Spring naar bijdragen

Huiskamer 19-10-2020


Cyclad58

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, ik heb ook redelijk goed geslapen. De ontwenning is niet zo heftig meer. Dat geeft de burger weer moed :)  Heb ermee geleerd dat, als het heel heftig is, stukje diazepam te nemen zoals eergisteren. Afgelopen nacht niet meer.

@Cyclad58 heb je weer 0,5 mg eraf? Hopelijk niet teveel ontwenning voor je

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Cyclad58:

Dag allemaal,

Ik zal de nieuwe week inluiden. Voor sommigen een werkweek, voor velen weer een afbouwweek. 
Hoe staan we er voor? 

Ik heb vannacht goed geslapen op 1 mg Diazepam, dat geeft de burger weer moed. 

Fijne dag!

Ook tamelijk goed geslapen.....geen afbouwweek,wel werkweek.geen zin maar het moet.straks moet ik mij in de gevarenzone werpen...winkel, werkvloer...phhh toch wel met bange gevoelens....het gaat hier van kwaad  erger...ziekenhuizen trekken aan de alarmbel....zal heel de tijd mijn handen ontsmetten....ik ga precies naar de oorlogszone 

Succes iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen ik heb heerlijk geslapen. iets voor 12 uur gaan slapen. om 5 uur werd ik ff wakker mijn 1ste gedachte was ojee het is nog maar 5 uur. toen nog doorgeslapen tot 7 uur toen mijn man eruit ging,  ik dacht nog lekker ff omdraaien en tot mijn schrik was het toen half 11. :blush: dus ieta later dan de rest denk ik ga ik ook maar eens aan de dag beginnen. kijken hoe het gaat. de keel en oorpijn voelen weer goed. ook dat geeft een mens weer moed:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Bellie:

Hier ook al goed geslapen.  Alweer! Ik slaap dieper en meer met dromen. Heftige dromen dat wel.  Maar het is el daar ik echt droom en niet van af een afstand bekeken bewust meemaak. 

Zo meteen ons chalet schoonmaken want de gasten vertrekken en dan gaan mijn dochter en ik er voor minimaal een wel erin.  Ff andere omgeving,  al is het in dezelfde plaats, maar toch.  Vooral zij zit al sinds het voelde nagenoeg binnen sinds ze corona heeft gehad. En vooral rust daar. Dat is vooral belangrijk. Vooral voor mij. 

 

1 uur geleden zei Vechter:

Ook tamelijk goed geslapen.....geen afbouwweek,wel werkweek.geen zin maar het moet.straks moet ik mij in de gevarenzone werpen...winkel, werkvloer...phhh toch wel met bange gevoelens....het gaat hier van kwaad  erger...ziekenhuizen trekken aan de alarmbel....zal heel de tijd mijn handen ontsmetten....ik ga precies naar de oorlogszone 

Succes iedereen

sterke blijf gezond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Dikkie:

goedemorgen ik heb heerlijk geslapen. iets voor 12 uur gaan slapen. om 5 uur werd ik ff wakker mijn 1ste gedachte was ojee het is nog maar 5 uur. toen nog doorgeslapen tot 7 uur toen mijn man eruit ging,  ik dacht nog lekker ff omdraaien en tot mijn schrik was het toen half 11. :blush: dus ieta later dan de rest denk ik ga ik ook maar eens aan de dag beginnen. kijken hoe het gaat. de keel en oorpijn voelen weer goed. ook dat geeft een mens weer moed:)

Oh wat fijn!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Vechter:

Ook tamelijk goed geslapen.....geen afbouwweek,wel werkweek.geen zin maar het moet.straks moet ik mij in de gevarenzone werpen...winkel, werkvloer...phhh toch wel met bange gevoelens....het gaat hier van kwaad  erger...ziekenhuizen trekken aan de alarmbel....zal heel de tijd mijn handen ontsmetten....ik ga precies naar de oorlogszone 

Succes iedereen

Wat hebben ze ons aangedaan die pillen maffia ik men zeer verdrietig zo gemeen mijn hart huilt met jullie samen je bent zo ziek van alles ik moest even mijn hart luchten   dag lieve mensen we gaan met zijn allen beter worden   liefs wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Rixie1:

Goedemorgen, ik heb ook redelijk goed geslapen. De ontwenning is niet zo heftig meer. Dat geeft de burger weer moed :)  Heb ermee geleerd dat, als het heel heftig is, stukje diazepam te nemen zoals eergisteren. Afgelopen nacht niet meer.

@Cyclad58 heb je weer 0,5 mg eraf? Hopelijk niet teveel ontwenning voor je

Fijn dat redelijk hebt geslapen, @Rixie1. Ik ben al een paar dagen terug naar 1 mg. Afgelopen nacht en vandaag ging/gaat het goed. Ik moet er maar even doorheen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt het dat vele mensen in deze huiskamers al jaren benzo’s slikken? Schrik aardig van de lange tijd dat het duurt bij iedereen voor het afbouwen en de narigheid erbij. Zelf slik ik het ongeveer 2 maanden en nu begonnen met langzame afbouw en vandaag alleen wat prikkelbaar en soort grieperig gevoeld.. word dit nog erger? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen,

ik ben nieuw hier en hoop dat jullie me kunnen helpen met wat tips om mijn slaapmiddel te kunnen afbouwen. 
Ik heb bijna 1,5 jaar temazepam gebruikt, afgelopen 3 maanden ben ik naar zopiclon (1,5 tablet) overgestapt. Afgelopen paar weken geprobeerd om af te bouwen, maar lukt niet. 
 

Ik heb over “tapering strip” gelezen en zou graag mijn huisarts om een recept vragen, maar ik weet niet hoe ik dit aan mijn huisarts moet vragen en de vraag is: kan ik makkelijk in aanmerking komen voor een recept? Want tot op heden heb ik slaapmiddel zonder recept (online) gekocht. 

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...