Spring naar bijdragen

Ervaring met Gamblock of Gamban


Anoniempjex

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

heeft een van jullie ervaring met Gamblock of Gamban? 
 

M’n man is gokverslaafd en heb hem nu een ultimatum gesteld: stoppen met gokken en drugs, maar dan ook echt stoppen met alles óf  we gaan uit elkaar. We hebben twee kindjes samen. En hij heeft besloten om te stoppen met alles. Wel is dit niet de eerste keer. Maar voor mij is het nu erop of eronder, alles of niets. Hij wil dit weekend nadenken over de invulling, zeg maar. Hij zal zelf ook met concrete afspraken moeten komen en ik wil hem daar graag bij helpen. Nu kwam ik Gamblock en Gamban tegen. Hij gokt ook veel op zijn telefoon. Dus dit klinkt ideaal. Hij heeft geen pinpas om geld op ge nemen en ook geen internet bankieren op zijn telefoon. Dat regel ik allemaal. Wel heeft hij Apple Pay om toch dingetjes te kunnen kopen, zoals sigaretten, lunch voor werk etc. Maar op het moment moet hij steeds geld vragen omdat ik er geen geld op kan laten, aangezien er goksites zijn die Apple Pay accepteren. Dus moet steeds op verzoek geld erop zetten. Niet alleen voor mij allemaal omslachtig maar ook voor hem heel gedoe om steeds te moeten vragen voor geld. Als het echt werkt, dan kan ik ook geld op de rekening laten. 

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.

 

Edit: andere tips om te stoppen zijn ook zeker welkom. En tips voor mij als partner om hem hierin te steunen ook! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Hai!

Omdat ik zelf ben zoals je man, kan ik je een advies geven: je man moet naar de verslavingszorg. Waarom? Omdat als hij echt verslaafd is, hij oprecht kan willen stoppen, maar zijn lichaam laat dat niet toe. Het is als drugs, en daar moet je echt actief mee aan de slag.

Wellicht denk je dat hij dat niet nodig heeft, en hijzelf zal dat helemaal vinden. Maar... als hij het niet doet, denk dan over een jaartje nog maar eens aan deze aanbeveling. De situatie is dan namelijk nog100x erger dan nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Ben zelf 4 jaar verslaafd geweest aan gokken en ben nu een verslaafde in herstel.

Gamban kan ik zeker aanraden. Blokkeert alle gokwebsites op zowel mijn computer als telefoon.

Daarbij gaat mijn partner over mijn financiën zodat ik ook niks kan uitgeven aan gokken.

Ik ben ook in therapie bij Solutions(verslavingszorg)

Zonder deze stappen was het mij nooit gelukt te zijn waar ik nu ben

bewerkt door Klaassie
Melding aan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Klaassie wat goed! Fijn dat er toch nog succesverhalen zijn! Mag je trots op zijn! 

Ik doe ook de financiën en we hebben Gamban erop gezet, maar dat werkte hier niet. Mijn partner kon toch nog goksites bezoeken. 

Het is hier afgelopen dagen ook weer goed misgegaan, nadat hij paar weken het heel goed gedaan heeft. Dit was ook zijn laatste kans om zichzelf te bewijzen. En jammergenoeg is het voor mij gewoon klaar. Het is gewoon alleen maar ellende als de verslaving de overhand krijgt. 
 

Ik wens je nog heeeeel veel geluk! Ga zo door!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Anoniempjex:

@Klaassie wat goed! Fijn dat er toch nog succesverhalen zijn! Mag je trots op zijn! 

Ik doe ook de financiën en we hebben Gamban erop gezet, maar dat werkte hier niet. Mijn partner kon toch nog goksites bezoeken. 

Het is hier afgelopen dagen ook weer goed misgegaan, nadat hij paar weken het heel goed gedaan heeft. Dit was ook zijn laatste kans om zichzelf te bewijzen. En jammergenoeg is het voor mij gewoon klaar. Het is gewoon alleen maar ellende als de verslaving de overhand krijgt. 
 

Ik wens je nog heeeeel veel geluk! Ga zo door!

Dankjewel! Trots ben ik zeker, al ben ik er nog lang niet.

Naar om te horen dat dit de laatste kans was voor hem.

Heeft hij gamban op zijn telefoon geinstalleerd of heb jij dat gedaan? Want met gamban op de juiste manier geinstalleerd is het voor mij onmogelijk.

En hoe was het voor hem mogelijk om te gokken als jij de financiën beheert?

Ziet hij het niet zitten om bij de verslavingszorg aan te kloppen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Ik heb daarnet Gamban geinstalleerd op mijn PC, tablet en telefoon. Eerste indruk is heel goed. Ik kan nu niet meer op goksites waar ik gisteren nog gestort heb. Ik heb ook geprobeerd om het programma te de-installeren. Dit lukt me niet :) en ik ben toch vrij handig met computers. Er is misschien een manier, maar dan moet je bijna een hacker zijn denk ik. Ik krijg het er in elk geval niet af.

Volgens mij als het goed geinstalleerd is kun je niet meer online gokken. Hoe doet je man dat dan? Gaat hij offline of wat is zijn manier om er omheen te komen?

Veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...