Spring naar bijdragen

onze h. hamer 11-10-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. Gisteren uit eten geweest. Nu kan het nog, ik verwacht dat deze week een lockdown wordt afgekondigd. Hopelijk ben ik te pessimistisch....

Was gezellig. Geslapen van12 tot 7 ongeveer, wel onrustig en dikwijls kort even wakker. Vandaag een dagje naar zus en zwager, de zon schijnt weer , we proberen er wat van te maken. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen ik heb me net aangmeld 

Ik slik al 2 jaar lorazepam daarvoor 20 jaar een antidepressiva voor mijn paniekaanvallen heeft goed gewerkt tot ik in de overgang kwam werkte de antidepressiva niet meer verschillende geprobeerd maar helaas niks wil wordt er heel ziek van nu slik al 2 jaar lorazepam eerst 5 mg nu nog 3 mg maar als ik ze inneem krijg ik het benauwd hartkloppingen bloeddrukdaling tintelingen en voor dat ik hem inneem trillen angst benauwd  ij wil er graag vanaf zoveel klachten maar mijn angst blijft bestaan ik dacht daarom eerst een ad en dan afbouwen  

Groetjes van mij 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddag allemaal, ik heb ook goed geslapen dat is het enigsye wat ik herken @Vechter, maar het lijkt eop dat je weer de goeie kant opgaat. je was gister slechter. dus reageer je misschien wel net zo als rixie op het afbouwen. 5 dagen ziek en dan gaat het weer beter 

@Cyclad58, mooi dat je nog even een gezellig etentje hebt gehad. en toch ook nog een redelijke nacht vond ik. en dat tussendoor wakker worden deed je dat voorheen nooit? ik wel nl alleen dacht ik daar niet bij na. nu ook wel maar ga weer verderslapen

@Pluisje53, welkom in deze groep. ik vraag me af waarom eerst aan een ad beginnen. nog meer ellende erbij lijkt me niet handig. en je vertelde net dat die niet meer voor je werkte. misschien omdat je geen depressie meer hebt?. maar gewoon net als zovele "gewoon" klachten door de overgang. en die klachten die je hier beschrijft bij de inname van de Lorezapam dat zijn gewone ordinaire onttrekkingsklachten. Je lichaam die wil meer van die rotzooi. je hebt 2 keuzes

1 opgeven en meer nemen met als gevolg dat je er nooit weer afkomt   of

2. vandaag of eventueel rustig beginnen met afbouwen. het zal niet makkelijk zijn stel je daar opin. maar alleen op deze manier maak je kans je leven weer terug te krijgen. 

ik zou als ik jou was proberen eerst een kwart van de middag af te halen. en dan maximaal 2 weken hierop blijven zitten. daarna de volgende stap. die kun je dan nog wel bepalen. stap voor stap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Dikkie:

goedemiddag allemaal, ik heb ook goed geslapen dat is het enigsye wat ik herken @Vechter, maar het lijkt eop dat je weer de goeie kant opgaat. je was gister slechter. dus reageer je misschien wel net zo als rixie op het afbouwen. 5 dagen ziek en dan gaat het weer beter 

@Cyclad58, mooi dat je nog even een gezellig etentje hebt gehad. en toch ook nog een redelijke nacht vond ik. en dat tussendoor wakker worden deed je dat voorheen nooit? ik wel nl alleen dacht ik daar niet bij na. nu ook wel maar ga weer verderslapen

@Pluisje53, welkom in deze groep. ik vraag me af waarom eerst aan een ad beginnen. nog meer ellende erbij lijkt me niet handig. en je vertelde net dat die niet meer voor je werkte. misschien omdat je geen depressie meer hebt?. maar gewoon net als zovele "gewoon" klachten door de overgang. en die klachten die je hier beschrijft bij de inname van de Lorezapam dat zijn gewone ordinaire onttrekkingsklachten. Je lichaam die wil meer van die rotzooi. je hebt 2 keuzes

1 opgeven en meer nemen met als gevolg dat je er nooit weer afkomt   of

2. vandaag of eventueel rustig beginnen met afbouwen. het zal niet makkelijk zijn stel je daar opin. maar alleen op deze manier maak je kans je leven weer terug te krijgen. 

ik zou als ik jou was proberen eerst een kwart van de middag af te halen. en dan maximaal 2 weken hierop blijven zitten. daarna de volgende stap. die kun je dan nog wel bepalen. stap voor stap.

