Spring naar bijdragen

maandag 19 oktober


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemiddag, 

Kohtje heel veel sterkte met je moeder! 

Vandaag dag 16. Op zich gaat het goed ben alleen nog steeds zo moe. Vooral het vroeg opstaan om aan het werk te gaan is echt een uitdaging. Wordt dit op de duur minder? Op internet las ik dat je hier meestal maar een dag of 10 last van hebt. 

Fijne dag allemaal! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bor:

Dit is toch niet om uit te staan wel?

Dit is idioot. 
Maar je kunt gewoon niet: 
Donderdag heb je een afspraak op het Paterswoldsemeer. 
Vrijdag een afspraak in de grachten van Amsterdam en 
Zaterdag een afspraak in Oost Groningen..... 

Maar zonder dollen, ik hoop echt dat je heel duidelijk NEE hebt gezegd... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

                                                                                              emoji duim omhoog — KNDB

                                                                                               (  En zelfs als jouw man vindt dat je het wel zou 
                                                                                                                            moeten doen.... pootje stijf houden hoor.
 
)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je, ik zat net te denken: gewoon van je af zetten en je eigen leven gaan leiden... 
Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, want het jouw kind dat dit van je verlangt... 
En tóch niet doen, want het is iets wat jij niet wilt, wat niet goed voor jou is...
Maar jeetje wat moeilijk Bor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bor:

Ik woon in Friesland he..;)

Goedemiddag! Dan ga je de naam van de kleine vast mooi vinden! Kunnen we haar later altijd vertellen dat ze naar tante Bor is vernoemd. :P

bewerkt door niks
Was geen ochtend meer, maar middag.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Roos33:

Vandaag dag 16. Op zich gaat het goed ben alleen nog steeds zo moe. Vooral het vroeg opstaan om aan het werk te gaan is echt een uitdaging. Wordt dit op de duur minder? Op internet las ik dat je hier meestal maar een dag of 10 last van hebt. 

Maar stond je dan voorheen niet vroeg op @Roos33
Of stond je wel vroeg op en was je niet moe??? 
Ik heb eigenlijk geen last van moeheid, dus kan je ook geen goed antwoord geven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Bor:

Nu heb ik afgelopen zaterdag van 7 tot 20 uur voor het eerst op baby gepast.
Ging goed.
Werd meteen vandaag ook gevraagd, van 11 tot 16 uur. Werd 11:05 afgebeld maar wel met de vraag of ik
woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag ook oppas.

Dit lieverds, DIT bedoel ik dus steeds. Ik geef een vinger en ze nemen me hele hand.

ik lees nergens een duidelijk nee Bor, echt niet.
Zij nemen geen hele hand, jij houdt ze die voor
en ze kunnen kiezen welke vingers.
En je schrijft ook vaak dat je beschikbaar bent,
logisch dat ze eerst bij jou aankloppen dan, lekker
makkelijk, goedkoop en vertrouwd.
Misschien beter zelf besluiten en niet echtgenoot vertellen
hoe dit gaat steeds? Hij kent jou al langer dan vandaag.
soms denk ik, zoek een baantje voor jezelf, dan heb je structuur,
eigen inkomen, netwerk van contacten, en waarschijnlijk voldoening.
Je bent te jong voor dit pensionada leventje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yvonne:

Maar stond je dan voorheen niet vroeg op @Roos33
Of stond je wel vroeg op en was je niet moe??? 
Ik heb eigenlijk geen last van moeheid, dus kan je ook geen goed antwoord geven...

Ik stond altijd om 06.00 uur op. Eerst met de hond lopen en dan direct aan het werk. Ik was altijd een echt ochtendmens en had nooit moeite met opstaan. Zal uiteindelijk wel goed komen:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei takeiteasy:

... Heb ooit een diploma gehaald van de L. H. 'N. O. met als vak, verkoopster. De klant is koning. Ik hoor het de lerares nog zeggen. Je moet altijd vriendelijk blijven tegen je klanten, hoe moeilijk ze ook zijn ...

Och @takeiteasy, wat klinkt dit toch allemaal hééééérlijk ouderwets. Vooral dat 'de klant is koning'..
Moet gewoon oppassen dat ik niet weer in zo'n nostalgische bui terecht kom en op zoek ga naar melkboerekarretjes..... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Renaldo61:

 

@Smaragd Wanneer kom je terug? 

Nooit meer, grapje. Hou mij op de achtergrond even. Fijn dat je naar de Kini bent geweest. Sterkte en hou je goed. Lees voorlopig alleen even mee. Moet uit de binge, bouw af nu. Dankzij de hulp van iemand van het forum hier. Zeer waardevol. Weken bingen overleef ik niet meer.’ Tijdig ingegrepen met hulp van hier.

Ga goed allen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei takeiteasy:

Niet zo denigrerend @Bor. Heb er trouwens nooit spinazie gemaakt hoor. Mijn ouders wilden mij liever op de MAVO houden, maar ik vond het daar vreselijk. Zo'n grote school, al die lokalen, al die lessen. Ook daar droom ik nog regelmatig van. Droom dan dat ik het lesrooster kwijt ben en ik de juiste boeken niet kan vinden. 

ik moest van mijn ouders de MEAO doen terwijl ik de verzorging in wou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...