Spring naar bijdragen

onze h. kamer 14-9-2020


bolletje

Aanbevolen berichten

Joehoe hier ben ik even. Alles goed met jullie? Lekker geslapen? Hier gaat het goed, alleen nog veel te veel bezig met van alles en daardoor teveel prikkels. Maar ik ben druk bezig om dit te veranderen, alleen het lukt vaak nog van geen kanten. Maar verder is alles oké en heb geen last meer van het afkicken dus lieverdjes, doorzetten en accepteren is het enigste dat je echt verder brengt. Er komt echt een eind aan hoor. Zo me nu klaar maken voor de dagbesteding. Doei doeiiiiiiiiiiiiiii.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HA Bol fijn je te zien. En fijn dat t goed gaat!!! 

Gister als een roos geslapen en genoeg energie op de dag. Zo fijn was dat! Vannacht zelfde uren geslapen maar denk niet zo diep ofzo. Wanrlt ik word weer moe wakker grrr. Alsof ik geen kwaliteit slaap had en t gekke is ik weet t bij inslapen. Ik kon ook niet lekker goed ontspannen in de avond. 

Ik had namelijk een goede dag tot de avondwanding om 20 uur. Opeens acute darmkrampen. Ik ging naar de wc en de ontlasting leek normaal maar de krampen bleven en ja hoor heel mn darmen geledigd. Zo naar. Een uur op de pot. Daarna doodop. Ik had dit ook de week na het Radboud en ik vermoed dat t stress is die er uit moet. Had een ontspannen dag na zeer zware pms dagen en dan komt t. Dus ik voelde me voor t slapen niet lekker en heel moe. Al waren de krampen weg na mn darmen te hebben geledigd. Echt gekke dingen... maar ik denk stressontlading. 

Daarbij maak ik me zorgen om mn kaak. Nu 3 weken dat ie 2 vingers opengaat. Het leek even dat ie verder openging, maar de laatste dagen had ik meer pijn links en dat baart me zorgen. Gaat het ooit nog open? Mn tante zei ik heb dit nog nooit gehoord zo lang dat kaak vast zit. Ze werkt bij de tandarts. Nou geeft me gelijk zorgen... maar de kaakfysio kreeg t niet los. Wat kan ik doen?

 

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Louisa:

HA Bol fijn je te zien. En fijn dat t goed gaat!!! 

Gister als een roos geslapen en genoeg energie op de dag. Zo fijn was dat! Vannacht zelfde uren geslapen maar denk niet zo diep ofzo. Wanrlt ik word weer moe wakker grrr. Alsof ik geen kwaliteit slaap had en t gekke is ik weet t bij inslapen. Ik kon ook niet lekker goed ontspannen in de avond. 

Ik had namelijk een goede dag tot de avondwanding om 20 uur. Opeens acute darmkrampen. Ik ging naar de wc en de ontlasting leek normaal maar de krampen bleven en ja hoor heel mn darmen geledigd. Zo naar. Een uur op de pot. Daarna doodop. Ik had dit ook de week na het Radboud en ik vermoed dat t stress is die er uit moet. Had een ontspannen dag na zeer zware pms dagen en dan komt t. Dus ik voelde me voor t slapen niet lekker en heel moe. Al waren de krampen weg na mn darmen te hebben geledigd. Echt gekke dingen... maar ik denk stressontlading. 

Daarbij maak ik me zorgen om mn kaak. Nu 3 weken dat ie 2 vingers opengaat. Het leek even dat ie verder openging, maar de laatste dagen had ik meer pijn links en dat baart me zorgen. Gaat het ooit nog open? Mn tante zei ik heb dit nog nooit gehoord zo lang dat kaak vast zit. Ze werkt bij de tandarts. Nou geeft me gelijk zorgen... maar de kaakfysio kreeg t niet los. Wat kan ik doen?

