Spring naar bijdragen

Bang


Sanne20

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei bolletje:

Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat, als je probeert die stres die je opbouwt door de angst kwijt te raken door actie en lichaamsbeweging, de angst hopelijk minder wordt voor je. Misschien is zwemmen in warm water iets voor je? Warmte ontspant. Meestal krijg je van zwemmen energie. Ik begrijp je denk ik niet zo verkeerd hoor, het gaat om de boodschap, actie als dat kan.

Maar ik heb geen angst. Ik ben alleen vbang voor heolang het gaat duren. Ja warm water doet idd goed! Alleen ik ben zo overprikkeld dat ik nergens heen kan. Helaas heb ik geen bad .. van zwemmen word ik juist sloom, maar ik zit met t licht daar..

En beweging maakt mijn klachren erger, mijn slappe benen. Echt vreselijkk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Sanne20:

Maar ik heb geen angst. Ik ben alleen vbang voor heolang het gaat duren. Ja warm water doet idd goed! Alleen ik ben zo overprikkeld dat ik nergens heen kan. Helaas heb ik geen bad .. van zwemmen word ik juist sloom, maar ik zit met t licht daar..

En beweging maakt mijn klachren erger, mijn slappe benen. Echt vreselijkk

Tja dan wordt het echt moeilijk om er iets aan te doen. Dan is het die tijd maar uitzitten en maar hopen dat je er ooit een keertje vanaf komt. God weet hoe lang het gaat duren. Pfffffft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Alina:

@bolletje ik heb 4 kids waarvan 1 baby dus prikkels zijn er genoeg. Ik weet niet waarom de vermoeiheid niet is gaan zakken normaal deed dat het wel. Nu 2 weken nonstop. Ik hoop dat het echt bij de ontwenning hoort. 

De kids mag je wel bij mij brengen hoor, heb alleen geen wiegje dus moet het baby'tje bij mij slapen:D. Maar alle gekheid op een stokje, dat is nog al niet wat, 4 kindjes, en dan ook nog afkicken. Ik heb het gevoel dat het gewoon allemaal teveel is Alina. Misschien moet je even stoppen met het afbouwen en over een paar maanden kijken hoe je je dan voelt. De kindjes zijn nu het belangrijkste lieverd dat verder afbouwen komt nog wel. Als jij weg zou vallen ben je verder van huis. Heb je wel genoeg steun van je partner?  En kun je je gevoelens genoeg kwijt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Alina:

@bolletje ik heb 4 kids waarvan 1 baby dus prikkels zijn er genoeg. Ik weet niet waarom de vermoeiheid niet is gaan zakken normaal deed dat het wel. Nu 2 weken nonstop. Ik hoop dat het echt bij de ontwenning hoort. 

Alina

Wat moet je nog afbouwen? Hoe ver ben je? Nadat ik was afgebouwd kwam voor mij een soort terugval. Medicatie verbloemt een beetje hoe goed of minder goed je je voelt. Je bent na afbouw nog niet verlost van ontwenning en ik voelde mij ook toen gewoon zwakker. Gevoeliger dan eerder. Die gevoeligheid neemt wel af maar ook dat kost tijd. Met voldoende rust wordt je uiteindelijk sterker. Dat komt echt. Dus veel heeft te maken met ontwenning. Het is alleen zo vervelend dat het lichaam tijd nodig heeft om weer energie te krijgen. Konden we maar met 1 nacht goed slapen van al die klachten verlost zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Alina:

@Doorgaan ik moet nog 3mg dia

En 25mg qutapine 

 

Voel mij echt naar, raar overgeef gevoel niet misselijk maar wel braakgevoel, heel raar. 

Stoppen met afbouw is ook geen optie lijkt mij dan blijf ik in de ontwenning hangen. 

Nee niet stoppen met afbouw. Wel langzamer afbouwen. Je kan nu gaan vijlen. Alleen kan ik geen antwoord geven op de hoeveelheid. Ik heb afgebouwd op de oxazepam en die heeft een ander gewicht.

Hoe heb je trouwens die shiatsu massage ervaren? Dat kan namelijk ook extra vermoeidheid geven als ontlading. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Doorgaan ik breng doe de weegschaal retour naar bol. Hij geeft constant andere gewichten aan. Ik heb nu voor een week op het oog alle 7 pillen evenveel gevijld. 

Gaf jouw weegschaal wel een dezelfde gewicht. 

Ja shiatsu was wel oke. Woensdag weer een afspraak. Kan nog niet zeggen wat het gedaan heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Alina:

@Doorgaan ik breng doe de weegschaal retour naar bol. Hij geeft constant andere gewichten aan. Ik heb nu voor een week op het oog alle 7 pillen evenveel gevijld. 

Gaf jouw weegschaal wel een dezelfde gewicht. 

Ja shiatsu was wel oke. Woensdag weer een afspraak. Kan nog niet zeggen wat het gedaan heeft.

Mijn weegschaal was ook niet perfect.  Je hebt een vaste ondergrond nodig en je moet niet langs de weegschaal blazen of zoiets dan geeft die constant wisselingen in gewicht. Dat kun je allemaal niet voorkomen.  Je kan volgens mij bijna geen precisie weegschaal vinden die dat niet heeft.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-10-2020 om 14:13 zei Wanhopige:

@Rixie1jullie komen er allemaal wel. 1 Eerst van de troep af.2 De hel doorstaan en 3 de tijd geven om te helen. Succes. 

@Wanhopigee, ik ben ervan af, nu nog af en toe een dag dat ik me slecht voel, trillingen en suis in mijn hoofd, maar dat is dan 1 dag, volgende dag over. Ik zit nu in fase 3 :D

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Op 7-10-2020 om 08:31 zei bolletje:

Vecht er dan niet tegen maar probeer het te accepteren. Niet dat het dan ineens weg is maar als je probeert om het te zien als een gedeelte van jezelf is het wat makkelijker te behappen. Angst maakt een hoop  adrenaline aan in jouw lichaam. Adrenaline zorgt er voor dat he al je kracht kunt inzetten om te vluchten bij een levensbedreigende situatie. Als dat niet gebeurd blijft die adrenaline in je lichaam zitten en ga je je onrustig en rot voelen. Ik weet niet hoe oud je bent maar (hard) lopen in het bos, alleen,  daardoor raak je een hele hoop rotgevoelens kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dan moet je je over die angst om naar buiten te gaan heen zetten, Nu blijf je hangen in die angst en verder gebeurd er niets. Dan wordt je in een spiraal naar beneden getrokken en heb je dadelijk geen kracht meer om eruit te komen. En dan gaat het echt verkeerd. Je hebt ook prikkels nodig om goed te leven. Kom meid probeer het vanmiddag eens? Je zal zien dat, als het gedaan hebt je trots kunt zijn op jezelf. Daardoor wordt die angst minder en jij sterker.

Ik heb geen angst!?? Wrm denken mensen dit. K ben zwaar overprikkeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...