Spring naar bijdragen

Woensdag 14 oktober 2020


Descartes33

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei niks:

20201014_174718.jpg.26e77a3ba756a8962bb4d4a09a78c94f.jpg

Kijk dat krijg je als je fanatiek in moeders buik aan het voetballen bent dan krijg je zulke stevige pootjes. Zien jullie die kuit? Die heeft Ronaldo ook. Precies hetzelfde. Daarom het spreekwoord, sportmensen worden niet gemaakt, die worden zo geboren. 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei niks:

Van harte gefeliciteerd @nancy! Lijkt me zo'n bijzonder moment, als ze er eindelijk is en je haar vast mag pakken. Of ben je dan zo van de wereld, dat je het amper mee krijgt. 

Dankjewel! 

Jawel hoor, dat moment heb je wel in de gaten :-). Wel duurt het nog even een paar uurtjes voordat het écht tot je doordringt.  Zo mooi allemaal  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei knakker:

Ik weet nog wel dat voordat ik vader werd ik bang was dat het ondanks alle blijde verwachting die we van tevoren hadden het me uiteindelijk enorm tegen zou vallen. Dat ik zo'n kindje zou vast houden en dat het me niets zou doen. En dat je het dan nooit meer kunt terugdraaien. Een vreemde angst was dat.

Ik ging er behoorlijk blanco in. Geen angst, ook geen onrealistische verwachtingen. Gek is dat eigenlijk. Ik kan me heel erg druk maken om dingen die helemaal niet belangrijk zijn, maar de belangrijke dingen verlopen heel natuurlijk meestal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...