Spring naar bijdragen

10 sept 2020 huiskamer


Louisa

Aanbevolen berichten

Pfffft

Het zou moeten doorkomen maar er gebeurt niks dan dat het hels is. Voor t Radboud kwam t iedere maand goed door en was t eind van de pms prima te doen. Nu voel ik me echt vreselijk. Ik kan t niet omschrijven en t blijft hangen... ik voel me echt vreselijk naar. Gister was een loodzware dag... ik word wakker met pijnen door mn lijf vanuit mn eierstokken dat ik denk ha t is erdoor maar niks... kuiten doen pijn. Hoofd is naar. Mn lijf lijk te knallen. Nou hopelijk volgende maand beter!!! Een marteling dat t door wil komen zeurt maar niks gebeurt. Ik ben bang dat de menstruatie uitblijft. 

Sorry ik moet t even van me af schrijven... 

Heb goed geslapen. Da's een plus! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, dit is mijn eerste post in de huiskamer. Dit is mijn zesde dag na mijn laatste witte wijn en het gaat eigenlijk best wel goed. Vanmorgen een stuk met de hond gelopen en dat ga ik tussen de middag ook doen. Een overschotel in elkaar gezet voor vanavond. Schuif ik straks zo de oven in. Gisterenavond een keer of drie moeilijke momenten gehad. Meer met de tijden. Om 17.00 is het meestal “tijd”, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel. Vanavond is mijn man niet thuis en denk ik dat ik het veel makkelijker is voor mij om geen wijn te pakken omdat het voor mij de associatie heeft van we pakken een wijntje. Mijn man drinkt overigens alcoholvrij bier door de week. Hij heeft wel de rem, ik niet. Dus morgen is het een week, en dan is het weekend en ik weet niet of ik dat ga volhouden. Ik heb mezelf een beloning in het vooruitzicht gesteld, en dat is iets van droptoffees ofzo. Heel vreemd. Maar misschien een soort compensatiegevoel. En wie doe ik er kwaad mee als ik drop eet? Verder lees ik hier veel en soms denk ik het valt allemaal wel mee met mij, maar het valt niet mee. Ik wil van die nare gewoonte af, want het is een verslaving geworden. Fijne dag nog allemaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Ansje:

Hoi, dit is mijn eerste post in de huiskamer. Dit is mijn zesde dag na mijn laatste witte wijn en het gaat eigenlijk best wel goed. Vanmorgen een stuk met de hond gelopen en dat ga ik tussen de middag ook doen. Een overschotel in elkaar gezet voor vanavond. Schuif ik straks zo de oven in. Gisterenavond een keer of drie moeilijke momenten gehad. Meer met de tijden. Om 17.00 is het meestal “tijd”, maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel. Vanavond is mijn man niet thuis en denk ik dat ik het veel makkelijker is voor mij om geen wijn te pakken omdat het voor mij de associatie heeft van we pakken een wijntje. Mijn man drinkt overigens alcoholvrij bier door de week. Hij heeft wel de rem, ik niet. Dus morgen is het een week, en dan is het weekend en ik weet niet of ik dat ga volhouden. Ik heb mezelf een beloning in het vooruitzicht gesteld, en dat is iets van droptoffees ofzo. Heel vreemd. Maar misschien een soort compensatiegevoel. En wie doe ik er kwaad mee als ik drop eet? Verder lees ik hier veel en soms denk ik het valt allemaal wel mee met mij, maar het valt niet mee. Ik wil van die nare gewoonte af, want het is een verslaving geworden. Fijne dag nog allemaal. 

@Ansje, je zit hier in het forum benzos de baas. jij zoekt waarschijnlijk alcoholde baas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer wat anders, volgens Dimence paniekaanvallen, ik begrijp niet hoe ik hier weer aan kom, maar heb de laatste dagen zulke rare aanvallen dat ik soms dacht dood te gaan, kon geen stap meer verzetten en werd helemaal stijf, tot mijn tong aan toe, voor mij echt beangstigend, maar nu ik weet dat het paniekaanvallen zijn ben ik er al wat rustiger onder. Wat kun je van spanning toch gekke dingen krijgen, volgens Dimence krijg je trillingen of je wordt stijf, de meesten schijnen trillingen te krijgen, maar ja wat maakt het ook uit wat je hebt, , je wordt van alle twee angstig en vervelend en dat geeft dan natuurlijk op nieuw spanning.  Ik moest dit even kwijt, het zat mij heel hoog en heeft al heel wat tranen gekost. Welterusten allemaal, ik hoop dat jullie kunnen slapen en dat hoop ik natuurlijk ook voor mijzelf, ik loop weer vele nachten over de vloer en geen rust geeft natuurlijk weer problemen en extra spanning en zo draai je weer de cirkel rond. Voor iedereen heel veel sterkte in deze moeilijke strijd. Hou vol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-9-2020 om 10:59 zei Bellie:

Ik heb ook goed geslapen! Eindelijk! 

Bij mij is het ook onregelmatig @Louisa. Stress ontregelt ook de boel.  Deze week ook van de leg geweest.  Moet 1 deze dagen t ook weer worden. Dat is zo irritant dat je niet weet waar wat van komt; afbouw? Hormonen ? Burn out? En het belemmert je zo in de afbouw.  

Maar goed,  mooi weer de komende dagen.  Lekker van genieten.

En ik heb trouwens een bokszak gekocht.  Ik moet die spanning uit mijn lijf zien te krijgen.  Dus ik ga meppen!

 

Bij is het wel ontzettend regelmatig. Gister is t toch doorgekomen met een pms aanval pffft. Wat kunnen hormonen je gek maken zeg... ik blijf me verbazen!

Maar ben dus iedere maand een week ziek door de hormonen. Echt pms. Wisselende stemmingen labiel woede irritatie maar soms heel blij en rustig weer prikkelbaar en dan fysiek krampen en puffen alsof je moet bevallen en dat vooral in de laatste dagen. Mn bekken zit erdoor vast. Want je spant je bekken aan als tegenwicht tegen de krampen... Heb nog geen oplossing.

Nu lijnzaad en saffloerolie. Teunisbloem kreeg ik hoofdpijn van. Dus dat lukte niet. En zsm naar een ortho arts. Moet toch te beteren zijn lijkt mij?

bewerkt door Louisa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...