Spring naar bijdragen

Dinsdag 25 augustus 2020


niks

Aanbevolen berichten

Helder @Bor bedankt voor je uitleg .

Inderdaad op  deze wijze is het niet  spontaan  meer maar ook gegenereerd aan iets wat je eigenlijk niet  wilt opzoeken.    Duidelijke  keuze.  

@rapilos het licht gezien  en inderdaad  welk licht  ? Heb je een keuze gemaakt of laat  je het nog op zijn beloop ?  Fijn en goed  dat je iig er iets  meedoet .

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja Bor...voor mij voelt het gewoon niet goed
Jij accepteert het, dat je drinkt, ik kan dat niet
voor mijn gevoel is het echt slecht voor je lijf
ik wil gewoon fit en gezond zijn, zonder af en toe dat lamlendige gevoel, en het idee dat ik heel slecht voor mijn lijf zorg
ik wil vooral die behoefte niet meer voelen om te drinken, en dat is alleen maar te bereiken, door te stoppen en heel lang gestopt te blijven
zucht..die strijd ook altijd he
(Ben er bijna van overtuigd dat mijn lamlendige gevoel van de afgelopen dagen nog steeds voort komt van afgelopen vrijdag)
Dus eigen schuld, dikke bult, zoiets dan..
Of zou alles gewoon tussen mijn oren zitten :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Bor:

Ik wordt er gek van. Toch drukt het op mij. Toch hebben ze compensatie gezocht voor aanstaande woensdag.
Gesprek met jeugdzorg, schoondochter en kleinkind. bij me thuis ze hebben me hiermee overgehaald met hun erbij..iikheb uitgelegd dat ik alcie ben nog maar weer eens..dat ik niet wil of misschien niet kan,,zeggen ze; Dan helpen we je wel...ik ben nu al ziek.

ik heb geen baby. Ik wil het niet. Ik wil niks.

Hoe kan dat nou, lieve Bor, je had toch nee gezegd?? Ze zouden toch niet naar jouw huis komen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Maar ik zit nu wel aan de wijn.

Eigenlijk wilde ik dat niet maar ik mag niemand de schuld ervan geven dus het is mijn eigen schuld.
Ik wordt niet gehoord, ik wordt niet gezien.ik zeg ik wil of kan niet; maar ik moet. 

Dan krijg je dus dit.

Ja maar dan hoef je toch niet persé te drinken. Je kan toch ook gewoon gaan varen of zo. 

Of boodschappen gaan doen of gewoon weg in ieder geval. Bor is niet thuis.

Dan blijf je er tenminste droog bij.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei bumperjim:

Ja maar dan hoef je toch niet persé te drinken. Je kan toch ook gewoon gaan varen of zo. 

Of boodschappen gaan doen of gewoon weg in ieder geval. Bor is niet thuis.

Dan blijf je er tenminste droog bij.

Nou, het regent nogal in Nederland, dus of Bor dan droog blijft? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt, ik lig hier in een hangmat naar een strakblauwe lucht te kijken :) 

We hadden gisteren een goed gesprek met de nukkige holenbeer (onze oudste die nu op kamers is). Ik begon een soort van wijze raad in de trant van, straks als de colleges beginnen zou het toch wel goed zijn dat je een beetje op anderen afstapt, want iedereen is op zoek naar nieuwe contacten en het kan heel gezellig zijn de studententijd maar je moet je wel een beetje openstellen en zo. Nukkige holenbeer luisterde mijn hele verhaal af en liet nog een flink gat en zei toen heel kalm "ik ga echt niet veranderen of zo hoor, want daar heb ik helemaal geen zin in".

En toen dacht ik ineens aan mijn pseudo wijsheden die ik hier vaak schrijf "zijn wie je bent, doen wat je doet" en toen dacht ik, ik geloof dat je al een aardig eind op weg bent. Verder dan ik destijds. :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...