Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Afbouwen lorazepam


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben pluisje53 jaar ik heb al 30 jaar een paniekstoornis had altijd een goede ad maar helaas naar 20 jaar kwam de overgang en sloeg de ad eraf ik heb verschillende nog gebruikt maar een weekje maar zo ziek van ik slik nu al 2 jaar lorazepam eerst 5 en nu 3 ik merk dat ik een tolerantie heb ik ben 20 kilo afgevallen geen verklaring voor 

Nu heb ik heel veel last van de lorazepam  ik heb last van benauwdheid tintelingen pijn op de borst bloeddrukdaling  als het weer tijd is om hem in te nemen wordt het nog erger dan begin ik te trillen angst nog erger 

Ik wil er graag vanaf maar mijn angst is heel erg nog ik zat te denken om weer een Ad te nemen en af tebouwen met lorazepam  

Groetjes van mij 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

heej, @Pluisje53, heb jij nog geen reactie gehad. ik denk echt dat het tijd word om af te bouwen. om hiervoor een ad op te bouwen ik weet niet of dit nodig is. de Lorezepam gaat tegen jou werken daar kun je ook neerslachtig, angstig ja noem maar op van worden. die klachten die jij krijgt voor inname komt dat je lichaam duidelijk maakt" kom op geef me snel een dossis" . bouw af in kleine stapjes. ik weet niet hoe je van 5 naar 3 bent gegaan. maar ik denk dat je nu iets langzamer moet. neem je 3  maal daags 1 mg?. 

kom bij ons in de huiskamer bij ditjes en datjes dagdraad. daar zijn meer ervaringdeskundigen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen  Dikkie dankje wel 

Ja ik zit al 30 jaar met een angststoornis een goede ad heeft altikd geholpen tot aan de overgang en toen werkte die niet meer ja die lorazepam is vreselijk  ik ben ook benauwd met vlagen en voel me er gewoon beroerd op  ga ik doen dankje wel 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi Pluisje,

Ik ben na al een paar keer succesvol gestopt te zijn met benzo´s aan het afbouwen van Lorazepam. Dit is heftiger dan alles hiervoor en ik heb ook last van mijn hart, tintelingen, hartkloppingen en zwaar depressief. Maar zoals ik eerder geleerd heb is het tijdelijk en beter snel afbouwen dan langzaam want je voelt je toch doodziek. Eet gezond, neem magnesium en sport veel als het kan. 

Licht schijnt aan het einde van de tunnel. 2 weken na je laatste dosis zijn de meeste klachten verdwenen. Maar dat is echt na de laatste dosis. Pro tip, neem pro biotica en omega 3 voor darmen en hersens. Hier bevinden zich de verwarde receptoren.

Veel succes en omarm de ellende.

bewerkt door Baseighties
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...