Spring naar bijdragen

Afbouw diazepam maatje met ervaring gezocht om te praten.


Breg

Aanbevolen berichten

Hoi lieve allemaal!,

Ik ben Breg , net 40 en kamp al vanaf mijn 20 ste met een paniek en angst stoornis...ging altijd super goed tot nu bijna 4 jaar geleden...kreeg een giga terugval...slikte paroxetine ben toen over gestapt naar venlafaxine Pfff wat een strijd maar goed ,het is me gelukt ik dacht zo op naar een nieuwe start...maar niet....Ik naar de dokter en die schreef mij lorazepam voor. Jeeeeeeej wat een opluchting (ZUCHT).ik was verlost van mijn angsten. Had overigs wel wat gehoord over de pammetjes maar me er niet zo in verdiept wat die dingen deden, EN DAT JE ER VERSLAAFD AAN KAN WORDEN K**ZOOI!...toen zij de dokter 1 1/5 jaar geleden ...we gaan stoppen met de lora...alle alarm bellen gingen af...IK werd doorverwezen naar verslavingszorg.

Ik dacht mij hemel waar ben ik in terecht gekomen...in een verslaving???

 

Ben zins een jaar clean van de lorazepam door overstap op de diazepam ,ging erg moeilijk maar het is me gelukt, yes dacht ik, dan is de diazepam appeltje eitje Nou mooi niet, Nu komt tie.... ben nu bezig met het afbouwen van diazepam kom van 55 mg en zit nu op de 27,5 zins vandaag...met hulp van verslavingszorg zowel met de lora als dia. Elke 2 weken ga ik 2,5 mg naar beneden maaar er zit ondanks alls angst achter. En de gedachten luid ..WAT ALS IK STRAKS GEEN DIAZEPAM MEER HEB (ZUCHT).

hierbij ook gelijk mijn vraag wie zou met mij willen praten want soms/vaak zijn er moeilijke momenten en is het fijn om iemand te spreken met ervaring of om even je verhaal te doen, mss zit je in het zelfde schuitje en deel je net zoals ik graag de dingen om zo mss meer inzicht te krijgen en geruststelling...samen is beter dan alleen (want soms loop je vast) . Zowel ik heb veel ervaring met cognitieve gedragtherapie,trauma therapie, emdr, ptss, uiteraard met angst en paniek en nu dus ook met verslaving. En heb zelf onwijs veel gelezen over psychologie...kan zelf wel ervaring deskundige worden haha

 

Veel liefs Breg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi breg, ik ben zelf 15 jaar verslaafd geweest aan de oxazepam tema lora en dia ik ben met behulp van verslavingszorg en heel veel doorzettingsvermogen al 3 jaar vrij van medicatie. Makkelijk was het niet echt een rottijd. Maar uiteindelijk ben ik zo blij heb echt me leven weer terug als opnieuw geboren dat is de hoofdprijs die ik ervan terug heb gekregen ik moest afbouwen van 90 mg diazepam als je tip 's wil hoor ik het wel. En echt je kan zonder die troep. Had ook veel angsten. Nu helemaal klachtenvrij

Gr Lex

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-10-2020 om 01:27 zei Xan:

Hoi breg, ik ben zelf 15 jaar verslaafd geweest aan de oxazepam tema lora en dia ik ben met behulp van verslavingszorg en heel veel doorzettingsvermogen al 3 jaar vrij van medicatie. Makkelijk was het niet echt een rottijd. Maar uiteindelijk ben ik zo blij heb echt me leven weer terug als opnieuw geboren dat is de hoofdprijs die ik ervan terug heb gekregen ik moest afbouwen van 90 mg diazepam als je tip 's wil hoor ik het wel. En echt je kan zonder die troep. Had ook veel angsten. Nu helemaal klachtenvrij

Gr Lex

wat goed van je lex en wat mooi om te horen, dat er weer iemand is die het gelukt is. en al voor 3 jaar dat geeft vertrouwen. heb je nog lang klachten gehad na de afbouw.  en zo ja begon dat gelijk of een tijdje later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...