Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 september 2020


Lika

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Jannigje:

Ik heb het moeilijk vandaag, ik voel me als een vastgelopen lp. De naald komt niet uit de groef. 
Kan iemand mij een zetje geven? 

Uit je waardoor/waarom het niet lukt, herken het natuurlijk. Goed dat je het neer tikt, dat is al heel wat denk ik voor je. Misschien ook door het verhuizen gekomen? Zo raar is dat niet, niets is raar. Moet ook erg wennen aan de nwe situatie, maar beetje bij beetje gaat het een plek krijgen. Geef jouw het advies het te uiten terwijl ik het zelf ook bijna niet kan. Dat bedoel ik met herkennen.

Voor nu gaat het goed hier, emdr blijf ik heftig vinden, moet er dagen van bijkomen, het een plek geven. Dat is ook de bedoeling natuurlijk. Blij dat ik weer bijna volledig werk. Goede afleiding, zingeving, voldoening. Moet er niet in doorschieten, weet het.

Welkom @Elton

@Bor :lips:

@Renaldo61 je bent een fijne kerel. Ja en dat zegt een andere kerel.

Voor iedereen alle goeds hier natuurlijk, veel aan gehad maar kan niet alles meer delen, soms ben ik van binnen leeg/op/ Niet erg, ook wel fijn, soort van schone lei. Kan het niet goed uitleggen. Droog staan gaat mij nu goed af, komt vanwege die emdr en dat het vereiste is, daarna zie ik het wel weer. Dat lichaamsgerichte wat ze bij mij doen blijf ik uitermate lastig vinden, het dient een doel, dus het moet. Blij als de sessies klaar zijn, stuk ongeduld ben ik daarin.

Fijne avond allemaal.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Djw @takeiteasy, gun het jou ook zo.

Nu snap ik nog meer hoe alleen je je gevoeld soms moet hebben na het overlijden van je man. Je kunt het je een klein beetje voorstellen maar nooit echt voelen zoals een ander het voelt. En ik rouw terwijl de persoon gewoon nog leeft, ook weer anders wb verwerking.

Blij ook dat ik je ergens anders van ken/mag volgen. Je bent ook heel goed bezig! Sterk mens en als het niet goed gaat, ook tikken/uiten/zeggen :lips:

Jij bent altijd zo jezelf, hou daarvan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Smaragd, dat zou best eens kunnen

Veel trek gehad vanmiddag ook, vooral omdat ik wat moe was en dat is voor mij altijd een trigger

Zelfs na het eten nog craving

Ben natuurlijk net een heel traject ingegaan, en dan voelt het ook zo definitief

Toch heb ik dat juist nodig, want anders zijn er veel te veel open deuren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Djw @rapilos, snap het hoor. Wel goed dat jij dit ook aangaat! 

Eten is bijna klaar. Log zo echt uit. 

Wil wel iets delen, daarvoor logde ik ook in eigenlijk.

Kon alleen sex/seksueel zijn onder invloed van wat alcohol. Nooit zo gezien, ingezien. Best heel erg, ook voor mijn ex bedenk ik mij. Maar was wel zo. Nuchter sex hebben, kan het mij niet eens meer heugen. Dat is wel positief aan het traject waar ik inzit nu, ook heel confronterend en intiem. Dit bespreek je niet zomaar maar wilde het toch uiten.

Ws ben ik de enige hierin maar dat maakt mij niet uit, ben wie ik ben en was wie ik was, zoiets.

Ga eten, fijne avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Renaldo61:

Bor heeft gelijk. Maar ik zoek ze heus niet uit. Zwakkeren of kwetsbaren. Ik ga de volledige tekst niet plaatsen. 

Maakt niet uit wie wel of niet gelijk heeft. Je trekt ze dus aan en hebt het wel nodig, anders kan ik het niet plaatsen.

Vraag mij wel af of alcohol je probleem is of meer en dat is best belangrijk om duidelijk te krijgen lijkt mij. 

Heb je gedronken? If not dan zit ik wel fout.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Bor:

Ik vond ook niks aan de voice.
Vervelend zelfs. Maar ik vind nu heel veel vervelend,
morgen varen, zelfs dat doe ik met tegenzin.

Zou het zo kunnen zijn dat je nu gaat volhouden dat alles vervelend is zodat je straks kunt zeggen: "zie je wel, zonder drank is écht niet weggelegd voor mij, ik word er ongelukkig van"? Ik bedoel dat niet vervelend hoor, we hebben allemaal onze patronen (gehad) om maar te kunnen blijven drinken. Zonder eerlijk zelfonderzoek komt niemand verder op dit pad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Jopie:

Deze keer ook voorbereid voor de emoties die dat ongetwijfeld ook zal geven? 

Vorige keer/vorig weekend eindigde je flink drinkend, zoiets zet je hard terug.

Denk aan jezelf, en bescherm jezelf tegen jezelf. Er is er maar eentje van jou, en de relatie met je dochter heeft mét alcohol weinig kans. Succes!

Ja mag een beetje trots zijn op mezelf ondanks een hele enerverende dag heb ik niets gedronken.
Bij mijn dochter is alles super gegaan en hebben een hele fijne middag gehad en super veel gepraat.
Maar bij thuiskomst blijkt onze hond goed ziek dus met spoed naar de dierenarts. Is grondig onderzocht, heeft ook pijn maar omdat ze daar geen echo kunnen maken vandaag naar de dierenkliniek.

Was dus een dag van blijdschap en verdriet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...