Spring naar bijdragen

8 sept 2019 huiskamer


Dikkie

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Wilhelmina:

ik ben aan het afbouwen zie en hoort dingen ben er bang voor en geluiden komen zo hard aan tinitus is ook harder sta ook stijf van angsten hoop dat het snel voorbij is   groetjes wilhelmina

Ik ook Wilhelmina, sta ook stijf van de angst en de zenuwen, kan bijna nergens heen gaan. Liefs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Dikkie:

goedemiddag allemaal, ik zie nog geen huiskamer, wat is dit nou? is dit een goed teken dat zou mooi zijn. @Cyclad58 hoe gaat het met jpu op je vakantie nog steeds goed weer? en het slapen ook nog steeds goed. dan kan ik maar 1 advies geven. verhuizen blijkbaar is dan alles opgelost.:P.

en de rest prettige dag

Haha @Dikkie als dat de oplossing zou zijn verhuisde ik meteen naar Groningen! 
Het is hier vandaag miezerig begonnen, maar vanmiddag klaarde het mooi op. Op vakantie slaap ik wel wat beter dan thuis , maar ik bouw deze week ook even niet af, dat komt na de vakantie wel weer. Volgende week dinsdag wil ik van 2 mg Diazepam naar 1,5 mg Diazepam gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Cyclad58:

Haha @Dikkie als dat de oplossing zou zijn verhuisde ik meteen naar Groningen! 
Het is hier vandaag miezerig begonnen, maar vanmiddag klaarde het mooi op. Op vakantie slaap ik wel wat beter dan thuis , maar ik bouw deze week ook even niet af, dat komt na de vakantie wel weer. Volgende week dinsdag wil ik van 2 mg Diazepam naar 1,5 mg Diazepam gaan.

super cyclad, en heel verstandig laat je vakantie niet verknallen, ik ga vandaag van 0.10 naar 0.07 of 0.08 het is maarnet hoe goed het gaat met vijlen dat word steeds moeiijker en halfjes daar doet de weegschaal niet meer aan in deze hoeveelheid. maar ach dat verschil zal wel wat mee vallen. normaal gesproken of beter gezegd vorige keren dan zakte ik in op dag  3 en 4 em daarna herstelde ik weer compleet. nu heb ik niet echt een inzinking gehad maar ook niet echt een herstel. ik weet niet wat ik daarvan moet denken dus doe een stapje terug. kijken hoe het dan gaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-9-2020 om 17:31 zei Wilhelmina:

ik ben aan het afbouwen zie en hoort dingen ben er bang voor en geluiden komen zo hard aan tinitus is ook harder sta ook stijf van angsten hoop dat het snel voorbij is   groetjes wilhelmina

@Wilhelminadat zijn ook afbouw symptomen. Dingen zien en horen. Ik heb het gelukkig niet. Sterkte ik hoop dat het gauw over gaat. Yollie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...