Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 oktober


ikkanhet

Aanbevolen berichten

@Lieke7777, wat fijn dat je het vooruitzicht nu hebt binnen een paar weken de jongens weer thuis te hebben. 
Probeer te genieten van dat vooruitzicht, het kwartje had met gemak de totaal andere kant weer op kunnen rollen... 

@Smaragd, wat triest, en wat zal er veel aan herinneringen door je heen gaan nu. Sterkte... 

@Lika, ja, het ís ook heel veel nu: baan, eigen bedrijf op stapel, huis gekocht dus spullen schiften en inpakken, administratieve rompslomp, huis verkopen dus verkoopklaar maken, kinderen die aandacht nodig hebben, huishouden er nog even tussendoor.... 
En dan nog de twijfels die er ongetwijfeld tussendoor zullen banjeren, niet tegen te houden maar o zo energieslurpend... 
Lijstjes maken Lika, lijstjes met alle dingen die je moet doen/regelen. 
Maakt tijdvakken en -vakjes en vul die en houd je eraan. 
Maak voor iedere bezigheid genoeg tijd, zodat het ook haalbaar is. 
Dat was voor mij in zulke periodes de enige manier om weer wat rust te creëren en de boel op de rails te houden.  
Het gaat allemaal goed komen, maar voor nu even .... pfffffffffffffffffffffff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank @Yvonne , ja. Goede tip. Ga ik doen.

@Cleo66en @Roseejullie ook dank voor de lieve reacties.

Ik ga vandaag gewoon beginnen. Dat geeft al lucht. Aan de slag ipv op de bank bang zitten zijn.

Ik ben zo'n enorme twijfelaar. Het is ook een heel.aparte stap die we nemen. Van een hele goede wijk naar een zogenaamde vogelaar wijk. Ik weet precies waarom en dat ik me er fijn voel. Maar het is ook logisch dat niet iedereen applaudiserend langs de kant van de weg staat.  Niet belangrijk ook.

Mijn verlammende angst gaat over uiteindelijk. Maar o, wát is het moeilijk om in beweging te komen. Dát is wat angst doet. 

Vandaag in ieder geval ook fysiek weer bewegen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit hier gewoon even een beetje te blozen meiden... hihi. 
Maar jullie zijn minstens zulke grote schatten hoor. 
En Lika, trek je niks aan van al die mensen die jullie verhuisplannen afkeuren. 
Wij werden voor stapelgek verklaard toen we richting Friesland gingen,
we werden voor nog veel gestoorder verklaard toen we naar Oost Groningen verhuisden.... 
En weet je..... 'ZE' hadden geen flauw benul, 'ze' hebben nog steeds geen flauw benul. 
En dat geldt ook voor al die mensen die nu hun wenkbrauwen optrekken bij jullie verhuisplannen. 
Zet dát in ieder geval van je af, dat scheelt al weer een steentje in je maag. 
En lekker jullie eigen plan trekken.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ruimte maken. Opruimen. Mijn man is éindelijk zover dat ie al.die tassen met administratie gaat doorvlooien en opruimen. Dat levert die verhuizing nu al op. Een nieuw begin. En juist dát is het mooiste om te zien. We bewegen er samen naartoe. Kunnen echt delen en steunen. Het maakt ons heel sterk samen. Onbetaalbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, net terug van nachtdienst. Even een paar uur slapen en dan weer proberen wakker de dag door te komen want ik heb maandag gewoon weer dagdienst. 

Veel corona ellende op de ic. Sommige families worden ook helemaal uit elkaar getrokken. Vader ligt in Groningen, moeder in Rotterdam en zus in Flevoland. De gezonde familieleden pendelen er tussendoor. Ik ben eigenlijk voor strengere maatregelen.... Ben zo blij dat ik nu weer bijna 2 weken nuchter ben. Ik kan nu tenminste iets betekenen. Maar goed eerst slapen en dan paard knuffelen. 

Maak er een mooie dag van! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik.moet trouwens denken aan vorig jaar. Ik ging met jongste voor het eerst alleen op stedentrip. Een stad in een ander land. Waarvan "ze" ook zeiden... die stad? Eng!! 

