Spring naar bijdragen

Zaterdag 17 oktober


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Nee @ikkanhet sorry mijn prive al tik ik sommige dingen zelf worden misbruikt door sommige gebruikers hier. Klaar over en uit en degenen weten wel wie dat zijn. Ga geen namen noemen. Ben er klaar mee desnoods haal ik dit forum zelf uit de lucht. Mijn profiel en bijdrages weg, kon voorheen ook bij anderen anders laat ik het doen. Klaar mee. Laat niet met mij sollen.

bewerkt door Smaragd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Smaragd:

Nee @ikkanhet sorry mijn prive al tik ik sommige dingen zelf worden misbruikt door sommige gebruikers hier. Klaar over en uit en degenen weten wel wie dat zijn. Ga geen namen noemen. Ben er klaar mee desnoods haal ik dit forum zelf uit de lucht. Mijn profiel en bijdrages weg, kon voorheen ook bij anderen anders laat ik het doen. Klaar mee. Laat niet met mij sollen.

Ja daar weet ik natuurlijk niets vanaf. Maar opstaan tegen diegene die je misbruiken of negeren. Zou jammer zijn als je van het forum vertrekt. Sterkte en een virtuele knuffel.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Fruitvlieg2019:

Ik vind alle dieren leuk zolang ze maar niet boven mijn knieën uitkomen. Een herdershond die meteen in je kruis gaat ruiken als je het tegenkomt kan ik heel slecht tegen. Ik ben echt een kattenmens, die doen gewoon waar ze zin in hebben en weigeren ook om trucjes uit te voeren om eten te krijgen. Die eisen het gewoon op.

Ik vind alle dieren leuk zolang ze niet van bloed leven of mij op andere wijze trachten te verorberen. 
Het enige echte leuke aan honden is voor mij hun levensvreugde. Dat kwispelen en genieten van alles.
Maar katten zijn om alle andere redenen leuker :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei nancy:

Ga goed Knakker.

Verstandig besluit, heerlijk doorgaan met je leven nu. Als het forum je verder niets meer biedt, is het misschien inderdaad goed om te gaan. 

Nogmaals, ga goed! :rose:

Als reactie op het afscheid van Knakker. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@nancy ze(Breg)  had zich op het alcoholdebaas forum gemeld, terwijl ze een benzo verslaving heeft. Had haar doorverwezen naar het juiste forum. Ze kreeg gelukkig veel bijval daar. @Renaldo61 bleef doorgaan tegen haar, zelfs daar. Dat kan niet. Voel zelf schaamte dan, kan niet. Gelukkig kreeg ze veel bijval daar.

@Breg sorry maar moest dit even melden. Je bent nu op de juiste plek. 

@Renaldo61 gaat hier blijven, niet boos op hem maar is een patroon. Zoals ik ook mijn patronen heb. Maar idd door nu. Wilde het wel verduidelijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Smaragd:

@nancy ze(Breg)  had zich op het alcoholdebaas forum gemeld, terwijl ze een benzo verslaving heeft. Had haar doorverwezen naar het juiste forum. Ze kreeg gelukkig veel bijval daar. @Renaldo61 bleef doorgaan tegen haar, zelfs daar. Dat kan niet. Voel zelf schaamte dan, kan niet. Gelukkig kreeg ze veel bijval daar.

@Breg sorry maar moest dit even melden. Je bent nu op de juiste plek. 

@Renaldo61 gaat hier blijven, niet boos op hem maar is een patroon. Zoals ik ook mijn patronen heb. Maar idd door nu. Wilde het wel verduidelijken.

Dank je wel!!...ook voor de ondersteuning voor het rare gedoe van @Renaldo61.

Snapte daar echt niks van maar goed, geen last meer van hem gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...