Spring naar bijdragen

Huiskamer 22 oktober


Emma123

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal!

hoop dat jullie goede nachtrust gehad hebben. Ik niet echt en zo weer werken.. 

Vanmorgen toch wat angsten gehad. Dag 4 van afbouwweek, weet iemand of de eerste dagen t ergst zijn na een stap afbouwen? 
 

fijne dag verder geniet van de zon (ik woon in gelderland hier schijnt die, helpt toch altijd een beetje mee vind ik )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal, ik kreeg meestal rond de derde en 4e dag last. de eerste dagen niet iig. vooral op het laatste werd het daarna vaak weer beter. tot goed. ik kreeg vaak een soort van depressieve klachten. ik werd down, snel overprikkeld en huilerig. ik deed dan zeer weinig tot niks. zo kwam ik er het beste doorheen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me ook down en vlak, vroeg me al af of dit erbij hoorde, totaal niet vrolijk en nergens zin in. Heb altijd al de angst gehad dat ik een depressie krijg maar dat was nu nog erger haha. Dit hoort er dus een beetje bij denk ik dan @Dikkie
 

@Rixie1 ik heb anderhalve maand 1mg retard xanax op en nu sinds paar dagen 0,5 mg retard xanax en een lorazepam voor de ochtend 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Emma123:

Ik voel me ook down en vlak, vroeg me al af of dit erbij hoorde, totaal niet vrolijk en nergens zin in. Heb altijd al de angst gehad dat ik een depressie krijg maar dat was nu nog erger haha. Dit hoort er dus een beetje bij denk ik dan @Dikkie
 

@Rixie1 ik heb anderhalve maand 1mg retard xanax op en nu sinds paar dagen 0,5 mg retard xanax en een lorazepam voor de ochtend 

ja klopt @Emma123 dat(kan) hoort erbij, je zult vast nog wel meer herkennen. een tip hou het bij in een agenda bvb. dit voel ik op dag 1 na afbouw en hoeveel je gezakt bent. later kun je het terug lezen en herkennen. dan weet je ook als er iets veranderd . ik gaf mijn dagen ook vaak een cijfer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Emma123:

Ik voel me ook down en vlak, vroeg me al af of dit erbij hoorde, totaal niet vrolijk en nergens zin in. Heb altijd al de angst gehad dat ik een depressie krijg maar dat was nu nog erger haha. Dit hoort er dus een beetje bij denk ik dan @Dikkie
 

@Rixie1 ik heb anderhalve maand 1mg retard xanax op en nu sinds paar dagen 0,5 mg retard xanax en een lorazepam voor de ochtend 

Hey Emma123,

Ik ben 3mg Xanax retard aan het afbouwen....Heb dit wel omgezet in diazepan.....om zo met kleine stapjes aftebouwen. 0,5 in een keer is wel veel.Dus ik zou echt wachten tot je de volgende stap zet.ik ben ook altijd blijven werken....soms met bijna geen slaap en mij super ellendig voelen.moest mij echt vele dagen sleuren naar mijn werk. Het grote voordeel is wel dat je geen tijd hebt om over de afbouw en gevoelens te piekeren. Je hebt afleiding.en had voldoening van mijn dag achteraf. In het weekend is dat anders...dan kwam ik niet uit mijn zetel en had nergens zin in..dus nu probeer ik mijn weekend vol te plannen. 1,5 maand is niet lang gebruikt dus je zal ontwenning niet te lang ervaren...sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Vechter klopt een halve is veel, vandaar de 1mg lorazepam in de ochtend, hierdoor zit ik de halve dag wel op 75% van wat ik eerst nam. Ontwenningsverschijnselen vallen mij nog mee maar psychiater heeft gezegd 3 weken dan kijken we verder dus hij neemt de tijd gelukkig, misschien hierna over op diazepam want zou niet weten hoe ik verder moet afbouwen in kleine stapjes. Knap dat je gewoon doorwerkt zeg. Ik werk maar 2 uurtjes en dan 2 x in de week om op te bouwen heb 2 maanden thuis gezeten en tussenjaar school moeten nemen. Gelukkig gaat t goed, jij ook sterkte! Hoelang heb je 3mg xanax geslikt? Je hebt t vast stuk moeilijker als ik, respect voor je doorzettingsvermogen. 
 

slaaplekker!

bewerkt door Emma123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...