Hey Dikkie, die misselijkheid. Wat kan je daar tegen doen...heb jij mss een advies...wordt zo wakker en ook als ik een zware inspanning doe.ben juist even weggeweest en moet men nu neerleggen van het misselijk gevoel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Vechter:

Hey Dikkie, die misselijkheid. Wat kan je daar tegen doen...heb jij mss een advies...wordt zo wakker en ook als ik een zware inspanning doe.ben juist even weggeweest en moet men nu neerleggen van het misselijk gevoel 

het kan komen door dat je duizelig bent. ik heb ergens anders gelezen dat ze daar wel eens tabletjes namen tegen wagenziekte. maar zou daar geen gewoonte van maken. mijn dochter heeft ze ook wel eens gebruikt tegen wagenziekte en werd er heel suf van. dus misschien wanneer het echt niet gaat en je echt iets moet doen eerst eens een halfje nemen. en verder toch maar ondergaan. veel water drinken misschien zodat de rotzooi zo snel mogelijk verdwijnt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Doorgaan:

Beste @Vechter

Net wat @Dikkie zegt de misselijkheid en de duizeligheid zijn ontwennings klachten. Veel water drinken desnoods gember thee dat kan het verlichten. De gifstoffen moeten eruit. Ik heb het ook een tijdje gehad als ontwenning van oxazepam. 

Hey Doorgaan ,en wat is een tijdje want dit is bij mij nu toch al 5 dagen. Het is nu al meer dan 2 weken dat ik afgebouwd heb.en blijf nu een poosje op mijn dosis tot het toch iets of wat beterd.ben jij nu volledig af van de diazepam?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Vechter:

Goedemorgen, heb goed geslapen. Verschoot ervan ...7h aan een stuk door.wel misselijk en wat duizelig opgestaan.is dit herkenbaar voor iemand hier op het forum. Hopelijk verdwijnt dit.hopelijk alles goed met iedereen.groetjes

Ja vechter komt door afbouwen misselijk  en duizelig gaan wel weer weg                 groetjes wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Vechter:

Hey Doorgaan ,en wat is een tijdje want dit is bij mij nu toch al 5 dagen. Het is nu al meer dan 2 weken dat ik afgebouwd heb.en blijf nu een poosje op mijn dosis tot het toch iets of wat beterd.ben jij nu volledig af van de diazepam?

Hoi vechter

In mijn geval ben ik afgebouwd op oxazepam op een dosis die erg laag ligt tov van jouw dosis. 10 mg oxazepam en elke 10 dagen 0.5mg eraf. Ik had met vlagen last van de duizeligheid en misselijkheid en hielden ongeveer 4 dagen aan. Maar dat wil helemaal niet zeggen dat dit ook voor jou zo geldt.  Jij hebt echt een grote hoeveelheid afgebouwd en dat ga je een keer voelen. Je hersenen zijn zich opnieuw aan het resetten. En dat heeft geduld en tijd nodig. Heel veel sterkte uiteindelijk kom Je er echt wel af! Doorzetten en volhouden en hopelijk heb je ook een begripvolle omgeving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve allemaal!,

Ben zins vandaag nieuw op dit forum.

ben Breg , net 40 en kamp al vanaf mijn 20 ste met een paniek en angst stoornis...ging altijd super goed tot nu bijna 4 jaar geleden...kreeg een giga terugval...slikte paroxetine ben toen over gestapt naar venlafaxine Pfff wat een strijd maar goed ,het is me gelukt ik dacht zo op naar een nieuwe start...maar niet....Ik naar de dokter en die schreef mij lorazepam voor. Jeeeeeeej wat een opluchting (ZUCHT).ik was verlost van mijn angsten. Had overigs wel wat gehoord over de pammetjes maar me er niet zo in verdiept wat die dingen deden, EN DAT JE ER VERSLAAFD AAN KAN WORDEN K**ZOOI!...toen zij de dokter 1 1/5 jaar geleden ...we gaan stoppen met de lora...alle alarm bellen gingen af...IK werd doorverwezen naar verslavingszorg.

Ik dacht mij hemel waar ben ik in terecht gekomen...in een verslaving???

