Spring naar bijdragen

Onze H. kamer 16-10-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal hier is ze weer, Hoe hebben we geslapen?

Vechter en jij? Goed geslapen? Voel je je wat rustiger? Ga vandaag maar lekker wat aanklooien, niets moet, alles mag. En vergeet niet om vandaag een uurtje te rusten. Lekker en gezond.

Breg en jij, lukt het een beetje?

Cyclad, Willemina zijn onze grootste kanjers. Willemina Supertje van me wat ben jij veranderd zeg, En Cyclad  z'n buik vol gegeten? Groot gelijk joh.

Ik ga vandaag weer naar de dagbesteding, en morgen eens een andere bril gaan bestellen. Weer gevallen en nu is het echt einde bril en ook portemonnee. Kijken of ze ook betonnen brillen hebben. Wat gaan jullie doen?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen allemaal hier is ze weer, Hoe hebben we geslapen?

Vechter en jij? Goed geslapen? Voel je je wat rustiger? Ga vandaag maar lekker wat aanklooien, niets moet, alles mag. En vergeet niet om vandaag een uurtje te rusten. Lekker en gezond.

Breg en jij, lukt het een beetje?

Cyclad, Willemina zijn onze grootste kanjers. Willemina Supertje van me wat ben jij veranderd zeg, En Cyclad  z'n buik vol gegeten? Groot gelijk joh.

Ik ga vandaag weer naar de dagbesteding, en morgen eens een andere bril gaan bestellen. Weer gevallen en nu is het echt einde bril en ook portemonnee. Kijken of ze ook betonnen brillen hebben. Wat gaan jullie doen?

Hey Bolletje, bedankt om je bezorgdheid 

Zoals je advies neem ik even afbouw vakantie. Na goed 2 weken nog steeds last maar met mindere maten.slaap 4 tot 5 uur en dan nog wat draaien en keren.misselijkheid stuk minder.hoofdpijn ook ,en stuk minder duizelig. Maar met de winter voor de deur en de stijgende corona cijfers....me niet meer druk maken over afbouw. Met mijn auto immuunziekte is het te gevaarlijk geworden en leef daardoor in angst.vooral op mijn werk loop ik steeds met vrees.kan niet van thuis werken. Zelfs is het een maanden....ik stop even.tenslotte van 60 naar 5mg is al heel wat op 7 maand.vgeel te snel ook.dat voel ik nog steeds en zal dat nog wel zeker een tijdje voelen...kom op iedereen die verder afbouwd in donkere tijden..sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen allemaal hier is ze weer, Hoe hebben we geslapen?

Vechter en jij? Goed geslapen? Voel je je wat rustiger? Ga vandaag maar lekker wat aanklooien, niets moet, alles mag. En vergeet niet om vandaag een uurtje te rusten. Lekker en gezond.

Breg en jij, lukt het een beetje?

Cyclad, Willemina zijn onze grootste kanjers. Willemina Supertje van me wat ben jij veranderd zeg, En Cyclad  z'n buik vol gegeten? Groot gelijk joh.

Ik ga vandaag weer naar de dagbesteding, en morgen eens een andere bril gaan bestellen. Weer gevallen en nu is het echt einde bril en ook portemonnee. Kijken of ze ook betonnen brillen hebben. Wat gaan jullie doen?

Dank je wel, @bolletje, je bent een echte schat.

Ik voel me geen kanjer, hoor. Ik heb er best moeite mee om nu in deze rottijd alle ballen weer in de lucht te houden. Het Coronamonster komt steeds dichterbij merken wij. Als ik zie hoe de besmettingen in Nederland, maar ook in de landen om ons heen oplopen houd ik mijn hart vast. Hopelijk gaan de maatregelen werken, maar we hebben het seizoen tegen nu. 

