Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 oktober


ikkanhet

Aanbevolen berichten

42 minuten geleden zei Bor:

Ik heb vanmorgen ontbeten met appel- en ananasbeignets en heel veel poedersuiker. Appels van m"n eigen boom en zelf gebakken afgelopen weekend.

Zo klinkt het toch nog wat gezond maar dat is het niet!:D

Broodje kipfilet met hagelslag? En, was het lekker? Een aanrader of niet echt?

Haha   nou  het was niet samen  hoor 1 kip 1 hagelslag    .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij in de tuin scharrelt een dik duivenstel rond. Heel koddig lopen ze een beetje rond. Voordeel van geen kat meer hebben; eksters, koolmezen, merels, duiven. Soms een roodborstje. Lekker smikkelen van wormen, slakken en mijn pindakaaspotje. 

Ik heb met een appel ontbeten en ga een eitje bakken nu. Snoepen kan ik aardig laten, de kilo's gaan er een beetje af eindelijk. Komt door het zwemmen, daardoor ben ik energieker en beweeg ik meer. Eind van de dag wat vaker moe, dan is het fijner de dag af te sluiten met thee in plaats van met alcohol.

bewerkt door Lonster
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Pats:

Ik hoop daar ook beetje op maar ik heb de drank beetje vervangen door chocolade kruidnoten ;) dus dat schiet niet op! 

Heel herkenbaar:). Ik heb sinds ik gestopt ben met drinken ook enorme behoefte aan zoetigheid. Is ook wel lastig nu de winkels alweer vol liggen met sinterklaas zoetigheden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag weer op 0, ga zo koken vroeg(dankzij @bolletje) Eten is minder trek en afleiding. Goede vriendin op bezoek gehad, zij weet van alles. Heeft mij wel goed gedaan en wat appen met maatje. Ga er weer voor. Had er niet aan moeten denken dat het een binge was geworden van een week. Dan had ik er niet zo bijgezeten. Dan was ik een trillend angstig geval geweest. Nu wat onrust en boos op mezelf. Maar dat moet ook. Liggen gisteren op de bank met dekens, kussens en netflix deed mij goed. Zelfs goed geslapen. Ga er weer voor. Voor de zoveelste keer ddww.

Bietjes met uitjes, Zigeuner schnitzel en gebakken aardappeltjes.

Fijne avond en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken. :rose:

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben veilig en drankloos thuis gekomen na een hele rit door het natuurgebied met paard. Was een beetje nat maar wel lekker. Ik kan zo genieten van al het beesten spul dat dan voorbij komt, vogels vnl maar soms een ree en boerderij kat op jacht en halfwilde koeien die je gezapig maar tevreden aankijken. 

In de supermarkt stond ik achter een man die bier en wijn haalde. Dan voel ik wel een jaloerse steek en een zucht van verlangen. Maar dan denk ik maar dat was ooit... Nu lekker broodje maken en met wielrennen op de achtergrond een middag dutje doen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sta een broccoli zalm quiche te maken .. salade erbij .. mjammmm .. verders een rottige dag: ruzie met man gehad over tuurlijk 1 van de kinderen (teveel blowen) .. normaal ontsnap ik heeeeeel graag in een wijntje nu om er maar niet meer over na te denken want ik blijf altijd zo ‘hangen’ in een ruzie/discussie (onzeker/angst).. pfff oké nu dus maar iets anders bedenken .. loslaten?? Even wandelen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Cleo66:

Nou dat begrijp ik niet . Het drinken zelf,  het kateren daarna zorgde ervoor dat daar erg veel van mijn vrije tijd in ging zitten , die ik dus , toen ik stopte over had . 

Ik heb echt bizar veel tijd .. weet me er soms niet eens raad mee! Denk dan wat zal ik gaan doen ... nu bijvoorbeeld .. klaar met werken klaar met quiche maken ... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het stoofvlees voor morgen vast in de marinade gezet. Argentijns, dat was vroeger altijd mijn geweldigste zaterdagmiddag, lekker pruttelen, flesjes wijn ernaast. Goed dat duurt dan drie uur en dan is het niet meer zo lekker want je bent teut. Nu een keer zonder wijn.

Vanochtend naar een wellness geweest voor het eerst in mijn leven, ff wennen hoor. Maar wel ontspannen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Descartes33:

Ik heb het stoofvlees voor morgen vast in de marinade gezet. Argentijns, dat was vroeger altijd mijn geweldigste zaterdagmiddag, lekker pruttelen, flesjes wijn ernaast. Goed dat duurt dan drie uur en dan is het niet meer zo lekker want je bent teut. Nu een keer zonder wijn.

Vanochtend naar een wellness geweest voor het eerst in mijn leven, ff wennen hoor. Maar wel ontspannen.

Klinkt  inderdaad super lekker, en het blijft nu lekker want je wordt niet teut.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...