 

Ben zins een jaar clean van de lorazepam door overstap op de diazepam ,ging erg moeilijk maar het is me gelukt, yes dacht ik, dan is de diazepam appeltje eitje Nou mooi niet, Nu komt tie.... ben nu bezig met het afbouwen van diazepam kom van 55 mg en zit nu op de 27,5 zins vandaag...met hulp van verslavingszorg zowel met de lora als dia. Elke 2 weken ga ik 2,5 mg naar beneden maaar er zit ondanks alls angst achter. En de gedachten luid ..WAT ALS IK STRAKS GEEN DIAZEPAM MEER HEB (ZUCHT).

hierbij ook gelijk mijn vraag wie zou met mij willen praten want soms/vaak zijn er moeilijke momenten en is het fijn om iemand te spreken met ervaring of om even je verhaal te doen, mss zit je in het zelfde schuitje en deel je net zoals ik graag de dingen om zo mss meer inzicht te krijgen en geruststelling...samen is beter dan alleen (want soms loop je vast) . Zowel ik heb veel ervaring met cognitieve gedragtherapie,trauma therapie, emdr, ptss, uiteraard met angst en paniek en nu dus ook met verslaving. En heb zelf onwijs veel gelezen over psychologie...kan zelf wel ervaring deskundige worden haha

 

Veel liefs Breg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Breg:

Hoi lieve allemaal!,

Ben zins vandaag nieuw op dit forum.

ben Breg , net 40 en kamp al vanaf mijn 20 ste met een paniek en angst stoornis...ging altijd super goed tot nu bijna 4 jaar geleden...kreeg een giga terugval...slikte paroxetine ben toen over gestapt naar venlafaxine Pfff wat een strijd maar goed ,het is me gelukt ik dacht zo op naar een nieuwe start...maar niet....Ik naar de dokter en die schreef mij lorazepam voor. Jeeeeeeej wat een opluchting (ZUCHT).ik was verlost van mijn angsten. Had overigs wel wat gehoord over de pammetjes maar me er niet zo in verdiept wat die dingen deden, EN DAT JE ER VERSLAAFD AAN KAN WORDEN K**ZOOI!...toen zij de dokter 1 1/5 jaar geleden ...we gaan stoppen met de lora...alle alarm bellen gingen af...IK werd doorverwezen naar verslavingszorg.

Ik dacht mij hemel waar ben ik in terecht gekomen...in een verslaving???

 

Ben zins een jaar clean van de lorazepam door overstap op de diazepam ,ging erg moeilijk maar het is me gelukt, yes dacht ik, dan is de diazepam appeltje eitje Nou mooi niet, Nu komt tie.... ben nu bezig met het afbouwen van diazepam kom van 55 mg en zit nu op de 27,5 zins vandaag...met hulp van verslavingszorg zowel met de lora als dia. Elke 2 weken ga ik 2,5 mg naar beneden maaar er zit ondanks alls angst achter. En de gedachten luid ..WAT ALS IK STRAKS GEEN DIAZEPAM MEER HEB (ZUCHT).

hierbij ook gelijk mijn vraag wie zou met mij willen praten want soms/vaak zijn er moeilijke momenten en is het fijn om iemand te spreken met ervaring of om even je verhaal te doen, mss zit je in het zelfde schuitje en deel je net zoals ik graag de dingen om zo mss meer inzicht te krijgen en geruststelling...samen is beter dan alleen (want soms loop je vast) . Zowel ik heb veel ervaring met cognitieve gedragtherapie,trauma therapie, emdr, ptss, uiteraard met angst en paniek en nu dus ook met verslaving. En heb zelf onwijs veel gelezen over psychologie...kan zelf wel ervaring deskundige worden haha

 

Veel liefs Breg

Hey Breg,welkom 

Ik ben ook aan het afbouwen van diazepam .xanax omgezet.kwam van 60 mg. Zit nu al 3 weken op 5mg.mijn ontwenning is te fel voorlopig. Duizelig, misselijk en een zwaar hoofd .een soort hoofdpijn dat moeilijk te beschrijven is.het houd maar niet op.heb me paar weken goed gevoeld maar nu alle ellende te samen .heel de dag door.ben nu 7 maanden aan het afbouwen. Wat zijn jouw ervaringen met ontwenningsverschijnselen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja het zelfde zo beetje...misselijk,overgeven, knoop in me maag, meer spanning/angst (terwijl ik daarbij ad gebruik maar,mijn angst ligt bij de pillen... de oplossing zit bij het probleem... DE VERSLAVING waar ik niet mee kan dealen en daar de hele dag tegen vecht) , dan warm dan koud,draaierig/zwaarhoofd, koppijn  aan 1 kant die niet weg trekt of een gevoel van een strakke band om je hoofd, huilerig gevoel en veel zweten s'nachts.

