Spring naar bijdragen

Zondag 20 september


Maja

Aanbevolen berichten

Oeps, er moet iets fout gelopen zijn toen ik me wou toevoegen aan het dagpact...

Ik wens jullie alvast allemaal een zeer fijne zonnige zondag ;). Geniet er met volle teugen van. 

Straks vertrek ik richting werk om de nachtploeg te doen. Morgen ben ik in de namiddag of avond weer van de partij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een lekker weer! Geen zin om te koken dus sinds tijden weer eens naar de Chinees .Komt er zomaar in mij op: “mooi dan kan ik daar ook nog even twee bier drinken” 

Hoe dan? Waar komt die dan ineens vandaan?  Blijkbaar zit Chinees halen en bierdrinken nog steeds in mijn brein gepavlovd of zo iets :lol:

 

 

bewerkt door Maverick
Woordje vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zag dat er nu herfstbier 0% is van Grolsch
dat lijkt me wel een incidentele lekkere tractatie
(als 0% je niet triggert natuurlijk) heb m nog nietr geproefd zelf.

een geweldige dag gehad, alle ouwe knakkers speelden zoals we
5 jaar geleden ook speelden, ongelofelijk dat we dat nog in ons hadden zeg.
De naderende herfstweek gaf ons vleugels denk ik.

Nu aan het werk hier, voldaan moe en tevreden.
morgen weer☺☺ jippie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of het 5 jaar geleden is dat ik Chinees heb gehaald durf ik niet te zeggen @knakker maar het was idd heel lang geleden. Denk dat ik deze kan scharen onder de “zure oprispingen” uit m’n eens zo obsessief brein :rolleyes: 

Alles ziet er anders uit als de zon schijnt @lady jane fijn dat je zo’n lekkere dag hebt gehad! Zelf ook lekker buiten aan het hobbyen geweest.

Dit soort najaarsweer vind ik echt een kadootje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En zo is de dag geëindigd op de bank bij mijn moeder. Ze is ziek. Ontsteking in het been. Zo pijnlijk! Dokter geweest. Antibiotica. Arme moeder. Ik lig hier op de bank en zij zet nog even lekker de radio hard aan. Tis hier ook lekker warm... 

Tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Maja:

Goedemorgen! Op naar weer een zonnige dag buiten. Heerlijk! Voor wie niet zonnig opgestaan is, een cheer up filmpje 

 

Ik doe ook mee, als best vrolijke ezel deze keer. ☺️

17 uur geleden zei niks:

Goedemorgen! Gisteren overtrekjes gekocht. 

 

baby-best-schaapje-dekbedovertrek--83610.jpg

 

Baby Best Fynn dekbedovertrek

Wat ontzettend lief,!!!!

15 uur geleden zei Lika:

Goedemorgen, wakker gelegen door alle adrenaline De Grote Beslissing in het Leven van Lika. Maar ik heb er zin in.

Echt zin. Mijn twijfels komen meer door de gedachte wat ik mijn kinderen aandoe. Drie kwartier naar school fietsen bijvoorbeeld. Verbinding OV is goed trouwens. Ver weg van de dans van mijn oudste. Maar ook daarvoor geldt het is te doen. En er is daar ook vast dans. 

Dus mijn twijfel bestaat uit de vraag wat ik anderen aandoe. Tot nu toe willen ze allemaal WEL. Maar ik kan goed verkopen. 

Twijfel voor mijn persoon persoonlijk is ee niet. Ik wil. Ik voel daar iets heel fijns. En een eigen werkkamer! 

Prachtig proces @Lika, je noemt het zelf ook al waardevol. Goede reis!

14 uur geleden zei Etty:

Ja, en dat gewoon niet weten, totdat je daar bent.  Waar zou de teleurstelling bij de ander mogelijk in kunnen gaan zitten, en hoe kun je zo hard mogelijk werken en wakker liggen om die te voorkomen?  Zoiets? 

De kans is aanwezig dat het op sommige punten echt gaat tegenvallen, als kind heb je dat overzicht niet.  Dan staar je je misschien blind op de eigen kamer en wuift de rest weg. En wij als ouder misschien ook,  al verkopend.   Het belangrijkste is misschien wel, dat dat dan mag later, het tegenvallen.   De teleurstelling.  En dat wij de verantwoordelijkheid nemen voor de beslissing.   En voor dat we niet weten hoe het uitpakt.  

 

Dank vooR deze woorden @Etty, die had en heb ik echt even nodig. Ik kan ze wel bedenken maar dan komt het toch niet zo binnen als wanneer ik ze lees van een ander, van jou in dit geval. Het mag tegenvallen, ik mag teleurgesteld zijn, ik mag op meer gehoopt hebben. De mensen om mij heen schijnen/blijken te denken dat ik van de hel in de hemel ben gekomen en verwachten van mij de daarbij horenden gevoelens en uitlatingen. Maar hun verwachtingen en mijn Daadwerkelijke bevindingen lopen echt erg uiteen. 
welterusten allen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...