Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 14 oktober


Cyclad58

Aanbevolen berichten

Mogguh allemaal,

Vrije dag vandaag, maar geen echte plannen. Ach, voorlopig moeten we ons toch een week of 4 koest houden, daar begin ik vandaag dan maar mee. 
Redelijk goed geslapen vannacht, nog steeds op 1,25 mg Diazepam. Vanmorgen er vroeg uit omdat ik gisteravond de kliko vergeten was, die wordt altijd op woensdag 8 uur geleegd. 
Wat dat betreft heb ik een lange dag. 
Hoe is het met jullie? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik heb redelijk goed geslapen, nu 3 weken van de diazepam af, nog wel wat ontwenning, ene dag meer dan de andere,  maar is te doen.  Ik had vanavond gereserveerd in een restaurant uit eten met vriendin, dat gaat door, dan aantal weken thuis. Vermaak me wel.In restaurant is alles heel goed geregeld is mijn ervaring. Afstand enz.

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal, ook hier een goed nachtrust gehad. we mogen best nog naar buiten mensen. en ook nog wel een bezoekje brengen aan iemand. wel met alle adviezen dus eerst handen wassen en afstand houden. ik kan thuis wel eten en drinken dus dat is voor mij niet zo belangrijk. wel voor de horeca natuurlijk. maar we willen als het nodig is voor normale ziekenhuisopname ook graag een plekje. dus ja ik ben er voor. een lockdown had ik ook niet erg gevonden als het maar helpt. ook niet leuk natuurlijk. maar dit stomme rot virus is ook zeker niet leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Rixie1:

Goedemorgen, ik heb redelijk goed geslapen, nu 3 weken van de diazepam af, nog wel wat ontwenning, ene dag meer dan de andere,  maar is te doen.  Ik had vanavond gereserveerd in een restaurant uit eten met vriendin, dat gaat door, dan aantal weken thuis. Vermaak me wel.In restaurant is alles heel goed geregeld is mijn ervaring. Afstand enz.

fijn dat het je tot nog toe nog mee valt rixie, en eet smakelijk vanavond. en geniet vooral van het samen zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Dikkie:

fijn dat het je tot nog toe nog mee valt rixie, en eet smakelijk vanavond. en geniet vooral van het samen zijn

@Dikkie ik ga regelmatig met een vriendin ergens wat eten om het samenzijn, houd niet zo van koken voor 1 persoon.:D, tevens in deze tijd een uitje.

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rixie1:

Goedemorgen, ik heb redelijk goed geslapen, nu 3 weken van de diazepam af, nog wel wat ontwenning, ene dag meer dan de andere,  maar is te doen.  Ik had vanavond gereserveerd in een restaurant uit eten met vriendin, dat gaat door, dan aantal weken thuis. Vermaak me wel.In restaurant is alles heel goed geregeld is mijn ervaring. Afstand enz.

Het wordt een soort galgenmaal, @Rixie1
Voor ons ook, wij gaan zo even lunchen.in een restaurant. Geniet er van, hopelijk is het over 4 weken verbeterd en kunnen we ons wat meer vrijheden permitteren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Wilhelmina:

Hallo mensen ik ben met afbouw bezig maar nog 2 kruimeltjes moeilijk om te wegen weten jullie wat ik moet doen  groetjes wilhelmina

Op een gegeven moment lukt het wegen niet meer, @Wilhelmina

Dat had ik met de Lora ook. Ik heb toen de kruimeltjes verminderd van 3 naar 2 en van 2 naar 1 en toen gestopt. De hoeveelheid is minimaal, ik zag toen geen andere oplosssing. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Wilhelmina:

Hallo mensen ik ben met afbouw bezig maar nog 2 kruimeltjes moeilijk om te wegen weten jullie wat ik moet doen  groetjes wilhelmina

doorgaan met afbouwen tot je er echt niks meer af kunt halen. misschien een dag og vijf hierop blijven. en dan de vlag uithangen. dan ben je waar je wilt zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dikkie:

goedemorgen allemaal, ook hier een goed nachtrust gehad. we mogen best nog naar buiten mensen. en ook nog wel een bezoekje brengen aan iemand. wel met alle adviezen dus eerst handen wassen en afstand houden. ik kan thuis wel eten en drinken dus dat is voor mij niet zo belangrijk. wel voor de horeca natuurlijk. maar we willen als het nodig is voor normale ziekenhuisopname ook graag een plekje. dus ja ik ben er voor. een lockdown had ik ook niet erg gevonden als het maar helpt. ook niet leuk natuurlijk. maar dit stomme rot virus is ook zeker niet leuk.