Hoeveel mg zak jij steeds en per hoeveel weken?

Ik 2,5 per 2 weken...bij mij schijnt het snel uit me bloed te zijn binnen 48 uur en dus ook snelle afkickverschijnselen .dan heb je net dat moment van ooooh rust en dan hup ga je weer na 2 weken.

Deed eerst 5 mg per 2 weken... nou man dat was em niet tjezus.

Nu na ongeveer  4 tot 6 dagen ben ik eraan gewent en zakken de klachten langzaam weg maar soms ook niet en zit ik er een tijd mee. dat maakt me soms moedeloos.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Breg:

Ja het zelfde zo beetje...misselijk,overgeven, knoop in me maag, meer spanning/angst (terwijl ik daarbij ad gebruik maar,mijn angst ligt bij de pillen... de oplossing zit bij het probleem... DE VERSLAVING waar ik niet mee kan dealen en daar de hele dag tegen vecht) , dan warm dan koud,draaierig/zwaarhoofd, koppijn  aan 1 kant die niet weg trekt of een gevoel van een strakke band om je hoofd, huilerig gevoel en veel zweten s'nachts.

Hoeveel mg zak jij steeds en per hoeveel weken?

Ik 2,5 per 2 weken...bij mij schijnt het snel uit me bloed te zijn binnen 48 uur en dus ook snelle afkickverschijnselen .dan heb je net dat moment van ooooh rust en dan hup ga je weer na 2 weken.

Deed eerst 5 mg per 2 weken... nou man dat was em niet tjezus.

Nu na ongeveer  4 tot 6 dagen ben ik eraan gewent en zakken de klachten langzaam weg maar soms ook niet en zit ik er een tijd mee. dat maakt me soms moedeloos.

 

 

Bij mij hetzelfde ,heb wel 1gr elke week afgebouwd. Tot aan de 5....dan naar 4 En nu terug naar 5 omdat de klachten te hevig en blijvend waren.vertrok op weekend met gezin maar dat heeft de klachten niet verminderd. Ben nu van plan om even op deze dosis te blijven.exact zelfde klachten.slecht slapen,in de ochtend misselijk en duizelig opstaan en dan in de loop van de dag stekende hoofdpijn.dit heel de dag door. Normaal stabiliseert het een beetje maar nu helaas niet.begon 10 dagen geleden en de laatste 5 zijn ze nog erger.ik wacht geduldig tot wat beterschap. Want zo gaan werken is de hel.maar inderdaad elke dag zeg ik waarom toch! Wanneer stopt dit.heb wel onlangs 3 goede weken gehad.snap er ook niks van.en al veel minder mijn partner en famillie. Maar kom op er komen soms ook goede dagen en daar profiteer ik dan van....altijd te vinden voor ervaring wisseling...groetjes 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd gewoon doorzetten is de beste remedie. het er gewoon laten zijn en niet tegen vechten...waar je ook bent je gevoel/gedachten veranderen toch niet dus gewoon doen. Ik heb altijd de afkorting SDD in me hoofd STOP DENKEN DOEN!!!! . Gaat vanzelf weg als je je er niet te veel op focust. Ik heb ook goeie dagen en dan ga ik altijd volop van genieten maar het leven heeft ziezo zijn goeie kanten en slechte kanten. MAAR UITEINDELIJK ZIJN WIJ DE TIJGERS EN KUNNEN WE TROTS VERTELLEN DAT HET ONS IS GELUKT!!!!.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Breg:

Idd gewoon doorzetten is de beste remedie. het er gewoon laten zijn en niet tegen vechten...waar je ook bent je gevoel/gedachten veranderen toch niet dus gewoon doen. Ik heb altijd de afkorting SDD in me hoofd STOP DENKEN DOEN!!!! . Gaat vanzelf weg als je je er niet te veel op focust. Ik heb ook goeie dagen en dan ga ik altijd volop van genieten maar het leven heeft ziezo zijn goeie kanten en slechte kanten. MAAR UITEINDELIJK ZIJN WIJ DE TIJGERS EN KUNNEN WE TROTS VERTELLEN DAT HET ONS IS GELUKT!!!!.