Wat jij zegt @Vechter begrijp ik heel goed. Als je weerstand minder is word je ook niet rustiger van Corona. Ik kan thuiswerken en dat is ergens heel fijn (al is het saai). Als je dat niet kunt lijkt het risico groter te zijn. Verstandig dat je dan je afbouw even stop zet. Als je er weer rustiger onder volet pak je dat wel weer op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal, nou idd de corona komt zelfs hier in het noorden steeds dichterbij. voor ons is dat nieuw. ik zie hier toch nog heel veel mensen zonder mondkapje rond lopen. onbegrijpelijk.  op 1 van mijn werklocaties zijn ook al enkele medewerkers getroffen door corona. wat dat betreft ben ik blij dat ik nog steeds thuis zit met burn out.

maar om de stemming wat op te fleuren.

ik heb afgelopen  zaterdagavond mijn laatste kruimel lorazepam gehad. dus vandaag de 5e5deag zonder. en ik ga het nog mooier maken.

tot nu toe geen klachten. behalve afgelopen nacht wat een vreemde ademhaling. net of kon ik niet goed diep inademen. maar heb er wel door kunnen slapen. gek he maar ik was zo tussen slapen en wakker zijn in dat ik dacht. laat maar ik zal er niet dood aangaan. en ben weer in slaap gevallen.

maar man man er gaat weer een wereld voor me open. ik ben gister even naar de stad geweest. wel met mondkapje op hoor. maar voelde me weer zo vol van energie. heb deze week al weer een paar keer gekookt. normaal had ik daar geen vut voor. veel buiten geweest. en geen eenzaam gevoel meer. terwijl ik niet meer mensen zie dan voorheen. en ben nog steeds de hele dag alleen thuis. kun je nagaan wat die rotpillen met je doen.

ik blijf realistisch er kunnen nog best veel klachten komen. maar deze dagen pakken ze me niet af.

natuurlijk moet ik nog venlaflaxine een ad afbouwen. maar daar kijk ik in 2021 wel naar. nu eerst ff genieten en herstellen.

en wat jullie hier ook zeggen. de K corona die speelt ook mee. ik merk dat de ad wel degelijk wat wegdrukt. ik ben wel gezond angstig voor corona maar ik denk niet zo erg dan dat ik zou zijn zonder de ad.

al moet ik wel zeggen onder invloed van de lorazepam kon ik er ineens heel bang voor worden. met bijna een soort smetvrees op de koop toe. gelukkig niet constant.

dus dat jullie hier zeggen ik stop nu even kan ik me wel enigzinds voorstellen. vooral zoals jij @Vechter jij kan idd beter stabiliseren. en even rustig aan doen tot je weer voelt nu is het weer tijd. jullie komen hier allemaal wel. als ik het kan waarom jullie niet dan. zet hem op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen allemaal hier is ze weer, Hoe hebben we geslapen?

Vechter en jij? Goed geslapen? Voel je je wat rustiger? Ga vandaag maar lekker wat aanklooien, niets moet, alles mag. En vergeet niet om vandaag een uurtje te rusten. Lekker en gezond.

Breg en jij, lukt het een beetje?

Cyclad, Willemina zijn onze grootste kanjers. Willemina Supertje van me wat ben jij veranderd zeg, En Cyclad  z'n buik vol gegeten? Groot gelijk joh.

Ik ga vandaag weer naar de dagbesteding, en morgen eens een andere bril gaan bestellen. Weer gevallen en nu is het echt einde bril en ook portemonnee. Kijken of ze ook betonnen brillen hebben. Wat gaan jullie doen?

Goeiemorgen lieve allemaal!,

Ja heb heerlijk geslapen!.

Lief dat je vraag hoe het gaat @bolletje...

Moet alleen toegeven dat ik 10mg dia  meer heb geslikt gisterenavond... na een fikse ruzie gistermiddag  met mijn vader, die al maanden speelt en ik steeds probeer om op een normale manier contact met hem te krijgen en te praten maar, dat is zo lastig als iemand je niet berijpt en het na mijn weten niet snapt waar je in zit en doorheen gaat ... en dan nog wel je eigen vader moeilijk moeilijk...mag geen argument zijn om weer meer te nemen maar ,was zo overstuur poehee (had eerst alle technieken en dingen die me rustig maken ingezet maar ,ik kon de weerstand niet tegen houden. ...(snij nu mezelf alleen in de vingers want, heb nou niet de juiste dosis voor zondag maar goed, overleef ik wel).

