Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 12-10-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

Moghu kanjers,

Hoe hebben we geslapen? Hier kluten, helemaal niet dus. Weer zo warm. M'n temp. regelaar is kapot door het infarct. Maar eens kijken of ik een goeie airco kan kopen voor m'n slaapkamer. Bovendien ben ik weer op m'n platte toeter gevallen, de tweede keer deze week. $%&**)

Zo dat was dat, And now for something completely different (Monthy Python) wat gaan we vandaag doen kanjers? Ik ga weer lekker werken, en hoop dat er geen algehele loc down komt want de winter en het alleen zijn thuis is helemaal geen goeie combinatie voor ouwetjes.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh @bolletje

Wat ruk dat je niet hebt kunnen slapen. Vannacht weer een kans! Je had toch een  airco voor de slaapkamer om de zomernachten door te komen? 
Geen schade opgelopen bij je valpartij? Op de been blijven hoor!
Mijn nacht was redelijk. Snel in slaap, maar om 5 uur wakker en daarna van die korte hazenslaapjes. Enfin, die tijd mag ik natuurlijk wel bij mijn slaaptijd optellen en dan is het wel goed eigenlijk. 

Wat ik vandaag ga doen? Werken. Thuis. Ik kom mijn wekkamer doordeweeks niet uit. Boring, ik kan niet anders zeggen, maar wel logisch en begrijpelijk. Het kan even niet anders. 
En een lock down? Alsjeblieft niet. Volgens mij is het kabinet daar ook niet voor en is dat het allerlaatste middel als de rest niet werkt. We hebben het zelf in onze handen met ons gedrag! 
ik moet er niet aan denken dat de ouwetjes ( ik schaar mezelf er nog niet onder hoor) weer zo eenzaam worden. Maar nogmaals: ik ga er niet vanuit en hoop dat het gezonde verstand zegeviert. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal, wat vervelend bolletje dat je slecht geslapen hebt. en toen ben je zeker weer om warme melk en koek eropuit gegaan!! 

@Cyclad58 goede benadering korte slaapjes optellen, vannacht weer een nieuwe kans man.

ik heb ook goed geslapen, ik was gisterochtend laat uit bed dus wat moeilijk ingeslapen dus wat langer tv gekeken.  

ik heb niet echt plannen voor vandaag. ik zie wel wat de dag brengt. fijne dag vandaag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik ook slecht geslapen.om 11h erin en om 2h30 ,klaar wakker en dan heel nerveus omdat ik een drukke dag heb.gevolg geen oog dicht meer gedaan. Heeft er iemand ervaring met lyrca...Mijn psychiater heeft me dit aangeraden. Was er een tijd goed mee maar nu wil ik mijn dosis precies wat verhogen en overdag ipv voor het slapen.hij dat dit mocht. Veel succes iedereen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Vechter:

Goedemorgen, ik ook slecht geslapen.om 11h erin en om 2h30 ,klaar wakker en dan heel nerveus omdat ik een drukke dag heb.gevolg geen oog dicht meer gedaan. Heeft er iemand ervaring met lyrca...Mijn psychiater heeft me dit aangeraden. Was er een tijd goed mee maar nu wil ik mijn dosis precies wat verhogen en overdag ipv voor het slapen.hij dat dit mocht. Veel succes iedereen 

eigenlijk geef je het antwoord voor je slaapprobleem zelf al @Vechter. je maakte je druk omdat er een drukke dag voor je ligt. pas op met slaaphulpjes bij pammetjes. ik ken lycra overigens niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...