Spring naar bijdragen

Woensdag 14 oktober 2020


Descartes33

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Lieke7777:

Deze heb ik afgelopen week  gemaakt  .

Screenshot_20201014-095144_Gallery.jpg

Wat leuk, Calimero zit er ook tussen toch?

Veel plezier @Rosee. Wil niet slijmen maar leuk lief mens ben je altijd. En ik hou van je humor. Herken mij daar soms in, gevoelsmatig dan. Fijn dat je er bent. Nu ga ik aan de schoonmaak. Daarna thuis zonnebank en maskertje scrubben. En andere dingen die ik niet deel. Vanavond wil ik het perfect hebben. Ijdeltuit die ik ben, gaat er nooit meer uit:D

Nog geen Botox en opgespoten lippen. Not too much. Nog niet ;)

Doeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja bij is bang zijn vooral 's ochtends een ding. Ik ben zo bang dat ik het allemaal niet kan en dan doel ik meer op het leven zelf dan op niet drinken. Die angst zit al in me maar het drinken van afgelopen weekend maakt het 1000 keer erger. Vandaag nog even rustig aan doen. Morgen weer werken. Als ik mijn rol op mijn werk weer aan neem verdwijnt de angst wel naar de achtergrond. Gelukkig heb ik een hele goede psychiater. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Ties:

Ja bij is bang zijn vooral 's ochtends een ding. Ik ben zo bang dat ik het allemaal niet kan en dan doel ik meer op het leven zelf dan op niet drinken. Die angst zit al in me maar het drinken van afgelopen weekend maakt het 1000 keer erger. Vandaag nog even rustig aan doen. Morgen weer werken. Als ik mijn rol op mijn werk weer aan neem verdwijnt de angst wel naar de achtergrond. Gelukkig heb ik een hele goede psychiater. 

Herkenbaar  de rol die ik op mijn  werk aanneem  '  jarenlang gedaan om gelijk thuis weer te beginnen met drinken . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik moet iets aan het achterliggende probleem doen, gevoelens toelaten en onderzoeken. Maar ik wil ook niet stoppen met leven, dus wel werken en band en paard doorlaten gaan. Maar op een rustige manier, rustiger in mijn hoofd. Een soort zelfreflecterende manier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Bor:

Ik snap er niks meer van hoor. Nu moet ik straks wat boodschappen doen moet ik dan verplicht zo"n ding op me snuffert of is dat een advies?

Advies  ' maar ze willen het  verplicht stellen maar dat heeft nog wat hobbels  te nemen ...   zet gewoon  dat ding  op je neus  en zing   ''' mien waar is je feestneus  ...:musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk bijlezen hier, fijne mensen, goed bezig, soms lekker luchtig, soms heftig. Ik heb zoveel aan dit forum. Houdt me sterk en gefocust op mijn doel: niet meer drinken. Ik zit op dag 33, mijn record.. @Lieke7777 echt zo knap al 9 maanden! Dan wil je nooit meer terug toch!? 
Ik heb net een yogales yin hatha gepakt in de studio, mag gelukkig nog, klein groepje van 5. Kom er zooooo van mij, mentaal en lichamelijk ; mijn ‘spijkermat zonder spijkers’! Kan de dag wel pakken en zoenen en ben zo blij dat ik zo fit ben nu .. het is inderdaad een kadootje dat stoppen met drinken @Descartes33 jij wilt dit ook en je kunt het als je wilt, echt waar 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Bor:

Ik merk dat ik hier wat moeite mee heb of 1 of andere manier..weet niet precies hoe of wat maar ongemakkelijk in ieder geval.

Ik snap wat je bedoeld  ' moest ook even  drempel  over in openbaar .. maar ben al zo lang gewend dat masker  te dragen op mijn werk dat het eigenlijk  een gewoonte  is  .... mis  soms dat ding op mijn neus bijna ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...