Het was F.A.N.T.A.S.T.I.S.C.H.

Wij zoeken het gevaar heus niet op. Maar een gewoon leven bouwen mensen overal op. En ik vind het prachtig om daar deel van uit te maken. Het gewone leven dat zo rete ingewikkeld is soms. Maar die basis hè.  Die basis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen  '  ook veel geschreven  weer afgelopen 24 uur.

@Smaragd  gecondoleerd  met het overlijden  van je tante heftige  tijden . Houd  je haaks '  sterkte.

@Lika   verhuizen ' en wat komt  er veel  bij kijken hè '   rustig op zijn tijd de juiste  volgorde afwerken  dan kom je er wel . 

  Hier  ...  pittige  dag gisteren  was echt helemaal op na de rechtszitting  .

Inderdaad het positief is nog 7 weken  aftellen naar het  moment  waar ik al een jaar naar toe vecht ..  het einde is in zicht op de OTS na dan die blijft maar deze handelen we wel . 

Ik had gisteren enorm  moeite  met het reguleren  van de verschillende  emotie  door elkaar heen .

Teleurstelling  maar ook boosheid  op verschillende  factoren omstandigheden  die ons de laatste maanden  echt leeggezogen  hebben  .   Diverse hulpverlenende  personen die bij ons aangesloten  zijn er echt in  verweer  op aan dringen  deden dat de uhp niet  langer meer mag duren dan de afloopdatum 1 nov  .

Jeugd zorg  die  weer  eens een eigen verhaal erop  na houd en in de recht bank  zich van de domme houd . Waar uiteraard een rechter naar geluisterd  heeft .   Hun plan  tot terug  is toegekend  ons plan afgewezen .

De rechter  ?  Pff wat een man zeg ' lolbroek ' voelde mij niet  serieus  genomen  en dat  triggerde   mij naar gevoelens .  Toen ik emotie liet zien ' tuurlijk  mw u heeft er alles aan gedaan in uw opties en meer vragen we ook niet daar gaat het nu niet om .. het gaat om de kinderen .

Vandaar 2 maanden verlenging om zo de uhp  goed af te sluiten voor onze jongens  en natuurlijk alles voor  hun.

Maar het gezinshuis ouders   waar ze nu wonen stribbeld ook de samenwerking ( en dat is niet aan ons )  Kortom er is een complete  impasse  ontstaan  waar we nu nog  7 weken mee moeten dealen .  Ze negeren  ons totaal  als we de  jongens  terug brengen  ook.

En voor onze kinderen die in een enorme loyaliteit  conflict zitten alsof ze moeten kiezen tussen een echtscheiding  waar ga ik wonen bij papa of mama ..en waar de gezins huis ouders zich enorm  beïnvloedene opstellen  .. achter onze rug hebben  ze de kinderen een briefje laten schrijven  naar de rechter '  en dat briefje is doorslaggevend  geweest kinderen hebben geschreven  nog 2 maanden daar te willen wonen ..   zonder dat er uitgelegd  is hoe  het er uit ziet de terug  plaatsing die wij uitgeschreven  hadden .  Ze zijn nergens bij betrokken  .. kortom er is echt veel mis gegaan   afspraken niet  nagekomen   ..  en jeugdzorg  onze voogs greep totaal niet in . Onbereikbaar  was ze omdat ze het te druk had ..soms duurde het echt lang voor we haar spreken konden  ' mailtje gestuurd  ook daar geen reacties op ..

Onze gezins begeleider  was gisteren  ook enorm  verrast op de uitspraak en gaat hier intern nog zeker  mee verder maar daar hebben wij niets  mee van doen dat is haar verantwoordelijk heid. 

Graag niet quoten   ik haal het bericht  later weg ..

Voor ons is het nu aftellen en voor mij is het aanstaande donderdag weer een goed gesprek  bij brijder waard over mijn regulatie  .   Misschien  ga ik daar gewoon  maar eens keihard  een potje lopen janken ..

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...