Spring naar bijdragen

Paniek


Sanne20

Aanbevolen berichten

Ik kom er zonet achter dat ik 40mg oxazepam 1jaar geleden in 2weken heb afgebouwd + nog clonazepam heel snel naar 1mg 3x opnieuw. 

Graag alleen positieve berichten, ik ben zo bang dat mn leven over is. Ik bouw nog altijd af, zit op vergelijkbaar 18mg diazepam. Mn benen stoppen soms met werken en ik lig al maandenlang. Ik ben echt bang dat mn leven voorbij is vaker. Ik ben 25jaar ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sanne probeer eens rustig aan te doen je leven is heus niet voorbij. Hoogstwaarschijnlijk heb je last van hyperventilatie. Dan raak je in paniek en heb je doodsangst, dat hoort bij een snelle ademhaling. Als je je ademhaling rustig krijgt is die angst ook minder of weg Ben je al naar de h. arts geweest? Ik zei gisteren niet voor niets, ga iets doen, zorg dat je afleiding hebt en concentreer je daar op. Heb je hobby's? Afleiding is belangrijk!!!!!

Je vraagt om positieve berichten, maar meis daar heb je nu niets aan, die helpen maar even. Belangrijk is dat je accepteert dat dit er nu is, en proberen rustig te worden.

Je gaat niet dood hoor, je bent bezig om een goed en gezond leven te krijgen. 'tis net een bevalling, dat doet erg veel pijn maar je krijgt iets heel moois voor terug.

Er zijn hele mooie ontspanningsoefeningen te vinden op internet. Zal ik eens kijken voor je?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei bolletje:

Sanne probeer eens rustig aan te doen je leven is heus niet voorbij. Hoogstwaarschijnlijk heb je last van hyperventilatie. Dan raak je in paniek en heb je doodsangst, dat hoort bij een snelle ademhaling. Als je je ademhaling rustig krijgt is die angst ook minder of weg Ben je al naar de h. arts geweest? Ik zei gisteren niet voor niets, ga iets doen, zorg dat je afleiding hebt en concentreer je daar op. Heb je hobby's? Afleiding is belangrijk!!!!!

Je vraagt om positieve berichten, maar meis daar heb je nu niets aan, die helpen maar even. Belangrijk is dat je accepteert dat dit er nu is, en proberen rustig te worden.

Je gaat niet dood hoor, je bent bezig om een goed en gezond leven te krijgen. 'tis net een bevalling, dat doet erg veel pijn maar je krijgt iets heel moois voor terug.

Er zijn hele mooie ontspanningsoefeningen te vinden op internet. Zal ik eens kijken voor je?

 

Lieve Sanne je gaat niet dood je word weer beter ik weet wat angsten zijn en door afbouwem erger geworden  mijn benen kan moeilijk lopen durf haas niet te doezen ben kapot van de angsten durf niks meer ja Meisje ik kan tig  angster opnoemen  maar ik heb nog hoop om beter te worden  doe ook hyperventilatie is vreselijk   laat niet de moed zakken dit gaat voorbij       liefs wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Sanne20:

Ik kom er zonet achter dat ik 40mg oxazepam 1jaar geleden in 2weken heb afgebouwd + nog clonazepam heel snel naar 1mg 3x opnieuw. 

Graag alleen positieve berichten, ik ben zo bang dat mn leven over is. Ik bouw nog altijd af, zit op vergelijkbaar 18mg diazepam. Mn benen stoppen soms met werken en ik lig al maandenlang. Ik ben echt bang dat mn leven voorbij is vaker. Ik ben 25jaar ...

Ik heb precies zelfde gevoel en gedachte als jou Sanne vooral vorig jaar ik dacht ook steeds dat ik dood ging en angstgedachtes allemaal ik dacht mij leven is voorbij maar met tijd nu jaar voorbij is het angst en dood gaan gedachte minder geworden ik voel me wel nog angstig maar niet zo erg als vorig jaar hoe het is begonnen met mij is grote verhaal ik had nooit gedacht dat ik in deze situatie zou belande ik weet dat afleiding en dingen moeilijk is ik weet er alles van ik kon mij kamer nog niet eens uit maar nu kan ik wel weer wat dingen doen alleen waar ik ook veel over pieker is hoe vannaf komen lorazapam en dat angstgevoel 

blijf hoop houden Sanne 

ik zit in afbouw en ontwenning zijn vermoeidheid elke ochtend misselijk wakker benen voelen zwak ik was sociaal en genieter nu eenzaam en angst ik krijg gewoon tranen van wat me is overkomen 

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Frank86:

