inbeeld, dan werkt dit echt niet positief...:wacko:

Niks vanwaar hoor...mijn psychiater zegt dat ik 5mg diazepam in een keer mag afbouwen ,goed zot....dan lig ik 3 weken ziek in mijn bed.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei karin123:

@Wilhelminaik heb ook die angsten en zenuwen elke dag. Mijn zenuwen kunnen weinig hebben, eigenlijk niets. Ik moet van Mediant toch dingen doen maar eigenlijk is het onmogelijk. Heb soms het gevoel in elkaar te zakken van de zenuwen. Liefs Karin.

Hallo Karin trek het niet aan wat mensen zeggen doe dingen wat je zelf wil  ik ben ook supper zenuachtig  je ben heel gevoelig denk ik  angsten zijn eng  komt goed hoor  liefs wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Clonazepamhater:

Bedankt...

Ik zoek helemaal niet naar mensen die me 'naar de mond praten' of 'om te horen wat ik wil horen' (want dat is dus wat mijn psych uiteindelijk min of meer insinueert), ik wil gewoon juiste info, en weten of de problemen die ervaar met het afbouwen er inderdaad 'bij horen' en normaal gezien met der tijd deels of helemaal verdwijnen. En als er reden is om me andere zorgen te maken dan hoor ik dat ook graag, ik sta voor alles open.

Maar om van mijn psych weer dat soort reactie te krijgen die erop neerkomt dat ik spoken zie en me alles maar inbeeld, dan werkt dit echt niet positief...:wacko:

ik heb achteraf ervaren dat psychologen je een stukje op weg kunnen helpen. en dat je dan een tijdje weer zelf verder moet op eigen kracht. en dan kan er een moment komen dat je merkt oke maar toch ben ik niet echt verder gekomen. je moet eerst echt zelf je probleem ontdekken en dan daar hulp bij zoeken. en ik denk dat je ook echt zelf moet weten waar je vast loopt. anders gaan ze snel weer via een protocol werken waar je vaak niks mee opschiet. maar daarvoor moet je niet te labiel zijn want dan ben je te kneedbaar en kneden ze je in een vorm waar je dus echt 3maal niks opschiet. en er met een beetje pech er nog een probleem bij krijgt waar je ook nog in gaat geloven ook. als patiënt moet je sterk in je schoenen staan anders kom je nog slechter uit een behandeling. ze kunnen soms praten dat je erin gaat geloven dat zij je beter kennen dan jijzelf of je omgeving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Clonazepamhater:

Bedankt...

Ik zoek helemaal niet naar mensen die me 'naar de mond praten' of 'om te horen wat ik wil horen' (want dat is dus wat mijn psych uiteindelijk min of meer insinueert), ik wil gewoon juiste info, en weten of de problemen die ervaar met het afbouwen er inderdaad 'bij horen' en normaal gezien met der tijd deels of helemaal verdwijnen. En als er reden is om me andere zorgen te maken dan hoor ik dat ook graag, ik sta voor alles open.

Maar om van mijn psych weer dat soort reactie te krijgen die erop neerkomt dat ik spoken zie en me alles maar inbeeld, dan werkt dit echt niet positief...:wacko:

de vraag van jou kan dan zijn. oke maar hoe raak ik die spoken en inbeeldingen dan kwijt?

krijg je als antwoord anders denken. je moet dan denken dit is niet echt. maar daarmee gaat het niet weg. een nota van hun gaat ook niet weg wanneer jij gaat denken dit is niet echt. 

ik bedoel ze doen net of ben je gek. terwijl jij misschien gewoon waar zoiets vandaan komt hoe het kan dat jij die spoken ziet. gewoon een menselijke uitleg. duidelijk van volwassene tot volwassene. zo zit ik in elkaar iig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Wilhelmina:

Hallo Karin trek het niet aan wat mensen zeggen doe dingen wat je zelf wil  ik ben ook supper zenuachtig  je ben heel gevoelig denk ik  angsten zijn eng  komt goed hoor  liefs wilhelmina

Dank je Wilhelmina. Ik moet Nederland in Beweging gaan doen maar ik ben zo moe is het dan wel een goed idee om dat te doen?

bewerkt door karin123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karin ik begrijpt wat je bedoel ik heb hetzelfde  zo moe dan heb je echt geen zin om te fietsen ik heb ook een trim fiets in mijn slaapkamer ik probeer van daag even te fietsen  als het lukt  het is wel goed ietst te doen  luister naar je lichaam  probeer iets wat je leuk vind  als je depresief bent ben je erg moe                   liefs wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Alina:

Ik had bijna 2 jaar een hele fijne,  ook veel emdr gehad. Zij was geen standaard van de labels daar deed ze niet aan. En ze wist dat ik biks met medicatie heb en dat ik als hooggevoelige extreem reageer. En juist zij begin na de bavalling toen het weer slechter ging over dr mediactie. Juist zij die wist wat het zo doen en dat heeft mij vertrouwen weer geschaad. En juist 1 van de redenen dat ik bij haar liep was het wantrouwen naar de hulpverlening. Zij heeft mij best wel gepusht dat het dan lang zou duren voor ik op zou knappen bla bla. En na de bevalling vlak erna weer her starts met emdr en dat is toen niet goed uitgepakt. Nu hoorde ik op die nieuwe facebook groep van benzo. Dat emdr nooit samen mag met pammetjes en of qutapine. Omdat het dan fout kan gaan. 

En nu is zij geen tweedelijns meer maar 1ste dus ik kan niet meer terecht bij haar. 

Karin weet je er is hulp bij de De luister telefoon  doe ik ook altijd berijkbaar  fijn hoor natuurlijk we hebben dit  form  is te proberen   ik ben zo beroerd deze dag  kan moeilijk schrijven   effen rusten mijn hoofd is zo vol  zo blij zijn als ik een beetje beter bent    liefs wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...