Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 september 2020


Yvonne

Aanbevolen berichten

Op een gegeven moment moet je idd stoppen met tobben.

Ik heb een soortgelijk moment gehad gisteren. Heb eindelijk na jaaaaren het abonnement op le Monde opgezegd en een NL krant genomen. Ik vond dat ik le M moest gaan lezen want het is goed voor mn frans en het is een Goede Krant (lees: zwaar elitair). In werkelijkheid is het kreng eigenlijk gewoon onleesbaar met eindeloos lange zinnen en artikelen. Het was een soort levertraan voor me. Na lange innerlijke strijd (waar je al geen innerlijke strijd over kan voeren, tamelijk onbenullig onderwerp) gewoon gedaan wat ik eigenlijk echt wilde. En hèhè, ventje blij.

Dus ja @Lika volg maar gewoon je gevoel ;) 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei takeiteasy:

Hoi AR. Hoe gaat het met jou? 

 

55 minuten geleden zei rapilos:

Heej, @AlbertRemmo, dat is leuk zeg, en lang geleden !
Jeetje, hoe gaat het met je ?:)

takeiteasy en rapilos, het gaat goed met me, 2 november 4 jaar clean/nuchter.

Echt niet een makkelijke weg vind ik, en ik maak het vaak moeilijker dan het is, maar wel een mooie weg.

ik dacht laat ik weer eens even kijken hier ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt  mij lastig als je een twijfelaar  bent en veel aan wikken en wegen bent .. nou is  verhuizen  dan wel  niet iets kleins om goed  over na te denken. 

Ik ben  zelf  nogal van impulsief  ' niet  tijd even goed  maar soms  wat beter nadenken  kan ook  goed  zijn .   

Zo dag  werken weer erop zitten  ' wachten tot de mannen zo thuiskomen ..   morgen  weer een nieuwe  werkdag .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...