Mijn plannen zijn vandaag EVEN NIKS!!!. Kijken waar ik zin in heb!.

Heb een drukke week achter de rug...

 

hoe gaat het met de rest van jullie?

zet hem op vandaag!...WE KUNNEN HET!!!!!!

Liefs Breg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Alina:

@Dikkie wauw wat goed dat je nu helemaal van die troep af bent. Ik hoop dat het van nu alleen maar beter zal gaan met je. 

@bolletje wat fijn dat ondanks dat je zelf helemaal gestopt bent ons nog hier doorheen helpt. 

 

dank je alina, jij komt er ook wel, goed naar je lichaam luisteren. dat is heel belangrijk en natuurlijk niet te snel. en wat dan 1 wel lukt betekent niet dat dat iemand anders het net zo snel of langzaam hoeft. iedereen doet het op zijn eigen tempo. en daar is niks mis mee. het gaat om het resultaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-10-2020 om 12:11 zei Dikkie:

dank je alina, jij komt er ook wel, goed naar je lichaam luisteren. dat is heel belangrijk en natuurlijk niet te snel. en wat dan 1 wel lukt betekent niet dat dat iemand anders het net zo snel of langzaam hoeft. iedereen doet het op zijn eigen tempo. en daar is niks mis mee. het gaat om het resultaat.

Hallo lieve mensen   vannacht niet geslapen mijn hooft doet zo zeer tinnitus  weer luider gewordern mijn hart slaat over zo eng misselijk  mijn hart hoor ik kloppen in mijn oor  mijn hooft is zo zwaar als ik op mijn hooft druk rare prikkels en elektrische gevoel kan  niet lopen val zo om mijn benen doen  zo zeer  ik heb gelezen jullie hebben het ook zo zwaar  ga door met afbouwen ik denk zo aan jullie hopelijk morgen dat het dragelijk zal zijn  liefs wilhelmina   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Wilhelmina:

Hallo lieve mensen   vannacht niet geslapen mijn hooft doet zo zeer tinnitus  weer luider gewordern mijn hart slaat over zo eng misselijk  mijn hart hoor ik kloppen in mijn oor  mijn hooft is zo zwaar als ik op mijn hooft druk rare prikkels en elektrische gevoel kan  niet lopen val zo om mijn benen doen  zo zeer  ik heb gelezen jullie hebben het ook zo zwaar  ga door met afbouwen ik denk zo aan jullie hopelijk morgen dat het dragelijk zal zijn  liefs wilhelmina   

hoe ver ben jij @Wilhelmina?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Cyclad58:

@Wilhelmina, lukt het je wel om overdag te slapen of te rusten? 
Je bent bijna bij de eindstreep, nog even volhouden! 

Nee ik heb zoveel angsten ik heb derelisatie  durf ook niet denk ik dat ik niet wakker word  ik heb weleens geslapen  en was in een andere relalitteit  vond dat eng heb in de nacht ook ik ben daar zo bang voor  ben niet gek hoor  liefs wilhelmina ben helemaal uitgeput

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Wilhelmina:

Nee ik heb zoveel angsten ik heb derelisatie  durf ook niet denk ik dat ik niet wakker word  ik heb weleens geslapen  en was in een andere relalitteit  vond dat eng heb in de nacht ook ik ben daar zo bang voor  ben niet gek hoor  liefs wilhelmina ben helemaal uitgeput

@Wilhelminahoud vol. Natuurlijk ben je niet gek, dat komt allemaal door de afbouw. Ik heb ook weleens gedacht,  ik word gek of ik ga dood. Heb er ook een keer de huisarts voor gebeld. Ga lekker op bed of bank liggen s middags. Je word echt weer wakker. Doe ik ook en vanmiddag in slaap gevallen voor 1 uurtje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Op 18-10-2020 om 11:52 zei Dikkie:

@Wilhelmina, ik kan het gewoon niet geloven, iemand die het zo zwaar heeft en volgens mij al heel lang bezig is. Zo doorzet echt ik meen het respect.