Probeer op slechte dagen toch altijd iets te doen.tuin werken,fietsen op hometrainer, klusje in het huis...met barstende koppijn en down gevoel maar wel voldoening achteraf. Oh ja..bij mij is eten een goede barometer. Als ik geen eetlust hen dan weet ik wat me de volgende dagen te wachten staat.en dan plots krijg ik weer bijna een halve koe naar binnen...yes goede dagen...en in mijn geval is vooral de angst om ziek te worden.ik heb een zeldzame immuunziekte en dit is niet zo leuk als je ontwenningsverschijnselen krijgt...heb ondertussen al 6 corona tests gedaan omdat ik elke keer denk dat ik het virus te pakken heb...telkens negatief. Ben ook al tal van keren naar de spoed gereden....minste bacterie of virus kan mij fataal worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Vechter:

Probeer op slechte dagen toch altijd iets te doen.tuin werken,fietsen op hometrainer, klusje in het huis...met barstende koppijn en down gevoel maar wel voldoening achteraf. Oh ja..bij mij is eten een goede barometer. Als ik geen eetlust hen dan weet ik wat me de volgende dagen te wachten staat.en dan plots krijg ik weer bijna een halve koe naar binnen...yes goede dagen...en in mijn geval is vooral de angst om ziek te worden.ik heb een zeldzame immuunziekte en dit is niet zo leuk als je ontwenningsverschijnselen krijgt...heb ondertussen al 6 corona tests gedaan omdat ik elke keer denk dat ik het virus te pakken heb...telkens negatief. Ben ook al tal van keren naar de spoed gereden....minste bacterie of virus kan mij fataal worden

Even dit nog kwijt...begrip bij je naasten is zo belangrijk maar helaas verstaat ons niemand.mijn vrouw noch kind noch famillie,en vooral de dokters niet.telkens op nieuw moet ik op slechte dagen veel kritiek verwerken,juist dan heeft mijn lichaam die rust nodig. Dan is het van ...herpakt u is of dit kan toch niet...onmogelijk dat dit is van medicatie....uit u zetel en speel met u zoon...om dan nog te zwijgen van dit geheim te houden voor collega's. Ziek worden en doen of je u goed voelt....phhh wat maken we toch mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-10-2020 om 12:58 zei Dikkie:

goedemiddag allemaal, ik heb ook goed geslapen dat is het enigsye wat ik herken @Vechter, maar het lijkt eop dat je weer de goeie kant opgaat. je was gister slechter. dus reageer je misschien wel net zo als rixie op het afbouwen. 5 dagen ziek en dan gaat het weer beter 

@Cyclad58, mooi dat je nog even een gezellig etentje hebt gehad. en toch ook nog een redelijke nacht vond ik. en dat tussendoor wakker worden deed je dat voorheen nooit? ik wel nl alleen dacht ik daar niet bij na. nu ook wel maar ga weer verderslapen

@Pluisje53, welkom in deze groep. ik vraag me af waarom eerst aan een ad beginnen. nog meer ellende erbij lijkt me niet handig. en je vertelde net dat die niet meer voor je werkte. misschien omdat je geen depressie meer hebt?. maar gewoon net als zovele "gewoon" klachten door de overgang. en die klachten die je hier beschrijft bij de inname van de Lorezapam dat zijn gewone ordinaire onttrekkingsklachten. Je lichaam die wil meer van die rotzooi. je hebt 2 keuzes

1 opgeven en meer nemen met als gevolg dat je er nooit weer afkomt   of

2. vandaag of eventueel rustig beginnen met afbouwen. het zal niet makkelijk zijn stel je daar opin. maar alleen op deze manier maak je kans je leven weer terug te krijgen. 

ik zou als ik jou was proberen eerst een kwart van de middag af te halen. en dan maximaal 2 weken hierop blijven zitten. daarna de volgende stap. die kun je dan nog wel bepalen. stap voor stap.

