Spring naar bijdragen

Woensdag 21 oktober


niks

Aanbevolen berichten

No worrys @Rosee, ik fietste een uur naar de middelbare school... regen, storm, sneeuw en ik herinner me alleen maar dat het leuk was en gezellig met schoolvrienden. En je krijgt er een geweldige conditie van, heerlijk. Ik ben alleen nóg boos omdat ik na moest blijven omdat ik 5 minuten te laat was met windkracht 9 tegen :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Bor:

Weet iemand ook de reden waarom er na 20 uur geen alc meer verkocht mag worden?

Wat maakt het verschil als je wel om 19:45 alc mag kopen en om 20 uur niet meer dan?
Die snap ik niet.

Omdat de kroegen  dan sluiten en voorkomen  dat de alcohol feestjes buiten door gezet  gaan worden :D

Ach hier  gaat  de boel ook om 20.00 dicht  dus geen verschil   ' gaat meer om de avond nacht winkels  /slijterijen  die dan de reguliere  verkoop tijden overnemen  vsn de suups met name in de hoofdsteden .

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ikkanhet:

Wacht nog op wasbare mondkapjes van bol. com die ik voor 3,99 kocht.
Keek gisteren en nu vragen ze er 14,99 voor die zijn niet wijs.

Kijk eens of je ze bv in België kunt bestellen. In andere landen, hier ook, loopt men al 6 maanden met mondkapjes en hier waren ze in het begin ook achterlijk duur (ieder zn business hè ook al gaat het over lijken) en tegenwoordig kosten mondkapjes hier geen drol meer bij de Lidl of zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Roos33:

Goedemorgen, 

Vandaag dag 18. Begin november heb ik een afspraak staan voor een intake bij een verslavingskliniek voor een ambulant traject. Ben benieuwd of ze me nog wel willen begeleiden als ik aangeef dat ik al 4 weken niet meer drink. Afwachten maar. Nu eerst maar even lekker het bos in met de hond ondanks alle regen hier:)

Fijne dag allemaal! 

Tuurlijk juist dan is het al heel  goed dat je niet gedronken  hebt .    Je gaat  juist werken aan jezelf als je niet  drinkt en daar heb je hulp bij nodig  want dan  begint het pas ... en op de duur ook je terug  val preventie.

 

Ik heb 9 maanden  niet  gedronken  maar nog steeds in behandeling  verslavingszorg  .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Warm buiten, dus gooi de verwarming zo maar weer uit

Ach ja, die coronabesmettingen he..
Vriend en ik zeggen vaak tegen elkaar ; Nou we kennen echt niemand in onze nabijheid die het heeft
Gelukkig natuurlijk, en afkloppen ook
Mijn kinderen kennen wel verschillende mensen, die het hebben

En nu lees ik over de tante van @Smaragd en de vader van @niks, en dan schrik ik daar toch weer van
Ook al is het virtueel, het lijkt dan toch ineens dichtbij te komen

Sterkte uiteraard, hoop dat het allemaal weer helemaal goed komt.

Straks boodschappen doen
Vind het lang zo leuk niet meer met die stomme mondkapjes
Enfin, wat moet, dat moet he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Renaldo61:

@roos Of ze je nog gaan willen helpen weet ik niet, maar vooral ook nazorg kan heel belangrijk zijn. Anders  samen met de huisarts de opties bekijken? 

Nazorg ?   Zelfs ik met  9 maanden  nuchter  zit nog  niet  in nazorg  maar volop in behandeling  ... 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok  ' ik denk idd dat het niet  te vergelijken  is mbt hoe het daar geregeld  is en bij hoe het bij ons is   ' nieuws  brieven   staat geen persoonlijke info  in maar algemeen  instelling  nieuws  bij  ons ..   idd een 1ste contact persoon krijgt deze nieuws brieven en heeft  de taak door te communiceren  naar verdere  fam die belangstelling  heeft ..  

Hoe het met je moeder gaat is de contact  persoon  belangrijk  ' maar algeheel  moet  elke verzorgende hier  ook van op de hoogte  zijn.    Zorgproces  bewaking  doet 1'ste contact  verzorgende hier ..

Succes vanmiddag  .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...