Frank 86 hoe gaat het toch met jou ik hoop beter ga je afbouwen ik in december  gaat het beter met angsten  ik heb angsen smorgens iedere dag weer  het is erger geworden   en opgejjaagt   groetjes wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-10-2020 om 12:47 zei Rixie1:

Klopt @Dikkie, @Wilhelmina geeft niet op. Respect voor haar.:rose:

 

2 minuten geleden zei Wilhelmina:

Frank 86 hoe gaat het toch met jou ik hoop beter ga je afbouwen ik in december  gaat het beter met angsten  ik heb angsen smorgens iedere dag weer  het is erger geworden   en opgejjaagt   groetjes wilhelmina

ik wens iedereen lekker slapen rust en doorgaan ben nu hele maal op ga niet naar de altrecht wort je slecht behandelt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Wilhelmina:

Frank 86 hoe gaat het toch met jou ik hoop beter ga je afbouwen ik in december  gaat het beter met angsten  ik heb angsen smorgens iedere dag weer  het is erger geworden   en opgejjaagt   groetjes wilhelmina

@WilhelminaIk stik ook van de angst en spanningen de hele dag door  en ben zo moe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei karin123:

@WilhelminaIk stik ook van de angst en spanningen de hele dag door  en ben zo moe.

heel lastig dat gaat maar door maar het is iedere dag dan geef je de moed haas op maar wat dan je zit met die rot pillen  je merk wel aan het af bouwen nu kruimeltjes worden steeds kleiner  en zijn jullie ook zo depresief  angste  en vreten enegie en hele nachten niet slaapen   en als je een keer slaap heb je nachtmeries  ik kan nu niet verder scrijven zo moe mijn hoof in zo raar ik en jullie willen zo graag lekker in je vel zitten ik kan niet met mijn hondje naar buiten ik heb schuldgevoelens maar we hebben een tuin daar kan ze lopen effe huilen ik ben zo verdrietig  die pillen maffia zijn schooiers en weten best wel dat het gif is  geld wolvers zijn dat  we wisten het niet  lieve mensen  het is moeilijk maar we moeten door gaan              liefs wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Wilhelmina:

heel lastig dat gaat maar door maar het is iedere dag dan geef je de moed haas op maar wat dan je zit met die rot pillen  je merk wel aan het af bouwen nu kruimeltjes worden steeds kleiner  en zijn jullie ook zo depresief  angste  en vreten enegie en hele nachten niet slaapen   en als je een keer slaap heb je nachtmeries  ik kan nu niet verder scrijven zo moe mijn hoof in zo raar ik en jullie willen zo graag lekker in je vel zitten ik kan niet met mijn hondje naar buiten ik heb schuldgevoelens maar we hebben een tuin daar kan ze lopen effe huilen ik ben zo verdrietig  die pillen maffia zijn schooiers en weten best wel dat het gif is  geld wolvers zijn dat  we wisten het niet  lieve mensen  het is moeilijk maar we moeten door gaan              liefs wilhelmina

Ik slaap wel @Wilhelmina, heel goed zelfs, vaak 9 uur achter elkaar maar als de dag begint ben ik al bang om die dag door te komen. Wil er dan niet uit. Ben ook depressief. Durf je niet met je hondje naar buiten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei karin123:

Ik slaap wel @Wilhelmina, heel goed zelfs, vaak 9 uur achter elkaar maar als de dag begint ben ik al bang om die dag door te komen. Wil er dan niet uit. Ben ook depressief. Durf je niet met je hondje naar buiten?

 

4 minuten geleden zei karin123:

Ik slaap wel @Wilhelmina, heel goed zelfs, vaak 9 uur achter elkaar maar als de dag begint ben ik al bang om die dag door te komen. Wil er dan niet uit. Ben ook depressief. Durf je niet met je hondje naar buiten?

3 minuten geleden zei karin123:

Ik slaap wel @Wilhelmina, heel goed zelfs, vaak 9 uur achter elkaar maar als de dag begint ben ik al bang om die dag door te komen. Wil er dan niet uit. Ben ook depressief. Durf je niet met je hondje naar buiten?

ik ben zo angstig ivm straatvrees  hondje komt wel weer mijn benen doen zo zeer loop maar te waggelen  ik hoop op genezing van afbowen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...