Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 september 2020


Lika

Aanbevolen berichten

23 minuten geleden zei knakker:

Bijna klok rond geslapen warempel, als een zoete baby. Al een paar dagen erg moe. Jongens in huis allemaal snotteren, vrouw hoofdpijn. In mijn optimisme denk ik al snel dat het wel corona zal zijn en wij allen spoedig zullen sterven. Nog maar snel iets moois van deze dag gaan maken dus. Nu kan het nog.

goeiemorgen frummers.

hier ook snotverkouden. donderdag pas een afspraak kunnen maken voor een test. balen, was mijn saunadag geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei knakker:

Bijna klok rond geslapen warempel, als een zoete baby. Al een paar dagen erg moe. Jongens in huis allemaal snotteren, vrouw hoofdpijn. In mijn optimisme denk ik al snel dat het wel corona zal zijn en wij allen spoedig zullen sterven. Nog maar snel iets moois van deze dag gaan maken dus. Nu kan het nog.

haha knakker wij zijn ook alle 3 snipverkouden en de hele dag moe maar ik ga maar uit van een griepje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. 

Gisteren oppasdagje. In plaats van kleindochter ging nu kleinzoon voor het eerst mee naar het zwembad. Een dag met een gouden randje. Kleindochter was wat jaloers, zij moest naar school. Zondag neem ik ze dan gewoon allebei mee :D.

9 september was jarenlang mijn stopdatum. Vanaf morgen is dat het weer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Nou het hangt in de lucht zeker
ook hier heel slecht geslapen vannacht
Heel vroeg naar bed gegaan, want doodmoe gisterenavond
helaas voel ik me door de slechte nacht, dus nog steeds niet uitgeslapen
enfin, zo maar naar de tuin, al is het dan donker deprimerend weer
Van binnen zitten word je ook niet blij :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Bor:

Ik zou niet weten wat ik een hele dag op me mobiel zou moeten doen...?

Whatsapp, facebook, messenger, linkedin, teams, ADB, werkemails, thuisemails, andere thuisemails, spamfilter, weersverwachting, krant, andere krant, eboek, en dan weer terug naar whatsapp. Undsoweiter etcétera. En soms belt er ineens iemand terwijl je dat doet, dan schrik je je rot :D 

En het was ochtend geweest en het was avond geweest, another day in mobile paradise.

Ps Ik heb er geeneens spelletjes op, zie je "het valt nog mee, ben ik wel verslaafd??" :ph34r:

 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bor:

OMG Jim. Dat is een dagtaak dan idd. Ik moet er wel een beetje om lachen hoor, sorry!  

Ik ook soms ;)

Het is gewoon een tic. Maar ik heb vanochtend gezien als ik m een halve meter verder weg leg, dat scheelt al een slok op een borrel :D 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pokemons vangen  ' hay day  spelen.

E-mails  komen binnen   ' Facebook  ' whatsappen  ' agenda  checken  '  forums lezen heb  verschillende waar ik lees  .. en internet  surfen  ' u tube   ..  genoeg  te doen op dat ding  :)

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Bor:

Beetje aan het droogdrinken gegaan sindsdien? Motivatie ietwat kwijt?

Je moet niet stoppen he, dit doe je omdat je het zelf graag wilt. Weet je nog waarom?

Jawel bij mij is het met drinken alles of niets, heb totaal geen rem als ik  begin drink ik op een dag 10 a 12 halve liters leeg. En leef ook graag nog wat langer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Bor:

Ik zat een beetje te wachten of er wat mensen bij springen maar ik zie dat er niet veel online zijn nu.
Iedereen legt de mobiel aan kant:D

Maar ik ook hoor, @ikkanhet Ik drink ook zo een stuk of 12 weg., kost mij ook geen moeite. Tenzij ik met tegenzin drink en dat gebeurd ook weleens. Langer en gezonder leven is een mooie motivatie vind ik.. Maar dan moet je nog even uitzoeken misschien om er een andere invulling aan te geven?

Ik drink die op op een dag en als ik er ziek van wordt ga ik gewoon met mijn stomme kop verder.

Voor mij is het inderdaad zoeken naar de de juiste invulling van mijn tijd....maar ik zoek tot ik het heb gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...