Danke wel voor je antwoord terug ik heb al 30 jaar een angststoornis en heel veel terapie gehad maar niks helpt de afbouw van de fevarin is veel te snel gegaan ik heb geen depressie gehad

Ik loop nu al 2 jaar bij de ggz en allerlei terapie gehad maar heeft niks geholpen daarom moet ik een Ad om de angst er onder te krijgen daarna gaan we afbouwen met de lorazepam dankje wel voor je antwoord ja ik wil zeker van de lorazepam af wat een troep dankje wel dikkie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Vechter:

Hey Breg,welkom 

Ik ben ook aan het afbouwen van diazepam .xanax omgezet.kwam van 60 mg. Zit nu al 3 weken op 5mg.mijn ontwenning is te fel voorlopig. Duizelig, misselijk en een zwaar hoofd .een soort hoofdpijn dat moeilijk te beschrijven is.het houd maar niet op.heb me paar weken goed gevoeld maar nu alle ellende te samen .heel de dag door.ben nu 7 maanden aan het afbouwen. Wat zijn jouw ervaringen met ontwenningsverschijnselen 

Hoi breg welkom ik heb ook al heel lang last van een paniekstoornis al 30 jaar 20 jaar Ad geslikt helaas door de overgang werkt die niet meer zei de huisarts dus veel te snel afgebouwd mocht er eigenlijk niet vanaf blijkt achteraf 

Ja en toen de lorazepam wat een zegen geen angst meer nu 2 jaar later  sta ik er nog op 3 stond 5 wat een hel en heb de hele dag ontrekking en angst dus nu weer opnieuw opbouwen met mijn Ad om een criss te voorkomen en dan afbouwen met de lorazepam  je mag me altijd aanspreken hoor weet hoe je voelt 

Pluisje 53

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vechter:

Even dit nog kwijt...begrip bij je naasten is zo belangrijk maar helaas verstaat ons niemand.mijn vrouw noch kind noch famillie,en vooral de dokters niet.telkens op nieuw moet ik op slechte dagen veel kritiek verwerken,juist dan heeft mijn lichaam die rust nodig. Dan is het van ...herpakt u is of dit kan toch niet...onmogelijk dat dit is van medicatie....uit u zetel en speel met u zoon...om dan nog te zwijgen van dit geheim te houden voor collega's. Ziek worden en doen of je u goed voelt....phhh wat maken we toch mee

Ja idd ik zit precies  met het zelfde...niemand schijnt je te begrijpen ,zelfs mijn vriend begrijpt me niet als ik dagen heb dat ik niks uit me handen krijg en zoveel wil in me hoofd,dan voel je je echt een aansteller ....ik word dan zo verdrietig en boos,terwijl je op die dagen idd rust ,geborgenheid en begrip nodig hebt. Ik klap dicht voel me onzeker en trek me terug op mijn atelier.

Oh ja ik snap je heel goed dat je bang bent om ziek te worden. Gewoon je laten testen hoor als je angst voelt,als dat je gerust stelt wat heeft een ander daar dan over te zeggen. Mensen zitten voL oordelen en meningen.  ik zeg dan altijd ...heb je het zelf niet meegemaakt of gevoelt dan moet je je nergens mee bemoeien en al helemaal geen oordeel,mening of kritiek leveren DAT IS NIET HELPEND!!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Pluisje53:

Hoi breg welkom ik heb ook al heel lang last van een paniekstoornis al 30 jaar 20 jaar Ad geslikt helaas door de overgang werkt die niet meer zei de huisarts dus veel te snel afgebouwd mocht er eigenlijk niet vanaf blijkt achteraf 

Ja en toen de lorazepam wat een zegen geen angst meer nu 2 jaar later  sta ik er nog op 3 stond 5 wat een hel en heb de hele dag ontrekking en angst dus nu weer opnieuw opbouwen met mijn Ad om een criss te voorkomen en dan afbouwen met de lorazepam  je mag me altijd aanspreken hoor weet hoe je voelt 

Pluisje 53

Dank je wel. Geld ook voor jou. Samen staan WE sterk.

Vervelend ook wat je meemaakt ik ken het maar al te goed...maar doorzetten hoor.straks voel je beetje bij beetje heel stiekem rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...