Spring naar bijdragen

Lorazepam


Pluisje53

Aanbevolen berichten

37 minuten geleden zei Pluisje53:

Goedemorgen allemaal ik ga afbouwen met de lorazepam naar 2 jaar gebruik heel veel onttrekkingsklachten  zijn er meer mensen die met vlagen benauwd zijn en hartkloppingen hebben 

 

goedemorgen @Pluisje53 misschien is het handig on de groep even een andere naam te geven. ik weet niet of iedereen anders wel in de huiskamer komt om koffie haha. maak er maar huiskamer en dan de datum van vandaag van. teminste dat denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dan nu een reactie op je vraag. allereerst ben je al weer aan het opbouwen voor een ad?. je schreef laatst dat dat je bedoeling was nl. 

en ja wanneer je iets voelt in je lichaam denk dan als eerste oke dit komt van het afbouwen. 9 van de 10x is dat zo. geen gekke dingen natuurlijk maar ik ga ervan uit dat je dat wel begrijpt. houd iets lang aan of vertrouw je het niet altijd een huisarts raadplegen. 

en natuurlijk ook altijd hier vragen. maar dat doe je al. die klachten die jij beschrijft zijn idd herkenbaar. ik benader zulke dingen als nu ff rustig blijven dit zijn gewoon ontwenningsverschijnselen gaat wel over geen aandacht aanschenken. bij mij wekte dat.

hoe bouw je af? ik hoop wel in kleine stapjes. lorezepam is hardnekkig door zijn kortwerkendheid. vele zullen zeggen ga over op diazepam deze is makkelijker in afbouw. ik heb dit niet gedaan en heb daar geen spijt van maar iedereen is anders. wat wel belangrijk is; wanneer je veel klachten krijgt betekent dat niet dat je er meer tijd tussen moet doen. maar kleinere stukjes ervan af. dan kun je  vask iedere 7 tot 14 dagen minderen. veel succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje wel dikkie ja ik ben al bij de huisarts geweest maar die kan niks vinden alles is goed  ja ik ben nu aan het opbouwen met ad en kwartje per 4 weken ongeveer omdat ik heel heftig reageer ik ga afbouwen met taperingstrips iedere dag iets minder heb jij er veel last van gehad met de afbouw ik heb echt veel ontrekking als ik hem moet innemen voor die tijd trillen en beven en dan neem ik hem in benauwd en de druk op de borst hartkloppingen en bloeddruk zakt  soms in vreselijk slik het al 2 jaar Dankje wel voor je antwoord 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Pluisje53:

Dankje wel dikkie ja ik ben al bij de huisarts geweest maar die kan niks vinden alles is goed  ja ik ben nu aan het opbouwen met ad en kwartje per 4 weken ongeveer omdat ik heel heftig reageer ik ga afbouwen met taperingstrips iedere dag iets minder heb jij er veel last van gehad met de afbouw ik heb echt veel ontrekking als ik hem moet innemen voor die tijd trillen en beven en dan neem ik hem in benauwd en de druk op de borst hartkloppingen en bloeddruk zakt  soms in vreselijk slik het al 2 jaar Dankje wel voor je antwoord 

nee dat soort klachten heb ik gelukkig niet gehad. ik ben met een paar weken gebruik begonnen met afbouwen en heb met afbouw inbegrepen ca 9 maand gebruikt.

wanneer je bloeddruk zakt kun je het beste een sterke bouilion gebruiken. of een lekker zout dropje.  jou klachten zijn wel bekende klachten.

ik gebruik ook ad. je kunt ook wachten met afbouwen tot de juiste dossis ad is bereikt. meestal gaat de afbouw dan sneller en makkelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje wel voor je antwoord ja ik ben nu aan het opbouwen met de fevarin heb nu een kwartje dus moet nog verder omhoog ja dat met die bloeddruk is heel vervelend heb jij dat ook zo eeg gehad ja ik heb ook nog hyperventilatie erbij maar de druk op de borst en benauwd ken jij niet wel het trillen en beven het is vreselijk bah groetjes  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Pluisje53:

Dankje wel voor je antwoord ja ik ben nu aan het opbouwen met de fevarin heb nu een kwartje dus moet nog verder omhoog ja dat met die bloeddruk is heel vervelend heb jij dat ook zo eeg gehad ja ik heb ook nog hyperventilatie erbij maar de druk op de borst en benauwd ken jij niet wel het trillen en beven het is vreselijk bah groetjes  

 

de lage bloeddruk had ik in januari in het ziekenhuis dus daar ken ik het van. maar in de huiskamer hoor ik hier meerdere over. kun je als je het benauwd krijgt niet je gedachten gang omzetten. je weet dat het hyperventilatie is, dus dan ook hard op zeggen. het is hyperventilatie dit komt door het afbouwen is niks erg dus het is oke. hou daar maar gewoon mee op. zo doe ik dat dan. ik zeg kom op doe normaal er is niks aan de hand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...