Spring naar bijdragen

Donderdag 15 oktober 2020


Lika

Aanbevolen berichten

Ik ging altijd van 10 tot 19u Bor, maar nu er geen opgietingen meer zijn, verveel ik me iets sneller,
en dan ga ik wat sneller door mijn dagje heen. Ik lees wat meer, drijf wat langer in het zoutbad en
maak gewoon wel mijn 10 saunarondjes. Onmatig zal ik altijd wel blijven, maar deze onmatigheid bevalt me prima.
wat meer krentebollen en bananen mee nu maar dan. En bruistabletten met mineralen en vit. voor het vochtverlies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei lady jane:

Ik ging altijd van 10 tot 19u Bor, maar nu er geen opgietingen meer zijn, verveel ik me iets sneller,
en dan ga ik wat sneller door mijn dagje heen. Ik lees wat meer, drijf wat langer in het zoutbad en
maak gewoon wel mijn 10 saunarondjes. Onmatig zal ik altijd wel blijven, maar deze onmatigheid bevalt me prima.
wat meer krentebollen en bananen mee nu maar dan. En bruistabletten met mineralen en vit. voor het vochtverlies.

10 !!!!
Jeemig de peemig, ik vind mezelf al knap als ik drie rondjes haal :D
Maar heb het dan ook meestal na 4 uurtjes wel bekeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Heerlijk de sauna @lady jane, heb ook wel weer eens zin in zo' n hele dag. Ben daar ook heel onmatig in, ga het liefst zolang en zoveel rondes mogelijk. Zo'n hele dag deed ik altijd met een vriendin, maar het lijkt me eigenlijk best lekker om eens in mn eentje te gaan en met niemand te praten, lekker moment voor jezelf. Misschien massage erbij ofzo, heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, heel druk bezig geweest

Pompoensoep gemaakt van de laatste fles pompoen uit de tuin
Is lekker geworden
Heb nu de schil eraan laten zitten
smaakvoller nu !

En weer eens een bananenbroodje aan het bakken
Zal zo wel klaar zijn

Vanmiddag weer 4 uurtjes werken ook

Vandaag Dag 45 trouwens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lieke7777,

Wat goed al zeg 175 dagen !
Petje af voor je hoor, je doet het echt harstikke goed, gezien de omstandigheden waarin je zit (of misschien juist wel daardoor)

En het jaarpact ...ik wacht nog heel even, want ben er al 3 keer vanaf gedonderd
niet dat ik dat nu van plan zou zijn hoor, maar het ondermijnt wel je zelfvertrouwen
ik ga erover denken als ik 2 maanden alcoholvrij ben
wil het wel graag, want is best kicken als je jezelf steeds een treetje omhoog ziet gaan :)

@ikkanhet

Uitzitten dan maar weer he, en het feestje voorlopig maar laten voor wat het is
Zoiets kan je toch beter vermijden in het begin als je zo gevoelig bent voor alcohol
wat dat betreft, zit je nu wel in de goede (corona) tijd
weinig feestjes nu he :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei rapilos:

@Lieke7777,

Wat goed al zeg 175 dagen !
Petje af voor je hoor, je doet het echt harstikke goed, gezien de omstandigheden waarin je zit (of misschien juist wel daardoor)

En het jaarpact ...ik wacht nog heel even, want ben er al 3 keer vanaf gedonderd
niet dat ik dat nu van plan zou zijn hoor, maar het ondermijnt wel je zelfvertrouwen
ik ga erover denken als ik 2 maanden alcoholvrij ben
wil het wel graag, want is best kicken als je jezelf steeds een treetje omhoog ziet gaan :)

@ikkanhet

Uitzitten dan maar weer he, en het feestje voorlopig maar laten voor wat het is
Zoiets kan je toch beter vermijden in het begin als je zo gevoelig bent voor alcohol
wat dat betreft, zit je nu wel in de goede (corona) tijd
weinig feestjes nu he :)

Ja dat is waar heb al een cappuccino uit ons nieuwe apparaat. Probeer de duivel te verjagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...