Ja, die maatregelen. Ieder heeft daar zijn./haar eigen mening over. Als ik lees dat het Outbreak Management Team heeft geadviseerd om de bars en cafees wel te sluiten, maar de restaurants open te houden en de regering toch anders beslist word ik wat droevig, Toch begrijp ik de beslissing van de regering wel. Het is dubbel. Van mijn kant volop begrip, maar toch vind ik het vervelend. We kunnen alleen maar hopen dat het snel beter gaat en dat vooral bij iedereen het gezonde verstand zegeviert,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Cyclad58:

Ja, die maatregelen. Ieder heeft daar zijn./haar eigen mening over. Als ik lees dat het Outbreak Management Team heeft geadviseerd om de bars en cafees wel te sluiten, maar de restaurants open te houden en de regering toch anders beslist word ik wat droevig, Toch begrijp ik de beslissing van de regering wel. Het is dubbel. Van mijn kant volop begrip, maar toch vind ik het vervelend. We kunnen alleen maar hopen dat het snel beter gaat en dat vooral bij iedereen het gezonde verstand zegeviert,

zo is het cyclad. als we het konden redden met 6 weken binnen blijven. dan vond ik dat meer als prima. maar idd iedereen heeft hier zijn eigen mening over. en dat mag wat mij betreft. voor wat iedereen hier in onze club betreft raad ik toch aan om je niet op te sluiten. ga echt wel even naar buiten op de veilige manier. zoals we gisteren hopelijk ook al deden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve mensen

Ik ben weer terug. Ik moest even rust pakken want had het even lastig. Ik ben doorgegaan met afbouwen en ben nu bijna 4 weken diazepam vrij. Het gaat best wel goed nu! Heb nog wel beetje ontwenning maar het is haalbaar. De ene dag er meer last van dan de andere. Ik merk wel dat mijn slaap heel anders is. Ik had altijd een goede ritme. Het inslapen duurt wat langer maar slaap wel door nu. Is geen probleem maar wel beetje irritant, nachtmerries zijn weg :D ben daar heel blij mee. er is echt licht aan die tunnel!! Hou vol! De verlossing komt echt...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Rooslove:

Hoi lieve mensen

Ik ben weer terug. Ik moest even rust pakken want had het even lastig. Ik ben doorgegaan met afbouwen en ben nu bijna 4 weken diazepam vrij. Het gaat best wel goed nu! Heb nog wel beetje ontwenning maar het is haalbaar. De ene dag er meer last van dan de andere. Ik merk wel dat mijn slaap heel anders is. Ik had altijd een goede ritme. Het inslapen duurt wat langer maar slaap wel door nu. Is geen probleem maar wel beetje irritant, nachtmerries zijn weg :D ben daar heel blij mee. er is echt licht aan die tunnel!! Hou vol! De verlossing komt echt...

 

gefeliciteerd @Rooslove, je mag trots zijn op jezelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Rooslove:

Hoi lieve mensen

Ik ben weer terug. Ik moest even rust pakken want had het even lastig. Ik ben doorgegaan met afbouwen en ben nu bijna 4 weken diazepam vrij. Het gaat best wel goed nu! Heb nog wel beetje ontwenning maar het is haalbaar. De ene dag er meer last van dan de andere. Ik merk wel dat mijn slaap heel anders is. Ik had altijd een goede ritme. Het inslapen duurt wat langer maar slaap wel door nu. Is geen probleem maar wel beetje irritant, nachtmerries zijn weg :D ben daar heel blij mee. er is echt licht aan die tunnel!! Hou vol! De verlossing komt echt...

 

gefeliciteerd @Rooslove, je mag trots zijn op jezelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Minder goede nacht gehad.. Eergisteren eerste 0.062 eraf van mijn laatste 0.5mg clonazepam.. En ik voel het al wat.. Vandaag was niet extreem slecht maar heel wisselvallig.. Zicht langs linkeroog was troebel maar verbetert naar de avond nu.. Constant afwisselend wazig hoofd en wat helderder.. Spierpijnen die op en af gaan, vooral in mijn onderrug voel ik het weer..  Oorsuizen blijft lastig..

Ach ja we zijn weer vertrokken voor een dag of 12 van links naar rechts waarna het hopelijk weer even kalmeert tot de volgende stap.. De vorige stappen had ik een vergelijkbaar stramien..

Nog maandje of 4 doorbijten..

bewerkt door Clonazepamhater
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb meer last van tinnitus en ik hoor mijn hart klopen in mijn oor erg veel angst slapeloze nachten  vaak derelisatie duizelig  soms heb ik een fijn gevoel mijn eigen voel ik  maar we gaan door we moeten allemaal beter worden een  fijn leven een leven zonder die gif pillen  weer lekker je zelf zijn   liefs wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Wilhelmina:

ik heb meer last van tinnitus en ik hoor mijn hart klopen in mijn oor erg veel angst slapeloze nachten  vaak derelisatie duizelig  soms heb ik een fijn gevoel mijn eigen voel ik  maar we gaan door we moeten allemaal beter worden een  fijn leven een leven zonder die gif pillen  weer lekker je zelf zijn   liefs wilhelmina

Hey @Wilhelmina, dat is belangrijk, dat je je soms heel even fijn voelt. Dat zijn de windows. Als je eenmaal gestopt bent nemen die momenten toe. 
Je bent een echte doorzetster, je bent al zo heel ver gekomen. Alle bewondering voor je! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...