Goeiemorgen louisa 

Ik zat te denken zou een oesteopaat niks voor je zijn. Dat zijn geen echte krakers want dat is niet prettig vind ik. Maar een oesteopaat neemt je gehele lichaam mee in wat bewegingen. Ze maken zeg maar dingen ook energetisch los. Ze zijn niet goedkoop.  Rond de 80 euro. Zit in de aanvullende verzekering.  Ik ben er een aantal jaren geleden geweest voor mijn rug. Ik dacht dat ik er niet meer vanaf kwam en toen kwam ik daar en na een aantal sessies is het steeds meer weggegaan. Blokkades worden echt losgemaakt. Zou het zeker proberen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Doorgaan:

Goeiemorgen louisa 

Ik zat te denken zou een oesteopaat niks voor je zijn. Dat zijn geen echte krakers want dat is niet prettig vind ik. Maar een oesteopaat neemt je gehele lichaam mee in wat bewegingen. Ze maken zeg maar dingen ook energetisch los. Ze zijn niet goedkoop.  Rond de 80 euro. Zit in de aanvullende verzekering.  Ik ben er een aantal jaren geleden geweest voor mijn rug. Ik dacht dat ik er niet meer vanaf kwam en toen kwam ik daar en na een aantal sessies is het steeds meer weggegaan. Blokkades worden echt losgemaakt. Zou het zeker proberen. 

Ooit gedaan bij rugklachten en t was erger. Zij kwam met een plankje en een hamer. Ik vond dat alles behalve fijn! Dus niet zo goede ervaring mee. Ik ga liever eerst naar mn bekkentherapeut. Die was op vakantie toen t vast geraakte. Miss als dat wat losser komt ook mn kaak? Dank voor t meedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Doorgaan:

Goeiemorgen louisa 

Ik zat te denken zou een oesteopaat niks voor je zijn. Dat zijn geen echte krakers want dat is niet prettig vind ik. Maar een oesteopaat neemt je gehele lichaam mee in wat bewegingen. Ze maken zeg maar dingen ook energetisch los. Ze zijn niet goedkoop.  Rond de 80 euro. Zit in de aanvullende verzekering.  Ik ben er een aantal jaren geleden geweest voor mijn rug. Ik dacht dat ik er niet meer vanaf kwam en toen kwam ik daar en na een aantal sessies is het steeds meer weggegaan. Blokkades worden echt losgemaakt. Zou het zeker proberen. 

O nee ik zit fout dat was een chiropractor haha ben nooit bij een osteopaat geweest. Zal eens zoeken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Louisa:

Ooit gedaan bij rugklachten en t was erger. Zij kwam met een plankje en een hamer. Ik vond dat alles behalve fijn! Dus niet zo goede ervaring mee. Ik ga liever eerst naar mn bekkentherapeut. Die was op vakantie toen t vast geraakte. Miss als dat wat losser komt ook mn kaak? Dank voor t meedenken.

Nou dat klinkt niet best met een hamer. Dat is volgens mij niet de bedoeling. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Bellie:

Goedemorgen!

Fijn  om wat te horen van je @bolletje!

Ik ga mij even een tijd terug trekken van het forum.  Het gaat hier weer fout.  Komt niet door het afbouwen maar van mijn burn out. Ik ga mij zelf dwingen om de telefoon ed weg te leggen en minder bezig te zijn met dingen uitzoeken en reageren. Ik moet rust zien te vinden in mijn hoofd. 

Sterkte iedereen en hou vol!! :heart:

Tot horens dan. Goed plan! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddag allemaal, @bolletje wat fijn om wat van je te horen. ja het oude patroon niet weer oppakken dat zal denk ik nog het allermoeilijkste zijn. maar fijn dat het verder goed gaat.

@Louisa je tandarts zal ook niet vaak van die gestresste personen tegenkomen. die gaan gewoon niet naar de tandarts haha

@Bellie dit is je beste ontdekking in tijden meid, ik hoop dat je dit niet leest haha.

ik hoop dat iedereen vandaag toch een beetje kan genieten van het mooie weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dikkie:

goedemiddag allemaal, @bolletje wat fijn om wat van je te horen. ja het oude patroon niet weer oppakken dat zal denk ik nog het allermoeilijkste zijn. maar fijn dat het verder goed gaat.

@Louisa je tandarts zal ook niet vaak van die gestresste personen tegenkomen. die gaan gewoon niet naar de tandarts haha

@Bellie dit is je beste ontdekking in tijden meid, ik hoop dat je dit niet leest haha.

ik hoop dat iedereen vandaag toch een beetje kan genieten van het mooie weer.

Ik wel heb afgelopen tijd 5 wortelkanaalbehandelingen gehad...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...