Spring naar bijdragen

Afkicken temazepam en lorazepam


Louu

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Een klein stukje van mijn verhaal.

Ik zit in een zware burnout en heb 5 maanden gedaan om 10mg oxazepam en 15mg diazepam af te bouwen na twee jaar gebruik.

Toen ik echter twee maand geleden seroquel ging afbouwen, sliep ik niet meer. Na twee weken was ik zo oververmoeid dat ik in een rusthuis heb gezeten. Daar helaas 20mg temazepam voor de nacht gekregen en driemaal 1mg lorazepam.

Nu heb ik weer een lage dosis seroquel gekregen (niet blij mee maar kan de stress om slapen er niet bij hebben). Hierdoor hebben ze gezegd dat ik meteen dr 20mg temazepam kon laten staan alsmede 1mg lorazepam. 

Nu voel ik me de laatste twee weken nog enorm veel slechter. Veel onrust, moeite met ademhalen, druk op de borst, misselijk enz. enz.

Wil nu eerst maar stabiliseren en heb besloten die laatste 2mg met taperingstips te gaan afbouwen. 

 

Schrijf dit eigenlijk grwoon voor wat herkenning pff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Louu:

Hallo allemaal.

Een klein stukje van mijn verhaal.

Ik zit in een zware burnout en heb 5 maanden gedaan om 10mg oxazepam en 15mg diazepam af te bouwen na twee jaar gebruik.

Toen ik echter twee maand geleden seroquel ging afbouwen, sliep ik niet meer. Na twee weken was ik zo oververmoeid dat ik in een rusthuis heb gezeten. Daar helaas 20mg temazepam voor de nacht gekregen en driemaal 1mg lorazepam.

Nu heb ik weer een lage dosis seroquel gekregen (niet blij mee maar kan de stress om slapen er niet bij hebben). Hierdoor hebben ze gezegd dat ik meteen dr 20mg temazepam kon laten staan alsmede 1mg lorazepam. 

Nu voel ik me de laatste twee weken nog enorm veel slechter. Veel onrust, moeite met ademhalen, druk op de borst, misselijk enz. enz.

Wil nu eerst maar stabiliseren en heb besloten die laatste 2mg met taperingstips te gaan afbouwen. 

 

Schrijf dit eigenlijk grwoon voor wat herkenning pff.

@Louu, ze durfen wel alles maar gewoon in 1x laten staan en dat na 2 jaar pammetjes gebruik. ik ben aan het afbouwen van lorezepam en de laatste half doe ik al echt eninge weken over. ik denk ongeveer vanaf april mei. in hele kleine stapjes. de rest van je medicatie heb ik geen weet van. maar als je ervaring van anderen wilt hebben dan kun je naar de huiskamer gaan van vandaag. alleen 1 probleempje hij is vandaag nog door niemand geopend. maar misschien vanavond of morgen wel weer. je kan gewoon om de datum van die dag zoeken. je kan ook reageren in die van gisteren. er is vast iemand die het leest. ik wens je heel veel succes en hou vol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...