Ik heb precies zelfde gevoel en gedachte als jou Sanne vooral vorig jaar ik dacht ook steeds dat ik dood ging en angstgedachtes allemaal ik dacht mij leven is voorbij maar met tijd nu jaar voorbij is het angst en dood gaan gedachte minder geworden ik voel me wel nog angstig maar niet zo erg als vorig jaar hoe het is begonnen met mij is grote verhaal ik had nooit gedacht dat ik in deze situatie zou belande ik weet dat afleiding en dingen moeilijk is ik weet er alles van ik kon mij kamer nog niet eens uit maar nu kan ik wel weer wat dingen doen alleen waar ik ook veel over pieker is hoe vannaf komen lorazapam en dat angstgevoel 

blijf hoop houden Sanne 

ik zit in afbouw en ontwenning zijn vermoeidheid elke ochtend misselijk wakker benen voelen zwak ik was sociaal en genieter nu eenzaam en angst ik krijg gewoon tranen van wat me is overkomen 

:rose:

Hey jeetje wat naar!

Nee ik heb geen angst, maar meer bang dat het niet snel goed komt. Ja erg he hoe het zo kan lopen. We moeten er vanaf!!! Heel langzaam. En de dageb overleven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Sanne20:

Hey jeetje wat naar!

Nee ik heb geen angst, maar meer bang dat het niet snel goed komt. Ja erg he hoe het zo kan lopen. We moeten er vanaf!!! Heel langzaam. En de dageb overleven...

Gelukkig heb je geen angst echt vreselijk gun ik Niemand 

dagen overleven wat mis ik toch mij leven lijkt alsof ik vecht om mij leven terug te krijgen ik ben heel bang net als jij nu bijna jaar heel erg bang van dit situatie wat ik door maak 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Op 12-10-2020 om 15:04 zei Frank86:

Ik heb precies zelfde gevoel en gedachte als jou Sanne vooral vorig jaar ik dacht ook steeds dat ik dood ging en angstgedachtes allemaal ik dacht mij leven is voorbij maar met tijd nu jaar voorbij is het angst en dood gaan gedachte minder geworden ik voel me wel nog angstig maar niet zo erg als vorig jaar hoe het is begonnen met mij is grote verhaal ik had nooit gedacht dat ik in deze situatie zou belande ik weet dat afleiding en dingen moeilijk is ik weet er alles van ik kon mij kamer nog niet eens uit maar nu kan ik wel weer wat dingen doen alleen waar ik ook veel over pieker is hoe vannaf komen lorazapam en dat angstgevoel 

blijf hoop houden Sanne 

ik zit in afbouw en ontwenning zijn vermoeidheid elke ochtend misselijk wakker benen voelen zwak ik was sociaal en genieter nu eenzaam en angst ik krijg gewoon tranen van wat me is overkomen 

:rose:

Angst vreet je helemaal op dat kan je niet loslaten  depressie het zelfde  zo moeilijk ik wil dat niet het vreet zoveel enegie  vandaag heel verdrietig  lichaam doet zo pijn geestelijk  zo moe  ik klaag maar jullie hebben het ook ik wou dit even kwijt   liefs wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Frank86:

Ik begrijp je heel goed Wilhelmina 

dat je het even kwijt wilt 

verdrietig en pijn toch sterk proberen te blijven het is moeilijk maar toch 

ik ben vandaag ook verdrietig 

gelukkig is de misselijkheid wel weg maar dat rot angst gevoel en gedachtes vreet mij op 

Frank 86 ja Frank het is steeds een gevecht  je voel je radeloos durf nu niiet de deur uit met mijn hond schuld    gevoelens

heb ik mensen begrijpen dat niet maar het is een hel    we moeten niet opgeven ik wil sterk zijn wil mijn tranen niet laten zien   liefs wilhelmina

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg je hulp of zit je behandeling wilhamina en hoe zit het met medicatie 

ze hebben mij uitbehandeld sind paar maanden ik sta er alleen voor ik ben zonder ziek of angstoornis naar therapie geweest ik ben zoek en met paniek angststoornis eruit gekomen jeetje zeg ik ben zo boos op me zelf ik had er helemaal niet heen moeten gaan nu depri aan de pillen leven is weg zo lijkt het wel elke dag overleven ik kan het jog steeds niet geloven dat ik nu zo leven heb door een stomme fout zit ik nu in de put ik ben zo boos op ggz 

zoals je zegt sterk blijven 

ik voelde me altijd sterk nu niet meer ik ben een angstig persooon veranderd ik heb het zo moeilijk wilhamina die kracht die ik kwijt ben en positiviteit die ik had glimlach alles mis ik het allemaal door ziek zijn begonnnen ik heb heletijd gedachte gehad dat ik dood ging en dat ze me ziek hadden gemaakt jaar langbrond gelopen paniek onrust dood gevoel nunisnhet gelukkig wat minder maar er zit iets wat me onrust geeft ik heb er geen woorden voor angst in het leven wat zwaar toch ben ik niet gewend van me zelf

hopelijk komt alles weer goed  maar als ik kijk naarvme zelf hoe ik er nu bij sta 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...