Spring naar bijdragen

Afbouw xanax


Emma123

Aanbevolen berichten

Hoi! 
ik slik sinds anderhalve maand 1mg xanax retars tegen mijn gegeneraliseerde angststoornis. Ook ben ik 2 maandne gelegen gestart met ad. Nu ben ik begonnen met het afbouwen sinds gister. 0,5 xanax retard en sochtends een lorezepam 1mg. (Dit omdat er geen 0,25 xanax meer bestaat) 

ik heb denk ik teveel negatieve forums gelezen over het afbouwen waardoor ik nu heel bang!3! Geworden voor dit proces.. iemand die mij kan helpen of tips kan geven? 
 

dankjewel!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Emma123:

Hoi! 
ik slik sinds anderhalve maand 1mg xanax retars tegen mijn gegeneraliseerde angststoornis. Ook ben ik 2 maandne gelegen gestart met ad. Nu ben ik begonnen met het afbouwen sinds gister. 0,5 xanax retard en sochtends een lorezepam 1mg. (Dit omdat er geen 0,25 xanax meer bestaat) 

ik heb denk ik teveel negatieve forums gelezen over het afbouwen waardoor ik nu heel bang!3! Geworden voor dit proces.. iemand die mij kan helpen of tips kan geven? 
 

dankjewel!!

Ik kan je alleen wat vertellen over de lorazepam die kan je namelijk omzetten in diazepam...lorazepam 1 mg 6,2 mg diazepam .2,5 mg lorazepam is 12,5 mg diazepam. mij hadden ze in het begin een hoger dosis gegeven om er even aan te wennen...nu immidels aan het afbouwen.

Gr Breg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier het zelfde.

Ben ook bang voor ontwennings verschijnselen de gevoelens. Maar die heb ik al maar, toch blijf ik bang...zo tegenstrijdig. De ene dag ben ik onwijs sterk en de andere dag zakt de moed me in de schoenen...schijnt er allemaal bij te horen. 

Ik zit omgerekend naar de lorazepam op 5 mg per dag maar dan 27,5 mg van de diazepam...snap je hem?

Kan je niet overleggen of je naar de diazepam kan...als je wilt stoppen natuurlijk.

Slik je ook daarnaast een AD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik slik ook ad, venlafaxine 75 mg.

en ja vind t lastig dat switchen van medicijnen. Wou geen kortwerkende vond de retard juist fijn vandaar hebben we daar de helft van genomen en dan voor de ochtend een lorazepam. Welke ontwenningsverschijnselen heb jij? 
succes

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...