Spring naar bijdragen

Vr 23 okt 2020


bumperjim

Aanbevolen berichten

Gefeli lieve @Lieke7777, wat een stress en wat snap ik dat deels.

Ze zijn weer straks geheel van jou.

Emoties reguleren is nu een zaak/ding ja.

De 23e stond in mijn agenda, weet/wist hoe belangrijk het is voor jou/jullie.

Nog even doorzetten nu. Gefeliciteerd, al is dat niet gepast. Voel wel opluchting. Sterk mens :lips:

Jullie zijn straks weer een gezin, zo hoort het ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn tante 59, is net vanmiddag overleden, jongste zusje van mijn moeder.Was een ongelijke strijd. Wil er niet over praten. Beloop ging zoals bij mijn moeder, te heftig. Geintubeerd/beademing, niet reagerend op prikkels, wist het al. Daarom was ik ook even niet zo actief.

Maar ik drink niet, geen reden toe, mag/moet het voelen. En wil er voor mijn neef en nicht zijn.

Fijne avond en sterkte voor degenen die het ook kunnen gebruiken :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn moeder overleed ook toen ze 59 was, toen zeiden ze al tegen elkaar, wij beiden gaan niet oud worden. Zelfde leeftijd, moest zo zijn. Kan er nu voor hen zijn en dat voel/moet/wil ik ook. Kan ik alleen niet drinkend doen en doe ik ook/ Kop erbij houden anders heeft niemand iets aan je. Was mijn lievelings tante, ze leek ook zo op mijn moeder in alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net even bijgelezen, blijdschap en verdriet hier... @Smaragd wat erg, heel veel sterkte en hou je bijeen. Word de laatste tijd steeds banger voor dat corona, hoor steeds meer nare verhalen. 59 zo jong:brokenheart: @Lieke7777 ben heel blij voor je. Je hebt het zo verdiend om je kinderen eindelijk weer thuis te hebben. En 7 weken gaan snel. @Lika roerige tijden, volg je hart dat klopt altijd;):lips: Ik mis @knakker hier wel hoor. Hoop dat hij af en toe nog eens komt kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste tijd gaan er continu spullen van mn zoons kapot: fietsen, telefoons, opladers, sleutels kwijt, bril stuk, lenzen verloren etc etc. Vandaag laptop van jongste zoon weer stuk, nieuwe tweedehands gekocht en alle documenten laten overzetten. T zijn maar spullen maar gek kan je ervan worden en vaak onnodig als ze er wat voorzichtiger mee zouden zijn. Er zou een toeslag moeten komen voor laksheid van pubers:D Hoop dat t nu eens ophoudt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdorie @Smaragd wat een verdrietig bericht. Snijdt nu door je ziel, maar inzet blijft niet drinken. Knap! Houd je haaks.

lieve @Lieke7777: laat de teleurstelling niet overheersen. Je hebt broodnuchter de uitgang gevonden in het doolhof van de rechtspraak en gezinshereniging is een welverdiende en zeer terechte uitkomst. Dat neemt niemand je meer af!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Rosee:

Laatste tijd gaan er continu spullen van mn zoons kapot: fietsen, telefoons, opladers, sleutels kwijt, bril stuk, lenzen verloren etc etc. Vandaag laptop van jongste zoon weer stuk, nieuwe tweedehands gekocht en alle documenten laten overzetten. T zijn maar spullen maar gek kan je ervan worden en vaak onnodig als ze er wat voorzichtiger mee zouden zijn. Er zou een toeslag moeten komen voor laksheid van pubers:D Hoop dat t nu eens ophoudt.

Zelf laten oplossen dan leren ze t zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei takeiteasy:

Het nog leuker willen maken.  

Alcohol maakt het niet leuker.  Niet als je down bent en ook niet als je blij bent.

Ik heb het idee dat deze zin: ‘drank maakt het leuker’ jouw trigger is waardoor je impulsief naar de drank grijpt. 
Meestal weet wel je dat wel maar soms geef je toch aan die trigger toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...