Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 3 oktober


Cyclad58

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

In het weekend slaapt iedereen uit?

Ik niet, ik was om 10 over 6 al wakker (lag er ook pas om 12 uur in) 

Gisteren een rotdag gehad vanwege mijn moeder, die het niet meer zag zitten door haar klachten en angst voor Corona. 
Op dit moment wordt ze thuis getest, dat zal een opluchting zijn. Dan nog max 48 uur wachten op de uitslag. Voor ons ook spannend natuurlijk. 
Je merkt aan alles dat Corona dichterbij sluipt. 
Gisteren dus een erg onrustige en vervelende dag, vandaag ook onrustig opgestaan. Afbouw nog steeds op 1,5 mg Diazepam. 
Hopelijk vergaat het jullie beter. :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Cyclad58:

Dag allemaal,

In het weekend slaapt iedereen uit?

Ik niet, ik was om 10 over 6 al wakker (lag er ook pas om 12 uur in) 

Gisteren een rotdag gehad vanwege mijn moeder, die het niet meer zag zitten door haar klachten en angst voor Corona. 
Op dit moment wordt ze thuis getest, dat zal een opluchting zijn. Dan nog max 48 uur wachten op de uitslag. Voor ons ook spannend natuurlijk. 
Je merkt aan alles dat Corona dichterbij sluipt. 
Gisteren dus een erg onrustige en vervelende dag, vandaag ook onrustig opgestaan. Afbouw nog steeds op 1,5 mg Diazepam. 
Hopelijk vergaat het jullie beter. :)

 

Goeiemorgen @Cyclad58

Ik kan me voorstellen dat die corona allemaal extra spanning geeft. Gelukkig is de test bij je moeder thuis dat vind ik wel een stuk veiliger.

Ikzelf ben net naar een test straat geweest. Ik was blij dat me dit gelukt was. Het valt inderdaad mee.  Even in de keel kokhalzen maar dat wist ik al en in de neus voelt het inderdaad alsof er wat cola bubbels zaten. Maar het lullige is dat ik tijdens dat keel moment die vrouw vastpakkte bij de arm. Was onbewust en daarna nam ik met die hand een dropje. 

Ga ik me daar weer druk overmaken. Want om de 5 minuten wordt er in de auto iemand getest die dus klachten heeft. Hopelijk heeft dus niemand echt corona. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal, kan.me voorstellen dat je nu meer stress hebt cyclad door de test bij je moeder. en idd ik heb uitgelapen naja ff geluierd op bed.

fijn dat het je mee viel @Doorgaan heb je dat maar weer gehad. en ik snap je helemaal dat je nu denkt ojee dat dropje na dat ik haar vast pakte, zo syeek ik ook inelkaar. maar ik denk ook dat het wel wat mee zal vallen.

verder heb ik weinig te melden. ik wens jullie veel sterkte met wachten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Doorgaan:

Goeiemorgen @Cyclad58

Ik kan me voorstellen dat die corona allemaal extra spanning geeft. Gelukkig is de test bij je moeder thuis dat vind ik wel een stuk veiliger.

Ikzelf ben net naar een test straat geweest. Ik was blij dat me dit gelukt was. Het valt inderdaad mee.  Even in de keel kokhalzen maar dat wist ik al en in de neus voelt het inderdaad alsof er wat cola bubbels zaten. Maar het lullige is dat ik tijdens dat keel moment die vrouw vastpakkte bij de arm. Was onbewust en daarna nam ik met die hand een dropje. 

Ga ik me daar weer druk overmaken. Want om de 5 minuten wordt er in de auto iemand getest die dus klachten heeft. Hopelijk heeft dus niemand echt corona. 

 

Snap ik. Ik was donderdag bij mijn moeder en als zij Corona heeft kan ik het ook hebben. Die gedachte kwam ook gisteren bij me op. Ik besef nu dat ik daar nu toch niets meer aan kan doen, maar ik denk dat iedereen dat soort momenten meemaakt. 
Hopelijk heb je zelf snel uitslag en is het negatief. Voel je je verder wel goed? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Cyclad58:

Snap ik. Ik was donderdag bij mijn moeder en als zij Corona heeft kan ik het ook hebben. Die gedachte kwam ook gisteren bij me op. Ik besef nu dat ik daar nu toch niets meer aan kan doen, maar ik denk dat iedereen dat soort momenten meemaakt. 
Hopelijk heb je zelf snel uitslag en is het negatief. Voel je je verder wel goed? 

Wat ik heb is wat kriebel in de keel lichte keelpijn en wat lichte verhoging af en toe. Ik heb het volgens mij overgenomen van een werkman bij ons thuis. Hij is negatief getest. Dus geen corona. Ik denk dat er toch een soort virus rondwaart wat geen corona is. Dat wandelt er tussendoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Doorgaan:

Wat ik heb is wat kriebel in de keel lichte keelpijn en wat lichte verhoging af en toe. Ik heb het volgens mij overgenomen van een werkman bij ons thuis. Hij is negatief getest. Dus geen corona. Ik denk dat er toch een soort virus rondwaart wat geen corona is. Dat wandelt er tussendoor.

Het is ook weer 'gewoon' griepseizoen. Iets wat men officieel blijkbaar vergeet sinds Corona zo 'populair' is geworden om iedereen bang te maken...:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...