Spring naar bijdragen

Geisoleerd


Sanne20

Aanbevolen berichten

Op 2-10-2020 om 19:27 zei Clonazepamhater:

Sinds 14 juli aan het afbouwen wegens toenemende problemen en isolatie door gebruik, en nu nog meer problemen en isolatie door het afbouwen.

Het enige 'voordeel' momenteel is dat er door het Corona gedoe eigenlijk heel weinig sociale of culturele dingen evenementen zijn, dus die mis ik dan ook niet wegens het slecht voelen, maar anderzijds bekruipt me vaak het gevoel 'wat als dit nooit echt beter wordt' .... :(

Ja precies dit zelfde gevoel heb ik ook!! Zo gevangen. I canr live like this

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-10-2020 om 19:24 zei Cyclad58:

Vraagje: heb je niet overwogen om over te stappen op Diazepam voor de afbouw? Kan eventueel ook nog voor de laatste 0,5 mg. Clonazepam is wellicht de lastigste benzo om rechtstreeks op af te bouwen. Je bent al ver gekomen, chapeau! Overigens zijn 4 stappen van 0,125 mg genoeg om 0,5 mg af te bouwen. Beter is om het in 8 stappen van 0,06125 mg te doen! 

Ik kan ook niet over op diaz heb geen arts. Hoe moet dat dan o pt eind??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-10-2020 om 12:32 zei Wilhelmina:

Hallo Lieve Mensen  vreselijk die angsten ben blij ik heb het niet alleen heel veel prikksels  erg he nog twee maanden  komt nergens mee hewige trillingen kan nu niet verder scgrijven  liefs wilhelmina

@Wilhelminamijn trillingen zijn lichter geworden. Ik heb ze niet meer in mijn hoofd. Wel in benen en voeten. Het komt goed. Geloof erin. Doe veel aan afleiding. Concentreer je niet op de trillingen. Liefs Yollie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...