Spring naar bijdragen

Temazepam en lorazepam


Louu

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Een klein stukje van mijn verhaal.

Ik zit in een zware burnout en heb 5 maanden gedaan om 10mg oxazepam en 15mg diazepam af te bouwen na twee jaar gebruik.

Toen ik echter twee maand geleden seroquel ging afbouwen, sliep ik niet meer. Na twee weken was ik zo oververmoeid dat ik in een rusthuis heb gezeten. Daar helaas 20mg temazepam voor de nacht gekregen en driemaal 1mg lorazepam.

Nu heb ik weer een lage dosis seroquel gekregen (niet blij mee maar kan de stress om slapen er niet bij hebben). Hierdoor hebben ze gezegd dat ik meteen dr 20mg temazepam kon laten staan alsmede 1mg lorazepam. 

Nu voel ik me de laatste twee weken nog enorm veel slechter. Veel onrust, moeite met ademhalen, druk op de borst, misselijk enz. enz.

Wil nu eerst maar stabiliseren en heb besloten die laatste 2mg met taperingstips te gaan afbouwen. 

 

Schrijf dit eigenlijk grwoon voor wat herkenning pff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Louu,

Ik herken jouw klachten, ik was ook opgenomen en had ook 3 x 1 mg Lorazepam . Ik was opgenomen in een kliniek en de psychiater heeft van de ene dag op de andere de Lorazepam veranderd in 3x Oxazepam.

Het kon makkelijk waren allemaal pammetjes en "zusjes" van elkaar.

Ik heb het geweten, al jouw klachten gehad en doodziek en niemand die toegaf dat het afkicken van de Lorazepam was. Het was gekmakend.

Nu ben ik het gevecht begonnen om de Oxazepam af te bouwen, vreselijk weer.

Voor de nacht  heb ik nog 2 Lorazepam maar die ga ik zeker met taperingstrips afbouwen. Maar eerst de Oxazepam.

Ook ik heb ernstige bijwerkingen bij het afbouwen. Dus als je het niet meer kan uithouden doe de taperingstrips.

Heel veel sterkte, je bent niet alleen!!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...